Osaisko joku selittää miten tuo etulaakerin välys säädetään, jos siis vaihdan uuden laakerin, mittasin että lukkoprikka on 1.97mm paksu.
Että pitäskö suoraan tilata 2.05 prikka siihen, pari euroo kpl nämä.
Saatto olla liian vaikea kysymys tämä. Entäs tietääkö joku haittaako laatikon kartaanin pään boorien kuluminen johonkin, meinaan niissä on klappia, mietin että jos se aiheuttaa tärinää kartaaniin. Vai saako sen mutterilla tarpeeksi kireälle, tuntu olevan löysä ennen irrotusta.
Aapo.T kirjoitti:Saatto olla liian vaikea kysymys tämä. Entäs tietääkö joku haittaako laatikon kartaanin pään boorien kuluminen johonkin, meinaan niissä on klappia, mietin että jos se aiheuttaa tärinää kartaaniin. Vai saako sen mutterilla tarpeeksi kireälle, tuntu olevan löysä ennen irrotusta.
Saako täälä vitsailla? Kardaani kirjoitetaan noin.
Tietääkö joku noista booreista?
Ostin laakerin 35e vehosta. niemölerillä olisi maksanut sama 40e+lähetyskulut. Useimmiten tulee halvemmaksi tilata osa suoraan vehosta. Sakemannit tuppaavat ottamaan postikuluista alkaen 15e.
Tiivisteiden liimauksessa käytin bilteman tiivisteliimaa, tuoksuu tervalle joten sopii mobiiliautoihin sekä sitä on kiva imppailla. Laatikon puhdistuksessa käytettiin bioliuotinta joten ympäristön kuormitus minimi. Korjaustyö täyttää varmasti ympäristösertifikaatin iso14001 ja laatusertifikaatin iso9000.
Lienee tungettu väärin päin tuo vanha mutteri. Ilmankos se laippa olikin niin löysä.
Pitäs vaan keksiä millä tuota laippaa pitää kiinni loppukiristystä varten vai pitääkö viiä jonnekin pajalle.