volsu 740 st om 606 ( laatikko ihmettelyä)

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
ilikali
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ma 02.05.2011 18:05

volsu 740 st om 606 ( laatikko ihmettelyä)

Viesti Kirjoittaja ilikali »

laittelin 740 volvoon om606 moottorin ja siitä ois kysymyksiä ja vinkkejä tarvitaan.
käytin konetta käynnissä viikon loppuna mutta ei tuo mersun öljynpaine anturi toiminut volvon mittariston kans.
minkälaisia arvoja sen anturin pitäs antaa milläkin paineella?
paineet siellä kumminki nousee kja sen tiiän siitä kun se kusee öljyä pihälle lähinnä pumpun pohjasta.

mikäköhän on pumpussa vikana kun se kusee öljyä ja dieseliä pohjalevyn välistä.
voiko olla että ostin täysin paskan pumpun vai onko näissä joku juttu minkä vuoksi se kuseksii.

seuraava kysymys laturista.
saako 606 orkkis latureihin kierroslukuanturia?

koko projekti on vrcf foorumilla mutta lisätään nyt tännekkin niin on helppo kysellä tyhmiä.
Viimeksi muokannut ilikali, Ti 12.03.2013 15:50. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

ilikali kirjoitti:laittelin 740 volvoon om606 moottorin ja siitä ois kysymyksiä ja vinkkejä tarvitaan.
käytin konetta käynnissä viikon loppuna mutta ei tuo mersun öljynpaine anturi toiminut volvon mittariston kans.
minkälaisia arvoja sen anturin pitäs antaa milläkin paineella?
paineet siellä kumminki nousee kja sen tiiän siitä kun se kusee öljyä pihälle lähinnä pumpun pohjasta.

mikäköhän on pumpussa vikana kun se kusee öljyä ja dieseliä pohjalevyn välistä.
voiko olla että ostin täysin paskan pumpun vai onko näissä joku juttu minkä vuoksi se kuseksii.

seuraava kysymys laturista.
saako 606 orkkis latureihin kierroslukuanturia?

koko projekti on vrcf foorumilla mutta lisätään nyt tännekkin niin on helppo kysellä tyhmiä.
Vaiha tiiviste sinne pohjalevyn alle. Boschin latureissa on W- paikka eli just se kierrosanturin paikka.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
ilikali
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ma 02.05.2011 18:05

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja ilikali »

Siekkinen kirjoitti:Vaiha tiiviste sinne pohjalevyn alle. Boschin latureissa on W- paikka eli just se kierrosanturin paikka.
elikkäs haen uuven tiivisteen ja pulttaan pumpun takas kasaan.

miten sitte tuo öljyn paineanturi joka on 603 td moottorista, mitä arvoja sieltä pitäs löytyä?
entä lämpö anturi? onko se varmasti keskellä konetta kannessa oleva kaks napanen anturi? mitä arvoja sieltä pitäis löytyä millekkin lämmölle.
voin toki itekki testata mutta ois helpompi kun ois faktaa ja vois siten kaliproida nuo mittarit.

sitte päästään tulevaisuuteen. mistähän saa sportti ketrakille monilevy kytkimen ja mitähän maksaa?
haluan itse päättää millä vaihtella ajetaan ja näin ollen vaihteisto on manuaali.
tässä eka starttivideo. http://www.youtube.com/watch?v=28j4ToRB75Q" onclick="window.open(this.href);return false;
laitan uuden käynti videon kuhan on saatu tuo pumppu ongelma pois ja ennakot ees lähelle.
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

jos tuolla monilevyllä meinaat nuitatilttoneita ja vastaavia niin kannattaa harkita jotain muuta, sekun on melkoinen laukasulaite kuitenkin. soita tarvikemottiin sielä osataan myydä sulle sopiva kytkin.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Öljynpaineanturia en oo testaillut mutta lämpöanturin lukeman mittasin kerran huvikseen. n. 300 ohmia oli 60 asteen moottorilämpötilalla. Sitten luonnollisesti pienempi vastus lämpimämmällä ja suurempi kylmemmällä koneella. Ja anturi on tosiaan eestä katottuna oikeella puolella kantta imusarjan alla. En oo varma oliko tuossa motissa hehkuille oma lämpöanturi.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
jarppijeij
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Su 13.06.2010 02:34
Paikkakunta: Vihanti

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja jarppijeij »

Onkohan tämä se sama auto jonka omistajalle vrcf:n puolelta tuttu R-to soitteli tuosa muuanviikko sitten tuolta meijän tallista :D
w201 om605
Avatar
antti_k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 264
Liittynyt: Su 04.11.2007 23:16

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja antti_k »

Eikös tämä volsu oo limingas. jostain tuolta vrcf foorumin kautta muistan nii lukeneeni :roll:
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja veskola »

Lämpöanturina (jäähdytysnesteen) käytetään yleensä sitä 1 napaista, joka on jakoketjua lähempää. Se on NTC vastus eli kylmässä korkeampi vastus ja matalassa pienempi. Tarkkoja arvoja en muista mutta kyllä sen pitäsi palttiarallaa olla universaalia tyyppiä riippuen nyt miten tuo volvo on sen biasointivirran asettanut, eli pitäisi näyttää edes jotain.

Kannattaa mitata, että sieltä volvon mittaristolta tulevassa piuhassa näkyy jännite ja kun sen kytkee anturiin se jännite laskee, enemmän tai vähemmän.

Tarvittaessa sitä voi sovittaa kytkemällä vastuksia juuri oikealla tavalla mutta se vaatii jo enemmän laskutoimituksia ja mittailua yms. ikävää.

Voin tässä, kun ilma lauhtuu, mittailla sitä öljynpaineen anturin signaalia, sehän on ihan mielenkiintoinen kanssa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Mersun latureissa ei ole W-napaa alunperin kun kierrossignaali otetaan vauhtipyörältä.

W-napa on helppo tehdä itsekkin. Tinailee johdon yhden staattorikäämin päähän.

tosin melko epätarkka tuo laturilta otettava signaali. Pitää mittari kalibroida aina kun kokoonpano muuttuu.
ilikali
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ma 02.05.2011 18:05

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja ilikali »

antti_k kirjoitti:Eikös tämä volsu oo limingas. jostain tuolta vrcf foorumin kautta muistan nii lukeneeni :roll:
jarppijeij kirjoitti:Onkohan tämä se sama auto jonka omistajalle vrcf:n puolelta tuttu R-to soitteli tuosa muuanviikko sitten tuolta meijän tallista :D
juurikin sama rävellys.
Mika.T kirjoitti:Mersun latureissa ei ole W-napaa alunperin kun kierrossignaali otetaan vauhtipyörältä.

W-napa on helppo tehdä itsekkin. Tinailee johdon yhden staattorikäämin päähän.

tosin melko epätarkka tuo laturilta otettava signaali. Pitää mittari kalibroida aina kun kokoonpano muuttuu.
oli siellä w napa kun tutkin tarkemmin.
en oo vielä saanut uudelleen käyntiin pumppuvuotojen korjausten jälkeen.
nyt on ahtoputket tehtynä ja muutama painen nippa hitsattu niihin.
ilikali
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ma 02.05.2011 18:05

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja ilikali »

Kuva

Kuva


Kuva
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

ilikali kirjoitti:
Mika.T kirjoitti:Mersun latureissa ei ole W-napaa alunperin kun kierrossignaali otetaan vauhtipyörältä.

W-napa on helppo tehdä itsekkin. Tinailee johdon yhden staattorikäämin päähän.

tosin melko epätarkka tuo laturilta otettava signaali. Pitää mittari kalibroida aina kun kokoonpano muuttuu.
oli siellä w napa kun tutkin tarkemmin.
en oo vielä saanut uudelleen käyntiin pumppuvuotojen korjausten jälkeen.
nyt on ahtoputket tehtynä ja muutama painen nippa hitsattu niihin.
Parissa oon noita W-napoja nähnyt. En tiiä onko ne sitten vaihtolatureita. Mikä tuo turbo on? :shock: ja downpipe näyttäs menneen jotenkin outoon suuntaan :lol:
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja veskola »

w napaan laitettu volvon kierroslukumittari näyttää sitten sillä tarkkuudella oikein/väärin kuin on volvon ja mersun latureiden välitysero suhteessa kampiakseliiin. Jos on bensamersu niin varmasti virhe on yli 10%. Sitä en osaa edes ajatella mistä tuon saisi kalibroitua oikeaksi. Tyhjäkäynnisäädintäkään ei nyt sitten saa toimimaan, mutta se kait lienee turha juttu tässä tapauksessa ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

veskola kirjoitti:w napaan laitettu volvon kierroslukumittari näyttää sitten sillä tarkkuudella oikein/väärin kuin on volvon ja mersun latureiden välitysero suhteessa kampiakseliiin. Jos on bensamersu niin varmasti virhe on yli 10%. Sitä en osaa edes ajatella mistä tuon saisi kalibroitua oikeaksi. Tyhjäkäynnisäädintäkään ei nyt sitten saa toimimaan, mutta se kait lienee turha juttu tässä tapauksessa ?
Tyhjäkäynnin säädin onkin turha värkki :D säätää vaan käynnin kohilleen niin eipä ole mikään siellä sitä muuttelemassa.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja veskola »

heh, kyllä mulla pakkanen ja automaattilaatikko sitä kovasti muuttaa...mutta eikös tämä ole semmonen rasingvolvo, jolla ajetaan vain kesällä ? Ainakin pakoputkesta voisi päätellä....
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

veskola kirjoitti:heh, kyllä mulla pakkanen ja automaattilaatikko sitä kovasti muuttaa...mutta eikös tämä ole semmonen rasingvolvo, jolla ajetaan vain kesällä ? Ainakin pakoputkesta voisi päätellä....
Yli 30 astetta pakkasta, ilman säädintä ja automaattilaatikko niin tyhjäkäyntikierrokset kylmänä vaihe päällä vähän reilu 500 ja lämpimänä ilman vaihetta joku 800-900 :D kyllä ilmankin pärjää mutta jos haluaa paremman käynnin niin sitten se on hyvä olemassa.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Juu ei ole alakuperänen laturi jos on w-napa. :D
ilikali
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ma 02.05.2011 18:05

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja ilikali »

Siekkinen kirjoitti:Parissa oon noita W-napoja nähnyt. En tiiä onko ne sitten vaihtolatureita. Mikä tuo turbo on? :shock: ja downpipe näyttäs menneen jotenkin outoon suuntaan :lol:
holset hx55 vgt 67 kompura ja 77 turbiini. muuttuva geometrinen pakokoppa. eli nielun leveys muuttu ahtojen mukaan. vähän niinku karretin vnt mutta ei sinne päinkään. noh tässä transitti missä hx 40 vgt http://www.youtube.com/watch?v=yWhrCILMIdo" onclick="window.open(this.href);return false;

oishan tuo tyhjäkänninsäätö ihan kiva saada pelaamaan.
tämä on 265 sporttigetrakilla 190 kossusta. saa nähä kauanko pysyy romut sisällä laatikossa. kytkin on nyt sulakkeena. joku penarin kytkytin se on kummeli tietää paremmin, häneltä ostin laatikon ja kytkimen, sekä hänen kaverilta tuon turbon.

ja tuo putki on tuohon suuntaan savukaasujen poiston takia.
ilikali
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ma 02.05.2011 18:05

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja ilikali »

tämäkin on edennyt jonnekki päin.
alkaa olemaan kaikki nipussa ja tänään huvikseen maalasin kyljet.
videosta päätellen loppuu ruoka tuolla pumpulla.

http://www.youtube.com/watch?v=Wkd8Nffuyyk&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

Piti sitten kuningasmoottori pilata Volvolla? :evil: Eivaan, hienoa että on tällästä reipashenkistä puuhastelua. Eihän tälläsiä merkkirajat ylittäviä ristisiitoksia liikaa ole. P.S. Kuvat on kivoja :thumbup:
E350CDI&A180CDI
Avatar
TUUTTERO
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1261
Liittynyt: Pe 17.09.2010 13:59
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja TUUTTERO »

Tämäkin vissiin kilahti volvomiitissä botniaringillä. itse en ollut paikalla mutta paikalliset volvo miehet jotaki höpöttivät.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
ilikali
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ma 02.05.2011 18:05

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja ilikali »

TUUTTERO kirjoitti:Tämäkin vissiin kilahti volvomiitissä botniaringillä. itse en ollut paikalla mutta paikalliset volvo miehet jotaki höpöttivät.

näin valitettavasti kävi.
öljyjäähyn letku irtos ja lopun arvaa. liian himmeä varoitus valo nii ei huomannut ollenkaan la laakerit hirtti kiinni.
kone on atomeina tallissa. kansi on pajalla tarkistettavana ja tuossa enskuun puolen välin kieppeillä rahat sallii ostaa koneeseen tarvittavia hiluja, laakerit+kampuran hionta+männänrenkaat+tiivisteet ja stefat.

enää ei jää huomaamatta kun on iso öljynpainevalo ja 85db peruutus summeri kaverina

ennen kone rikkoa sain pumpusta lisää soppaa tulemaan ja kytkimen luistaan entistä enemmän.
joten kytkytin pitää kans päivittää.
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Näyttääpä tutulta tuo ahin... Liekko sielä vielä tuttu laatikko ja ko. kytkin? :D ei mikää ihme vaikka vähä luistaa. On muute vähä liian tuttu tuo transvestiittiki...
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
ilikali
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ma 02.05.2011 18:05

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja ilikali »

Kummeli kirjoitti:Näyttääpä tutulta tuo ahin... Liekko sielä vielä tuttu laatikko ja ko. kytkin? :D ei mikää ihme vaikka vähä luistaa. On muute vähä liian tuttu tuo transvestiittiki...

joo sulle tuttuja osia :)
ainoa hyvä tuossa luistavassa kytkimessä on se että ei mee laatikko heti vituiksi.

mistähän löytää alikoon kiertokangen laakereita?
pitää hioa akselia nii ei välttämättä enään mee tarvike laakereiden mittoihin...
Avatar
kooäss
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 85
Liittynyt: Su 11.01.2009 21:31
Paikkakunta: kokemäki

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja kooäss »

Eiköhän KL-varaosa mahtas myydä myös alikoon laakereita. Ainaki multa kysyttiin et onko ihan normi laakerit vaiko alikokoset et eiköhän niitäki sit sais.
-kooäss-
W123 300td "uljas ratsu" https://picasaweb.google.com/1133522377 ... 39/DropBox
C126 560
W201 190d (Om604+7mm+S2b)
iso E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 359
Liittynyt: Pe 08.10.2010 11:24
Paikkakunta: satakunta

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja iso E »

Kuinka helposti tuo 606 sopii tuonne volvon pellin alle?
oliko volvo alunperin diesel?
Mikä vauhtipyörä, laatikko, kutkin tässä on ?

vähä samanaista projektia mietitty aihiona vain 760 alkuperänen diesel :eh:
Star lukua
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

ilikali kirjoitti:
mistähän löytää alikoon kiertokangen laakereita?
pitää hioa akselia nii ei välttämättä enään mee tarvike laakereiden mittoihin...
Ihte tekisin vastaavasa tilanteessa että kahtelisin toisen kampiakselin sinne. Vähän vieroksun nuita alikoon laakereita. Lisäks saattaapa olla esim. om603 vaparissa sama kampiakseli ku 606 turpo. :roll:
ilikali
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ma 02.05.2011 18:05

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja ilikali »

iso E kirjoitti:Kuinka helposti tuo 606 sopii tuonne volvon pellin alle?
oliko volvo alunperin diesel?
Mikä vauhtipyörä, laatikko, kutkin tässä on ?

vähä samanaista projektia mietitty aihiona vain 760 alkuperänen diesel :eh:
semmonen 15 kertaa kun jaksoi käyttää hollillaan tuon moottorin nii sitte asettu paikalleen.
onhan siinä oma värkkääminen että saa kaikki passaamaan ja osat soviteltua.
öljypohjan kans sai kikkailla tovin että sai koneen tarpeeksi taakse, öljypumpun imuputki piti tehdä uusiksi jne...
runkopalkin ja öljypohjan väliin ei jää kyllä juurikaan tilaa...

ja on alunperin sillä turbo d24 jäteöljy vatkaimella.
JuhoL kirjoitti:
ilikali kirjoitti:
mistähän löytää alikoon kiertokangen laakereita?
pitää hioa akselia nii ei välttämättä enään mee tarvike laakereiden mittoihin...
Ihte tekisin vastaavasa tilanteessa että kahtelisin toisen kampiakselin sinne. Vähän vieroksun nuita alikoon laakereita. Lisäks saattaapa olla esim. om603 vaparissa sama kampiakseli ku 606 turpo. :roll:
onkohan sama akseli? nimittäin ois tiedossa jurikin 603 akseli vapariin ja toinen turboon.
jos se on täysin sama nii tietenki hirttämätön akseli paikalleen.
tahtoo olla hinnoissa nuo puretut 606 turbot.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja veskola »

Sama kampi niissä kaikissa on. Itsellä on semmonen swappi, että vaparin lohkoon on laitettu pitkäiskuisen turbon kampiakseli ja miltei hienosti mahtui. Tämä on tosin OM601:ssä mutta sama homma se on kaikissa 4,5,6 sylinterissää. Vain mäntiin piti tehdä turbomallin koloja isommaksi kun männät käy pidemmällä iskulla alempana (öljyruiskuille), mutta persuiskuinen kampi menee heittämällä paikalleen. En edes laakeriliuskoja vaihtanut sillä kerralla, kun ne olivat vain 20 tkm ajettu. Katsoo vain, ettei ole mihinkään alikokoon koneistettu...tai no kai sen huomaa kun kammen kiristää paikalleen, ja laakerit jää löysälle ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
iso E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 359
Liittynyt: Pe 08.10.2010 11:24
Paikkakunta: satakunta

Re: volsu 740 st om 606

Viesti Kirjoittaja iso E »

muutitko öljypohjaa hitsaamalla ?
Star lukua
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
Vastaa Viestiin