W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
- jupasierra
- Mersumies
- Viestit: 1065
- Liittynyt: Ke 01.04.2009 18:02
- Paikkakunta: Kotka
W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
-91 300CE 24v ja kulutus seka-ajossa 25L/100. Aika paljon kaikenlaista tehty ja osia vaihdettu, ruisku säädettykin pariin kertaan. Mikähän ihme suuren kulutuksen tekee ?
Ei päivää ilman ongelmia :)
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Ootkos lambdan tarkistanut? Vika saattaa löytyä sieltä.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
jospa jetti on mekaanisella ruiskulla.
Otapa yj-rele irti tyhjäkäynnillä muuttuuko käynti?
Otapa yj-rele irti tyhjäkäynnillä muuttuuko käynti?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
- jupasierra
- Mersumies
- Viestit: 1065
- Liittynyt: Ke 01.04.2009 18:02
- Paikkakunta: Kotka
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Ootkos lambdan tarkistanut? Vika saattaa löytyä sieltä.
Arvo erinomainen.
Otapa yj-rele irti tyhjäkäynnillä muuttuuko käynti?
Mitä jos muuttuu, onko silloin mekaanisella ruiskulla vai ei ?!
Arvo erinomainen.
Otapa yj-rele irti tyhjäkäynnillä muuttuuko käynti?
Mitä jos muuttuu, onko silloin mekaanisella ruiskulla vai ei ?!
Ei päivää ilman ongelmia :)
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Millä on todettu lambdan arvo erinomaiseksi?
Kun omasta meni lambda rikki niin kulutus oli 28l/100km että siltä pohjalta.
Kun omasta meni lambda rikki niin kulutus oli 28l/100km että siltä pohjalta.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
miten helvetti tuollaisiin kulutuksiin pääseeManu300cea24 kirjoitti:Millä on todettu lambdan arvo erinomaiseksi?
Kun omasta meni lambda rikki niin kulutus oli 28l/100km että siltä pohjalta.


lambda/ruiskupuolelle vika kuitenkin paikallistuu, ellei sitten ole polttoaine putket ruostuneet puhki ja sieltä vuotaa bensat maailmalle...
ja voihan lambda toimia, mutta tajuaako ECU siitä enää mitään...
500 €:n lankku, ducato ja laguna...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Mulla kanssa samat ihmettelyt, että kylläpäs möhkölle kakkukin kelpaa, päästöarvot päin p..ttä, eli lamda sökö. Nyt kulutuskin siedettävissä lukemissa...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Ja eipä sillä väliä, se kun ei toimi kunnolla, vaikka mittarilla näyttäski olevan ihan OK. uus tilalle ja putos kulutus takaisin sinne normaaliin 13l/100Manu300cea24 kirjoitti:Millä on todettu lambdan arvo erinomaiseksi?
Kun omasta meni lambda rikki niin kulutus oli 28l/100km että siltä pohjalta.

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Mitä tuohon lambdaan tulee niin tuo signaali ei kerro vielä mitään, itse ostin aluksi sniidupäissäni tarvike lambdan mikä näytti testerien mukaan toimivan OK mutta signaali oli sen verta heikko että ECU ei sitä osannut tulkita vähän niin kuin napa tuossa sanoikin. Tilalle aito bosch ja se oli siinä!
Mutta mutta... suosittelen viemään auton bosch car serviceen, siellä ne saa testattua komponentteja foorumi arvailuiden sijaan.
Ihan oikeasti kuntoon tuon ke-jetin saa ainoastaan ku heität sen mereen ja laitat jotain muuta tilalle, yksi syy miksi mulle ei tule enää ikinä yhtään ke-jetillistä autoa
Mutta mutta... suosittelen viemään auton bosch car serviceen, siellä ne saa testattua komponentteja foorumi arvailuiden sijaan.
Ihan oikeasti kuntoon tuon ke-jetin saa ainoastaan ku heität sen mereen ja laitat jotain muuta tilalle, yksi syy miksi mulle ei tule enää ikinä yhtään ke-jetillistä autoa

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- killerimersu
- Mersumies
- Viestit: 835
- Liittynyt: Ti 06.09.2011 11:27
- Paikkakunta: pori
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
voiko olla joku "kylmäkäynnistyshommajuttu" päällä kokoajan jos vaikka joku hieno sähköjuttu hajonnut?? 

bensalla pestään pensselit. dieselillä tehdään voimaa
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Ittellä oli 300ce -24 avossa toi kylmäkäynistejuttu auki kokoajan, huomaa korkeista kierroksista tyhjäkäynnillä että se on auki. tosin helppo putsata yön yli nesteeseen ja aamulla paskaa täynnä nesteet ja a-vot taas toimiikillerimersu kirjoitti:voiko olla joku "kylmäkäynnistyshommajuttu" päällä kokoajan jos vaikka joku hieno sähköjuttu hajonnut??
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Mutta silti ainakin minusta tunnostaa että jos kylmäkäynnistys tila päällä niin silti 25ltr/100km.. Vaikuttaskohan nuin paljon kulutukseen kun sergeykin sano että 13ltr on normaali kulutus. Eli 12ltr tulisi kylmäkäynnistyksen osalta lisää...? hmm.
c124 230 -88
Ex w202 M111.920
Ex w202 M111.920
- killerimersu
- Mersumies
- Viestit: 835
- Liittynyt: Ti 06.09.2011 11:27
- Paikkakunta: pori
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
tätä ei nyt mersuun voi verrata mut mulla oli josku 740 bensa volvossa sama ongelma et talvella oli kylmäkäynnistys kokoajan päällä ja hörppäs aivan saatanasti bensaa, jo tyhjäkäynnillä kävi jotenki ihmeellisesti että se kuulosti siltä että nyt pojat palaa bensaa
ja kulutus oli reippaasti yli 20l.. ja kesällä päästiin noin 10litraan 


bensalla pestään pensselit. dieselillä tehdään voimaa
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
124 601turbo
sekámeteli audi
ex 201 601turbo
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Kylmäkäynnistyksestä huolehtii sähkösuutin joten tuon ongelman saa suljettua pois nyppäisemällä virtaliittimen siintä irti mutta ei sen kyllä pitäisi sentään tuplata kulutusta.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Jos käynti muuttui niin sähköisesti järjestelmä jees mutta se lambda olisi kyllä mitattava ja kylmä suuttimen pistoke irti vaikka se kyllä pitäis ottaa kokonaan irti ja ilman pistoketta katsoa putki kiinni ettei se ole jäänyt auki.jupasierra kirjoitti:Ootkos lambdan tarkistanut? Vika saattaa löytyä sieltä.
Arvo erinomainen.
Otapa yj-rele irti tyhjäkäynnillä muuttuuko käynti?
Mitä jos muuttuu, onko silloin mekaanisella ruiskulla vai ei ?!
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Tätä minäkin tarkoitin.sonikki kirjoitti:mutta ei sen kyllä pitäisi sentään tuplata kulutusta.
c124 230 -88
Ex w202 M111.920
Ex w202 M111.920
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Muuta en tiedä omasta kokemuksesta sanoo että lambda siellä häröili aikoinaan.
Tarvikkeen laitoin ja kulutus tippui normaaliin mitä nyt tollanen vetelee. (10-14L)
No se kesti n.4kk:ta ja sama homma.
Sitten orkkista kehiin ja monta vuotta on kestäny ainut et nyt kesäksi pitis tulla sähköruiskut kokonaan turbon myötä.
Ei ole ollu puhki mikään linja vaan moottori kakutteli suoraan sanottuna kaikki sen kummemmin kakistelematta.
Ja lämmityskäyttöö ei ollu pelkästään matkassa söi niin paljon.
Muuta en keksiny että ohjainlaite jos ei saa järkevää tietoo lambdalta niin se lyö kakkua sen verta koneeseen että se ei yksinkertasesti pääse käymään laihalla ja rikkomaan sitä laihan seoksen takia?
Voihan se vika tietty olla muuallakin?
Tarvikkeen laitoin ja kulutus tippui normaaliin mitä nyt tollanen vetelee. (10-14L)
No se kesti n.4kk:ta ja sama homma.
Sitten orkkista kehiin ja monta vuotta on kestäny ainut et nyt kesäksi pitis tulla sähköruiskut kokonaan turbon myötä.
Ei ole ollu puhki mikään linja vaan moottori kakutteli suoraan sanottuna kaikki sen kummemmin kakistelematta.
Ja lämmityskäyttöö ei ollu pelkästään matkassa söi niin paljon.
Muuta en keksiny että ohjainlaite jos ei saa järkevää tietoo lambdalta niin se lyö kakkua sen verta koneeseen että se ei yksinkertasesti pääse käymään laihalla ja rikkomaan sitä laihan seoksen takia?
Voihan se vika tietty olla muuallakin?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- jupasierra
- Mersumies
- Viestit: 1065
- Liittynyt: Ke 01.04.2009 18:02
- Paikkakunta: Kotka
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Kuuntelin vain ammattilaisen kommentteja kun auto oli kiinni sellaisessa helvetin isossa testilaitteessa. Korjaaja sanoi että lambda-arvot hyvät, ja päästöt hyvät sekä kierroksilla että tyhjäkäynnillä... Tarvikelambda siellä on paikallaan, voisiko se sitten aiheuttaa suuren kulutuksen
. Miten sen lambdan mittaa oikealla tavalla. Missä se kylmäkäynnistyksen suutin sijaitsee ?

Ei päivää ilman ongelmia :)
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
jos päästöt ym. Ok niin kyllä lähtisin etsimään syytä suureen kulutukseen sitten jostain tankin ja ruiskun väliltä...jupasierra kirjoitti:Kuuntelin vain ammattilaisen kommentteja kun auto oli kiinni sellaisessa helvetin isossa testilaitteessa. Korjaaja sanoi että lambda-arvot hyvät, ja päästöt hyvät sekä kierroksilla että tyhjäkäynnillä... Tarvikelambda siellä on paikallaan, voisiko se sitten aiheuttaa suuren kulutuksen. Miten sen lambdan mittaa oikealla tavalla. Missä se kylmäkäynnistyksen suutin sijaitsee ?
500 €:n lankku, ducato ja laguna...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
- Mersumies
- Viestit: 1645
- Liittynyt: Ti 04.05.2010 21:16
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Katsoppas ne molemmat lämpötila anturit imuilman-, ja koneenlämpötila jotka ohjaa ruiskua. Jos ne on viallisia boksi luulee koneen olevan kylmä tai imuilma on kylmää ja pitää (ryyppyä päällä) 

Meseillään
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
tuo kyllä näkyisi päästöissä... jos nyt siis oletetaan, että ne on ihan tip top, kuten on ilmoitettuMese 320 TE kirjoitti:Katsoppas ne molemmat lämpötila anturit imuilman-, ja koneenlämpötila jotka ohjaa ruiskua. Jos ne on viallisia boksi luulee koneen olevan kylmä tai imuilma on kylmää ja pitää (ryyppyä päällä)

500 €:n lankku, ducato ja laguna...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Kyllä minäkin lähtisin seurailemaan polttoaineen paluulinjaa moottorin käydessä ja katseleisin onko tankin ympärillä märkää tai tuoksuuko missään voimakkaasti bensiini jos kerran päästöarvot on nätisti kohillaan. Ai niin voihan se vuoto olla myös painelinjassa kun pumput on takana.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
kyllä ja 5 bar. paineella pienestäkin reijästä/tiiviste vuodosta kyllä bensa hukkuu maailmalle...sompio kirjoitti:Ai niin voihan se vuoto olla myös painelinjassa kun pumput on takana.
500 €:n lankku, ducato ja laguna...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Ei kun ensimmäisenä tuli mieleen tuo paluulinja kun omassa 230:ssä vuosi sieltä takakehdon päältä ja niin hyvin piilossa ettei sitä heti nähnyt. Ihmettelin vaan kun ajosta palatessani tuoksui bensa auton ympärillä. Yritin tillistellä mistä se oikein tulee, metta ei näkynyt.
Vasta moottorin käydessä ja ryömiessäni auton alle näin että paluuputki vuotaa kehdon päällä yhden kiinnikkeen alta. Moottorin kun sammutti niin vuotokin lakkasi aika äkkiä.
Vasta moottorin käydessä ja ryömiessäni auton alle näin että paluuputki vuotaa kehdon päällä yhden kiinnikkeen alta. Moottorin kun sammutti niin vuotokin lakkasi aika äkkiä.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
- jupasierra
- Mersumies
- Viestit: 1065
- Liittynyt: Ke 01.04.2009 18:02
- Paikkakunta: Kotka
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Miten sen lambdan mittaa oikealla tavalla. Missä se kylmäkäynnistyksen suutin sijaitsee ?
Ei päivää ilman ongelmia :)
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Kylmäsuutin on keskikohdassa imusarjaa ja pienemmissä koneissa siinä on sininen bosch pistoke.Sinun pitää kyllä ottaa se suutin irti ja ja kytkeä irrallaan bensaputkeen ja virrat päälle niin näät vuotaako se ,pelkkä pistokkeen irroitus ei anna koko kuvaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Mersumies
- Viestit: 1645
- Liittynyt: Ti 04.05.2010 21:16
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Olen huomannut noissa lämpötila antureissa olena sellaista vikaa, ettei niiden viallisten antureiden vastusarvot vähene tai kasva tasaisesti lämpötilan noustessa tai laskiessa. Vastus arvojen pitää ehjässä anturissa laskea tai nousta tasaisesti läpi kok lämpötila alueen.napa kirjoitti:tuo kyllä näkyisi päästöissä... jos nyt siis oletetaan, että ne on ihan tip top, kuten on ilmoitettuMese 320 TE kirjoitti:Katsoppas ne molemmat lämpötila anturit imuilman-, ja koneenlämpötila jotka ohjaa ruiskua. Jos ne on viallisia boksi luulee koneen olevan kylmä tai imuilma on kylmää ja pitää (ryyppyä päällä)![]()
500 €:n lankku, ducato ja laguna...

Meseillään
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Mootori lämpöanturi nyt ei ole kallis jos heittää sen paikoilleen .
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
- jupasierra
- Mersumies
- Viestit: 1065
- Liittynyt: Ke 01.04.2009 18:02
- Paikkakunta: Kotka
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
.Sinun pitää kyllä ottaa se suutin irti ja ja kytkeä irrallaan bensaputkeen ja virrat päälle niin näät vuotaako se ,pelkkä pistokkeen irroitus ei anna koko kuvaa.
Jaa että mitä ? Miten tuo tapahtuu käytännössä ?
Jaa että mitä ? Miten tuo tapahtuu käytännössä ?
Ei päivää ilman ongelmia :)
Re: W124 300CE 24v järkyttävä kulutus...
Kylmäsuuttimeen tulee bensaputki, ota se irti ja sitten otat tieten pistokkeen irti ja lopuksi itse suutin.Nyt kun suutin on irtaallaan laita se kiinni bensaputkeen jotta näät suuttimen päähän vuotaako se kärki kun pistät virrat päälle ja bensapumppu nostaa paineet.
Se bensaputki antaa kaiketi periksi niin että saat sen johonkin asentoon.
Kokeile myös näin ja laita pistoke paikalleen jolloin näkisi että antaako virtaa ecu riippuen onko kone lämmin vai ei.
Eli testataan mekaaninen vika ja sähköinen vika.
Se bensaputki antaa kaiketi periksi niin että saat sen johonkin asentoon.
Kokeile myös näin ja laita pistoke paikalleen jolloin näkisi että antaako virtaa ecu riippuen onko kone lämmin vai ei.
Eli testataan mekaaninen vika ja sähköinen vika.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-