thanx"veskola".kiitän ja kumarran.veskola kirjoitti:http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/602124/0" onclick="window.open(this.href);return false;AP-race/lake kirjoitti:mistä sait happoa tilattua???

thanx"veskola".kiitän ja kumarran.veskola kirjoitti:http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/602124/0" onclick="window.open(this.href);return false;AP-race/lake kirjoitti:mistä sait happoa tilattua???
Kiitos! Joo ei myydä kyllä missään tapauksessa! Auto on "svensksåld" joo, vaan 2 omistajaa ennen mua, viimisellä omistajalla auto oli 10 vuotta.Mostro kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, onko auto muuten Svensksåld? Näyttää olevan monin kohdin tosi paljon rupisempi kun tuo oma vm.97, joka on viettänyt tosin vasta pari talvea täällä sohjolassa. Sitä ennen siis saksassa sellaisilla seuduilla, jossa ei ilmeisesti paljoa ole suolattu.
Tosin etupalkki omassakin vaatii lähivuosina jonkinlaisen remontin. Varmaan etsin purkuautosta "uuden", remontoin sen valmiiksi ja vaihdan päikseen. Uusi marmoritiskillä maksanee niin paljon ettei varmaan voi edes harkita...
Tsemppiä, tuostahan tulee yhtä hyvä kuin uutena ja autoa siitä saat moniksi vuosiksi eteenpäin kun olet käynyt sen noin perusteellisesti läpi. Tarkoittanee samalla myös sitä, ettei sitä voi, eikä ainakaan kannata myydä moniin vuosiin. Hienoa jälkeä.
Kuulostaa hyvältä! Nyt lisää kaljaapasi84 kirjoitti:Okej, no vihreäks maalaan jarrusatulat ja navatNyt on takapalkki maalattu ensimmäiseen kertaan, tulee 2 kerrosta vielä ja sit käännän sen ja maalaan alapuolen kanssa kolmeen kertaan.
Mikäs se huohotus on? Onko se pieni metalliputki?Jonze kirjoitti:Kannattaa vielä varmistaa ennen asennusta, ettei perän huohotin ole mennyt tukkoon maalista.
Onneksi on mun auto eikä sun.maKe| kirjoitti:Ei tommosia pilipali satuloita muuta kuin mustaksi tai ruosteiseksi.
Näyttää enemmän kuin tyhmältä tommonen 1mäntänen satula joka pomppaa silmille kirkkaan värisenä. Joku 4-6 mäntänen radiaali monoblokki sitten ihan asia erikseen...
Sepä se, tuokin oli vain imo.pasi84 kirjoitti: Onneksi on mun auto eikä sun.
siinä perämurikassa se "metalliputki" ja "hattu" sen päässä. ota hattu pois ja sisältä löytyy "huopapatruuna". putsaa liasta ja mönjästä. ei muuten uusikaan maksa paljoo.pasi84 kirjoitti:Mikäs se huohotus on? Onko se pieni metalliputki?Jonze kirjoitti:Kannattaa vielä varmistaa ennen asennusta, ettei perän huohotin ole mennyt tukkoon maalista.
Ahaa, no tilaan uuden sit, kiitos vinkistäAP-race/lake kirjoitti:siinä perämurikassa se "metalliputki" ja "hattu" sen päässä. ota hattu pois ja sisältä löytyy "huopapatruuna". putsaa liasta ja mönjästä. ei muuten uusikaan maksa paljoo.pasi84 kirjoitti:Mikäs se huohotus on? Onko se pieni metalliputki?Jonze kirjoitti:Kannattaa vielä varmistaa ennen asennusta, ettei perän huohotin ole mennyt tukkoon maalista.
Ja romu se ei sit ole ainakaan kun olen valmis, vaikka se sitä just nyt on.maKe| kirjoitti:Sepä se, tuokin oli vain imo.pasi84 kirjoitti: Onneksi on mun auto eikä sun.
Jokanen tekköö mitä haluaa omille romuilleen. Vastasin vain kysymykseesi omalla mielipiteelläni, en yrittämällä mielistellä "joo tee just noin!".