Barokit W124:ssä

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14253
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Barokit W124:ssä

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Noh, parempaakaan osastoa tälle havainnolle löytänyt:

http://mb124.de/picshow/bilder.php?user ... 50%20d%20T

:D
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
enska
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1978
Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä

Viesti Kirjoittaja enska »

Päivän bongaukseen laitoin joskus havainnon sedanista barokeilla :shock:

En tosin sitä tuunaukseksi mieltäisi :lol:
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14253
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Juuh, mutta ei periaatteessa pahemman näköinen... hmmm...

Mikä on tuo "Edition"-tsydeemi moottorin päällä? Onko tuo neliventtiilivitosesta tehty turbo vai mikä?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Timo L. kirjoitti:Juuh, mutta ei periaatteessa pahemman näköinen... hmmm...

Mikä on tuo "Edition"-tsydeemi moottorin päällä? Onko tuo neliventtiilivitosesta tehty turbo vai mikä?
niin näyttäis olevan, tai orkkis 5:sta vähän muokattu :?
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2157
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

epk kirjoitti:
Timo L. kirjoitti:Juuh, mutta ei periaatteessa pahemman näköinen... hmmm...

Mikä on tuo "Edition"-tsydeemi moottorin päällä? Onko tuo neliventtiilivitosesta tehty turbo vai mikä?
niin näyttäis olevan, tai orkkis 5:sta vähän muokattu :?
Missäs se turbo on tuossa "edition" kuvassa? Eikös tuo oo ihan normaali, pakokaasunkierrätyksellä varustettu moniventtiilikone, jonka joku on vähän "tuunannut"..

On nuo 15" barokit kyllä ihan asialliset 124:ssäkin, tulevat vielä passelisti ulospäinkin 8) Pitäsköhän piruuttaan laittaa porukoiden w210:aan barokit :roll:
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Joo, turboton viitonen on, vähän reteämmillä kuorilla vaan.

Vanteet on yök.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14253
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Mauri H. kirjoitti:Joo, turboton viitonen on, vähän reteämmillä kuorilla vaan.

Vanteet on yök.
Noh, en ihan äkkiä kävisi kyllä normivitosta tuunaamaan konepellin alta, siis pelkästään ulkonäöllisesti. Minua harhautti tuossa tuo ilmanputsari... se on siis vapari-E-malleissakin tuossa lokasuojan tietämillä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Arto N
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: Ti 01.06.2004 14:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Samanlainen on siskon naapurilla. Moniventtiilivehje vitonen ilman tukankuivaajaa. Lokarissakin säleet kaikkia tyhmiä hämäämässä. Eikä se auto ole thuunattu eikä edes tuunattu.
<-- Tämä projekti ensin
W124 250 TD -92
Ex w123 240 D -80
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Timo L. kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:Joo, turboton viitonen on, vähän reteämmillä kuorilla vaan.

Vanteet on yök.
Noh, en ihan äkkiä kävisi kyllä normivitosta tuunaamaan konepellin alta, siis pelkästään ulkonäöllisesti. Minua harhautti tuossa tuo ilmanputsari... se on siis vapari-E-malleissakin tuossa lokasuojan tietämillä.
Siksipä ne rivat löytyy moniventtiilidieselinkin lokarista.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14253
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Mauri H. kirjoitti:Siksipä ne rivat löytyy moniventtiilidieselinkin lokarista.
Onko sille jokin peruste, että putsari siirrettiin pois moottorin kyljestä etukulmaan? Leveämpi kansi, ei?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
m4rcuz
Mersumies
Mersumies
Viestit: 514
Liittynyt: To 23.10.2003 22:58
Paikkakunta: Jyväskylän kulmilla

Viesti Kirjoittaja m4rcuz »

Onko sille jokin peruste, että putsari siirrettiin pois moottorin kyljestä etukulmaan? Leveämpi kansi, ei?
Saatiin ne rivat kylkeen 8) Ei vaan, arvelisin että ko. siirto-operaatio tehtiin moottoria suunniteltaessa siksi, että toisella puolella oli paremmin tilaa. Kuskin puolella kuitenkin on yleensä abs/asr-boksi ja hydrauliikkaöljysäiliö. Olikos ko. konetta myös C-sarjaan saatavilla? Se voisi myös selittää asian, sillä niissä ei välttämättä ollut tilaa ilmanputsarille kuskin puolella. Mielenkiintoisena pointtina noissa 280/320E:ssä on kanssa putsari repsikan puolella, mut ei ripoja etukulmassa. Ja taitaapa olla sama ratkaisu 220E:ssä myöskin.
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2157
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Saikos w124:a jo vuonna -86 turbona?
Meinaan viritin tuossa veljen 200D:tä asentamalla siihen alkup. turboritilälokasuojan läpiruostuneen tarvikelokasuojan tilalle ja sisälokasuojassa oli valmiiksi reikä konehuoneeseen, josta ilmanotto tapahtuisi turbomallissa..?

Asensin tietty sen kumitötterön myös siihen ritilän taakse :arrow: menee "huijaus" edes vähän paremmin läpi :lol:

Sain tuon lokasuojan 20€:lla, ainut vika siinä oli että sitä oli hieman kolhittu vilkun ylä- ja alapuolelta. Pikkuvaivalla tuli ihan siisti ja on paljon paksumpaa peltiä kuin tarvikelokasuojat ja kylkiäisenä tuli ritilä...
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14253
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: ..

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

jarski kirjoitti:Saikos w124:a jo vuonna -86 turbona?
Tietääkseni 300 D Turbo esiteltiin ehkäpä jo 1985 puolella. Asiakkaat pääsivät kuitenkin autoihin käsiksi vasta 1986 puolella.

W201 2,5 turbodiesel tuli vasta 10/1987.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vastaa Viestiin