hei, Autoon juuri vaihdettu uusi tuulettajanremmi joka pysyi päällä noin 1000 km Mistä voisi lähteä etsimään vikaa . Remmi tuntuu kyllä tiukalta eikä sitä saa paikoilleen ellei ensin kiristintä löysää. Vesipumppu sekä laturi pyörii normaalasti..
t,,-j-
Vanhemmissa lankuissa tuo pumpun korva tahtoi murtua mutta sen kyllä huomaa kun kone käy tyhjäkäyntiä ja kääntää rattia
niin rupee ravistamaan aika mukavasti
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
arska10 kirjoitti:Vanhemmissa lankuissa tuo pumpun korva tahtoi murtua mutta sen kyllä huomaa kun kone käy tyhjäkäyntiä ja kääntää rattia
niin rupee ravistamaan aika mukavasti
Eihän ole lähtenyt murtumaan uudelleen?
Jos muualta ei vikaa löydy, niin välttämättä tyhjäkäynnillä ei huomaa mitään, mutta kun esim. käynnistät tai sammutat niin silloin huomaa kun tehostimen hihnis tärähtää eritavalla kun kone. Siellä voi olla vielä pieni se murtuma ja saattaa vielä hetken remmi pysyä, mutta repiää se korvakko koko ajan enemmän. Polttoainesuodatin pois niin näkee sen alle. Tai käyttää sitä pa-suodattimen jalkaa suodattimineen irti tarkastaessa.
Katso nyt ettei oo uudellen murtunut ei tuo muuten noilla painaumilla muuten mahdu järkeen joku siellä vippaa kun heittää remmin päältä tai sitten laturi löysällä ja vippaa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan