Tuli vaihdettua nyt noi H&Rät pois ja SPAXit tilalle.Toivottavasti spaxit ois vähän pitkäikäisemmät kun noi h&rän jouset.
Spaxit oli saman pituset mutta 1mm paksummat ku h&rät.Pitää ny ajella jonkun aikaa ja vaihtaa ykkösen kumia jos ei laske tarpeeks muuten.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Parinsadan ajetun km jälkeen pitää kyl kehua noita spaxeja(varauksin),vie h&rät ihan 10-0 tosin en enään muista millaset noi h%r oli uutena,mut ne ei kestänytkään ku 30tkm.
Eli ei todellakaan oo hintansa arvoiset
Pitää vielä vaihtaa noi bilsteinit spaxin säädettäviin kun näkyy vuotavan jo
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Mistä ostit nuo spaxit? Itsellä kans alustan päivitys edessä, eibach+konin säädettävät eteen olen kysellyt ja toinen voisi olla nuo spaxin jouset ja säädettävät iskarit eteen. Oletko noita iskareita vielä hommannut?
Jouset tilailin http://www.rallyracefin.fi/" onclick="window.open(this.href);return false; kun mitä nettiä selailin niin ei ulkomailta saanu halvemmalla.Iskareita en oo vielä tilannu mut se on vielä edessä ja spaxit varmaan tulee,sen verran jousiin oon tyytyväinen h&r jälkeen.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
No nyt on hivenen projekti viivästyny kun saa töissä hitsailla ihan tarpeeks,mut kesälomalla pakko tehdä kun orkkis putki ruostuu alta pois.Värkit siis löytyy,motivaatioo ei.
Täytys tosin muutakin lomalla laittaa kun putki,mut saas nähä
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Mitä vikaa sinun H&R:issä oli kun ei kestänyt kuin 30tkm? menikö ne poikki vai kuoleentu vai mikä? Itselläni on ollu 200tkm enkä ole huomannu mitään muutoksia?
Kai ne sprintit oli jonku tällin saanu tai pohjannu tai jotain,se sitte aiheutti sen että ne jousetkin kuoleentu aika nopeesti.Ei ne siis poikki menny mut löysäks vaan.
No katotaan nyt spaxinkin laatu mitä se on,mutta 200km ajettuna oon kyllä tosi tyytyväinen miten ne toimii.Ei mulla ennen säädettäviä oo ollukkaan.Jäykkä on ja se sopii mulle.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Kyllä ei itsellä oo ollu spaxien kans valittamista. Kesäautossa ollu jo kolmisen vuotta nuo kryptonit alla ja oli se yhen talvenki liikenteessä että suolaa ja paskaa ovat saaneet
Kaks kohtuu isoo valmistajaa(spax/bisltein) niin tuskin niillä laadussa on eroja.Itse iskunvaimenninhan on melko yksinkertainen kapistus valmistaa jopa briteille
ja onhan spaxin alustalla ajettu maanopeusennätyskin 1227.986km/h
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Mites vertailussa sprinteihin niin onko jäykkyys ja muuten tuntumat iskarista millaiset? Onko toi säätö millainen, löysin noin vakioiskariluokkaa ja jäykin sitten taas sprintin luokkaa vai miten??
Tervetuloa kerhoon !!! Itsellä kuukauden verran ollut vastaava -92 vuosimallin S124 300 TDT kaikilla herkuilla ja kermanvärisillä nahkapenkeillä,auton väri metallivioletti...linssietuvalot ja BRABUSin alustasarja...445 tkm mittarissa ja pelaa.
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
teejay kirjoitti:Mites vertailussa sprinteihin niin onko jäykkyys ja muuten tuntumat iskarista millaiset? Onko toi säätö millainen, löysin noin vakioiskariluokkaa ja jäykin sitten taas sprintin luokkaa vai miten??
En oikein muista millaset ne sprintit oli uutena,mut tuntuu et nää ois vähän jäykemmät.onhan noi spaxin jouset hieman jäykemmät kun h&r oli.
Etwas Anders kirjoitti:Tervetuloa kerhoon !!! Itsellä kuukauden verran ollut vastaava -92 vuosimallin S124 300 TDT kaikilla herkuilla ja kermanvärisillä nahkapenkeillä,auton väri metallivioletti...linssietuvalot ja BRABUSin alustasarja...445 tkm mittarissa ja pelaa.
Hyvä ostos
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Pistäs ääninäytettä kehiin kun on valmista, omaan 300dt tehtiin 3" putkisto yhellä vaimentimella ja perus marteliuksen pakoputkiosista.
Hienot ja odotettua hijasemmat äänet tuli.
ex w124 200D -87
ex w124 200D -93
ex w202 c36 amg -95
ex w124 300DT -88
ex w140 S350DT -94
ex w210 E300D -96
ex w124 300TDT -92
ex w210 270cdi -99
ex w124 300TDT -92
ex w211 200cdi -03
Äänet on alle 2000/rpm vähän kumisevat autoon joten ois ehkä auttanut jos vaimennin olis ollut vähän pidempi,mutta oli ainoa 3" simons hyllyssä silloin.
Katotaan kun saa ahtimen ja coolerin niin jos lisäis vielä samanlaisen vaimentimen.On se alle sadan euron putkistoks kuitenkin todella hyvä
Ei ne äänet taida oikein välittyä videolla.
Laatikko alkoi jostain syystä luistattaan vaihdossa kun vaihto putken
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Asd ei oo toiminut koskaan mun aikana.Nyt sitä vähän yrittänyt korjata.Ongelma on et ei anna mitään vika koodia.kolmio ja vika valo syttyy kun laittaa virrat.kun käynnistää niin kolmio sammuu ja vikavalo jää palamaan.Oiskos se asd rele itessään rikki vai mistä alottais?
Mitkä navat sieltä diagnostiikka pistokkeesta yhdistämällä sen lukon saa kytkettyä,vois koittaa toimiiko niin?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Lipsanen kirjoitti:Asd ei oo toiminut koskaan mun aikana.Nyt sitä vähän yrittänyt korjata.Ongelma on et ei anna mitään vika koodia.kolmio ja vika valo syttyy kun laittaa virrat.kun käynnistää niin kolmio sammuu ja vikavalo jää palamaan.Oiskos se asd rele itessään rikki vai mistä alottais?
Mitkä navat sieltä diagnostiikka pistokkeesta yhdistämällä sen lukon saa kytkettyä,vois koittaa toimiiko niin?
Tarkista samalla tämä (uudemmissa tätä härpäkettä ei ole) http://kuvablogi.com/blog/33389/11/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kun otat irti ja jos sisältä tulee öljyä puoli desiä tai enemmän on akku tod. näk. rikki. Tässä vaiheessa myös meisseli menee ilman vastista akun sisään enemmän kuin 30mm. Akkuhan voi olla kunnossa mutta jos järjestelmässä on ilmaa nin jompi kumpi valo kyllä kertoo siitä mut nyt en muista kumpi.
Lipsanen kirjoitti:Asd ei oo toiminut koskaan mun aikana.Nyt sitä vähän yrittänyt korjata.Ongelma on et ei anna mitään vika koodia.kolmio ja vika valo syttyy kun laittaa virrat.kun käynnistää niin kolmio sammuu ja vikavalo jää palamaan.Oiskos se asd rele itessään rikki vai mistä alottais?
Mitkä navat sieltä diagnostiikka pistokkeesta yhdistämällä sen lukon saa kytkettyä,vois koittaa toimiiko niin?
Moro,
noin sen juuri pitäisi toimia silloin kuin on vika päällä, paitsi että kylläpä ne pitäisi ne vikakoodit tulla näkyviin. Se on joskus vähän herkkä siitä, että kuinka kauan niitä napoja pitää pitää yhdessä ja erillään koodia lukiessaan, että jos et vielä ole sellaista kokeillut, niin saattaisi auttaa, että pitää niitä piuhoja yhdessä vähän pitempiä tai lyhyempiä aikoja kuin vaikka mese.fi -sivuston ASD:n vikakuittauksen ohjeessa neuvotaan.
Se oikeastaan enempi piti sanoa, että tässä on ohjeistusta siihen ite lukon testaamishommaan (esim. se, että mitkä navat ja mistä yhdistämällä saa lukon päälle):
Nozki:Niin ja ASD puskee kyllä öljyä ilmaus ruuvista kun yhdistää 8 ja 10 navat ja perä on juuri shimmattu,vikavalo ei vaan silti sammu eikä anna vika koodeja.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Kertokaas nyt viisaammat mikä sieltä hajos kun paisuntasäiliössä kuplii ja öljykorkista huohottaa raakasti???Kansipahvi vai kansi ja pahvi?
lämmöt kuitenkin normaalit ja lämmitin puhaltaa lämmintä.
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen