Kiitos
Terveisin Ola94
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
vaikea nyt noilla tiedoilla sanoa mitään, mutta Passat on kai vähän isompi, joten jos tarvitset sen tilan niin ota Passat, jos taas C-mersun tila riittää niin sitten ota se.ola94 kirjoitti:kertokaas te kumman ottasitte ja tosiaan molemmat automaatteina olen menossa saksaan ja jompi kumpi pitäisi hakea itselle niin kertokaa omia mielipitetänne.
Kiitos
Terveisin Ola94![]()
![]()
tere vaan.... annanko mielipiteen ??ola94 kirjoitti:kertokaas te kumman ottasitte ja tosiaan molemmat automaatteina olen menossa saksaan ja jompi kumpi pitäisi hakea itselle niin kertokaa omia mielipitetänne.
Kiitos
Terveisin Ola94![]()
![]()
Ja nämähän ne on niitä mitkä menee rikki(kö)?koyama kirjoitti:Passatissa jakopään hihna ei kettinki. ???
kimmo l kirjoitti:Ja nämähän ne on niitä mitkä menee rikki(kö)?koyama kirjoitti:Passatissa jakopään hihna ei kettinki. ???
Kerroppa monta tiedät josta on katkennut hihna? Ennemmän taitaa olla aakkosbaarijuttuja, aikuisten oikeesti.
Mesemies89 kirjoitti:Ja töineen 1500 euroa.... " Ja se massapyörän vaihto 200 tkm kohdalla ".
Mitä hyvää Volkkarissa on Mersuun verrattuna ? Kertokaa minulle tyhmälle edes yksi tapaus. Jos sellainen löytyy, ostan heti Volkkarin ja luovun Mersusta.
Halvempi hinta ei ole sitten se paremmuus, jos joku sitä ehdottaa.
LopenUupunut kirjoitti:Mesemies89 kirjoitti:Ja töineen 1500 euroa.... " Ja se massapyörän vaihto 200 tkm kohdalla ".
Mitä hyvää Volkkarissa on Mersuun verrattuna ? Kertokaa minulle tyhmälle edes yksi tapaus. Jos sellainen löytyy, ostan heti Volkkarin ja luovun Mersusta.
Halvempi hinta ei ole sitten se paremmuus, jos joku sitä ehdottaa.
Niin, se on vähän niinkuin mitä parempaa on audissa kuin volkkarissa...nehän on samaa tavaraa kuin seat ja skoda ?
Molemmissa on hyvät puolensa, mutta sehän on makua-asia mistä pitää....toinen on etuveto ja toinen takaveto, siinä on heti yksi melko paljon eroa tekevä asia näiden välillä.
Eiköhän auton valintaan vaikuta moni asia....
.
W203 on noakin aikainen auto,jos ei W204 tai W212 ole varaa niin osta Passat!ola94 kirjoitti:kertokaas te kumman ottasitte ja tosiaan molemmat automaatteina olen menossa saksaan ja jompi kumpi pitäisi hakea itselle niin kertokaa omia mielipitetänne.
Kiitos
Terveisin Ola94![]()
![]()
jussilampi kirjoitti:W203 on noakin aikainen auto,jos ei W204 tai W212 ole varaa niin osta Passat!ola94 kirjoitti:kertokaas te kumman ottasitte ja tosiaan molemmat automaatteina olen menossa saksaan ja jompi kumpi pitäisi hakea itselle niin kertokaa omia mielipitetänne.
Kiitos
Terveisin Ola94![]()
![]()
Jotku pitää W123 parhaana, Kyllä ne passatit ja skodat kestää sen reilun 300000km taksikäytössä,en tiedä paljonko sen jälkeen. Eikä 2,0TDI ole enään pumppusuutin kone. Ajettavuushan nuissa on huippuluokkaa,verrattuna W203 tenavatähteen.Mesemies89 kirjoitti:jussilampi kirjoitti:W203 on noakin aikainen auto,jos ei W204 tai W212 ole varaa niin osta Passat!ola94 kirjoitti:kertokaas te kumman ottasitte ja tosiaan molemmat automaatteina olen menossa saksaan ja jompi kumpi pitäisi hakea itselle niin kertokaa omia mielipitetänne.
Kiitos
Terveisin Ola94![]()
![]()
Mitä hyvää on W204 ja W212 jos aletaan puhumaan hyvistä Mersuista ?
Passatti taitaa kuulua niihin Noakin aikaisiin ajopelehin ennemmin kuin C203.
Kyllä 2008 on vielä pumppusuutin koneella ja vasta 2009 on Commonrail -tekniikalla. Tuo PD-kone on CR:ää hieman äänekkäämpi ja alakierroksilla (alle 1300rpm) ponnettomampi ja ehkä inan janoisempi. PD:ssä on kunnon turbopotku siinä 1600-1800rpm kohdalla, mikä CR koneesta puuttuu.jussilampi kirjoitti:Eikä 2,0TDI ole enään pumppusuutin kone. Ajettavuushan nuissa on huippuluokkaa,verrattuna W203 tenavatähteen.
Tätä olen taksi-isäntien kuullut manaavan... VAG:laiseen 200 tkm (ja moneen muuhun, mutta ei mersuun) lienee se maaginen raja jolloin sen haluttavuus romahtaa tavis autoilijan silmissä.Division kirjoitti:Molempia merkkejä omistaneena, ehdottomasti Mersu.
ja 200 tkm ajettuna sitä ei enää saa kaupaksi mihinkään. Sen ajokelpoisuus päättyy muutenkin suunnilleen silloin. 200 tkm ajettu diesel mersu puolestaan menee huutaen kaupaksi.
0
Kyllähän mersu kesäautona menee, mutta talvella ei taida surkiampaa lähtiää olla, jos ei ole 4-matic. Pitääkai se tosiasiat myöntää vaikka on kuin mersumies. Kyllä niillä täällä ajetaan 3-vuotta täyteen ja n.350000km ehkä pohjoisessa puhtaampi ilma, eikä niillä paljon mitään vaihdossa saa, muttei kyllä samat ajetulla mersullakaan. Ne on kymppitonnin vehkeitä, mutteihan ne maksakkaan taksiin ilman autoveroa ja alvia kuin 20000 pintaan.jpeltoma kirjoitti:Tätä olen taksi-isäntien kuullut manaavan... VAG:laiseen 200 tkm (ja moneen muuhun, mutta ei mersuun) lienee se maaginen raja jolloin sen haluttavuus romahtaa tavis autoilijan silmissä.Division kirjoitti:Molempia merkkejä omistaneena, ehdottomasti Mersu.
ja 200 tkm ajettuna sitä ei enää saa kaupaksi mihinkään. Sen ajokelpoisuus päättyy muutenkin suunnilleen silloin. 200 tkm ajettu diesel mersu puolestaan menee huutaen kaupaksi.
0