
miten tuo näyttää nuin matalalta?
tieten jos akseliston tarjoaa volvo niin sitten kori on hyvällä korkeudella

Bryggi kirjoitti: Myös kierrosten pitäminen samassa esim 2000rpm vaikeaa, lähtee keluamaan keirroskia paikoilllaan heti todella korkealle. onko rivipumpun ominaisuus vai mikä?
Ootko varma että kansipahvi vuotaa, eikö dieselin putkestakin tule vettä ihan palamisreaktion tuloksenakin?Bryggi kirjoitti:Eilen tuli ostettua uusi massativiste, pitänee tänään nostaa hattu pois ja kattoo mistä se vuotaa. perkele kun on molemmat tasopinnant koneistettu ja silti vuotaa, joku kämmi siinä on käynyVarmaan löytyy kiintoavain jostain välistä.. Ja jos tiiviste muuten ok eikä mitään erikoista löydy, niin taidan sen purkaa tosiaan levyiksi ja vetästä jokaväliin vht mömmöt.. ja sitten sillä läjään.
Jeps, no sillähän se selviää ku ottaa kannen irti ja katsoo onko vuotanut.Bryggi kirjoitti:no tuota, eikäs se pitkällä putkella tule kondensiovetenä, mutta tässä putkisto noin 500mm pitkä. ja silloin kun pelkkä turbo paikoillaan, tulee vettä hiukan reilummin. ehkä tippa ja sekuntti, joka loppuu kun kone lämmin, ja omasta mielestäni paineet syylärin letkuissa liian kovat..
Kansi käytetty rempassa/huollossa ennen paikalleen laittoa, ei ollut venat uponneet kanteen ollenkaan mittausten perusteella. Melkkein pistää vituttamaan tämä kannen kanssa pelaaminenMika.T kirjoitti:Onko niitä seetirenkaita uusittu?
Ne kuluu noissa monivenoissa vituiksi.
milli pois venttiilin päästä ja kovvaa ajoa.