Viiden minuutin ajon jälkeen valojenpalamisen merkkivalo tuikkasi taas. Ei helevata. Vasen ajovalo pimeä. Peräkontissa oli yksi H4 reservissä, siis kiinni se. 10 minuutin kuluttua kojetaulussa paloi taas. Heeeh, taas silmä mustana, nyt vuorossa oikea ajovalo. Ehtoolla kotiasemalle ja uudet tuikut eteen. No aamulla kaupoille. Valonpalovalo tervehti taas

Aloin jo epäillä tuhtia ylilatausta, mutta mittari näytti aivan ok arvoja. Niin kai se taival vaan täyttyy joskus näinkin samaan saumaan.
Pesunestesäiliön liruttaminen selkisi siinä samalla lamppujan kanssa ropatessa. Timo L. arvelussaan oli kyllä oikealla kulku-uralla. Toinen pesurin moottori oli noussut reilun sentin verran urassaan ja tuon ansiosta tiiviste vähän falskasi. Moottori takaisin poteroonsa ja pohjaan asti, niin jo vain liemet pysyvät taas oikealla puolellaan. Omat munat kyllä kastuivat, kun menin vielä aavistuksen lämpöisestä koneesta ottaamaan nestesäiliön lämmitysletkut irti ja se paisarin kortti jäi avaamatta.

Paineista vielä. Onkos muuten normaalia, että auton seistyä tunnin verran, ehkä pidempäänkin, niin öljynpainemittari näyttää vielä liki yhden seutuun, kun virrat kytkee. Aikaisempi suodatin oli kylläkin Mann sekin, mutta paineet katosivat aika vilkkaasti kun koneen sammutti. No eiköhän tässä ole jo yhdeksi maanantaiaamuksi
