Listankohdat on aika ikäviä hioa, onko jotain vinkkiä? Hiomahiirellä enimmäkseen hoitanut kitin hionnat.
Selvisi että kattokin on vaihdettu joskus, keskellä tolppaa saumat

Pressu alle maakosteutta estämään, tallin seiniksi ilmaa läpäisevää harsoa ettei teltasta tule kasvihuonetta ja sisälle infrapunasäteilijät tai paremman puutteessa rakennushalogeeneja/lämpöpuhaltimet.Aapo.T kirjoitti:Mitenhän tuon kuivaamisen voisi toteuttaa ulkona?
Käytän pohjatöissä itsetekemiäni "hikihöyliä", edullisia ja hyviä. Höylien pituudet ovat 450mm ja 700mm, leveydet 50mm. Lyhyemmän olen valmistanut 6mm:n polycarbonaattilevystä ja pidemmän 8mm:n vahvuisesta. Kädensijoiksi olen ruuvannut kolme puunuppia uppokantaruuveilla. Päätyihin yhdet sekä kolmannen melkein keskelle. Miksi ei keskelle? Syy selviää myöhemmin... Hiomapaperin kiinnitän mattoteipin palasilla päädyistä (ei sivuista). Teipin palaset tulevat siis höylän yläpintaan ja taitan paperin niihin kiinni. Paperin selkäpuolen ja höylän välissä ei ole mitään. Paperina käytän ohutpaperista rullatavaraa, esim. Mirkan mirox ja hiomant (siinä Mirkan punaisessa, joku a... on liian jäykkä paperi/pahvi).Aapo.T kirjoitti:Listankohdat on aika ikäviä hioa, onko jotain vinkkiä? Hiomahiirellä enimmäkseen hoitanut kitin hionnat.
Selvisi että kattokin on vaihdettu joskus, keskellä tolppaa saumatIkkunan tiivisteurassa on ruostetta enää muutamissa kohdossa sormenpään mentävä reikä josta vesi valuu konttiin.
onko auto kauttaaltaan hiottu "mataksi"? löytyykö kompuraa ja letkuu siihen ???Aapo.T kirjoitti:Katossa, konepellissä ja kontinkannessa on vielä vanhaa maalia jostain 80 luvulta, sen varmaan hion mataksi jollain 400 paperilla eikä muuta käsittelyä ennen pintaväriä?
Laseista alas sitten jotain hiontakittiä ja eristemaalia ja sitten lopullinen hionta ennen pintaväriä?
Silikoninpoistopesu on tehty moneen kertaan.
ok. kun olet saanut ruosteet poijes. niin ilmoita. eiköhän jokin "suojaväri" keksitä.Aapo.T kirjoitti:Löytyy kompura, ei oo vielä hiottu mataksi. Ikkunalistan alta löyty ruostetta vielä. Noita vihreitä ovia tuskin paljon tarvii työstää kun ne on alkuperäismaalissa, varmaan suomen ruosteettomimmat ovet
w114 68-73/8tango kirjoitti:Siis, hetkinen. Olenkos MINÄ nyt humalassa, mikä toi tommonen etupuskuri on?
KylläAapo.T kirjoitti:w114 68-73/8tango kirjoitti:Siis, hetkinen. Olenkos MINÄ nyt humalassa, mikä toi tommonen etupuskuri on?
Tyylikäs. Uskaltaisikohan tuollaista laittaa myöhempään malliin?Aapo.T kirjoitti:
w114 68-73/8
Kyllä se uudempaankin malliin menee paikalleen, tarviit vaan ne raudat myös.tango kirjoitti:Tyylikäs. Uskaltaisikohan tuollaista laittaa myöhempään malliin?Aapo.T kirjoitti:
w114 68-73/8