Taustaksi sen verran että kun tuo väykky nyt meni tuossa alkuviikosta kaupaksi niin ollaan rattaitta ja autokuumehan on tottakai kova. Parin nakuperhevankkurin jälkeen tekisi mieli taas vaihteeksi bensakonetta ja hiukan sporttisempaa olemustakin. W208 koppainen CLK täyttäisi tarpeen oivasti, ja Saksanmaalta niitä saisi budjettiinkin sopivalla hinnalla. Mutta mitenkäs on tuon kopan kestävyys, muistan kuulleeni että nekin on persoja happanemaan ennenaikojaan mutta ilmeisesti ei yhtä tarmolla kuin väykyt? Tekniikaksi olen kaavaillut M112 3,2 litran veekutvosta, se on käsittääkseni varmatoimisen koneen maineessa? Tulpanvaihto kallista, mutta ei kai nyt sentään viittäsataa ekeä (!??!
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kaikki informaatio/kokemukset otetaan ilolla vastaan.