om606 + mekaanisen syöttöpumpun säätö
om606 + mekaanisen syöttöpumpun säätö
Tuli pieniä ongelmia pumpun säätämisen kanssa, nyt jää kaasu kantamaan reilusti eikä laske, ei pysty ajamaan. Pumppu on 7mm elementeillä mynän tekemä. Mitähän lie tuolle tehtävissä? Mitä maksaa pumpun säädättinen liikkeessä jos tuota ei nyt kotikostein saa? Joku pumpun hienosäätöruuvi?
w202 220
ex. w124 om606st
ex. w124 om606st
Re: om606 + mekaanisen syöttöpumpun säätö
Olikos se tuollainen mynältä tullessaan vai säätelitkö itte lisää jälkikäteen?Garash kirjoitti:Tuli pieniä ongelmia pumpun säätämisen kanssa, nyt jää kaasu kantamaan reilusti eikä laske, ei pysty ajamaan. Pumppu on 7mm elementeillä mynän tekemä. Mitähän lie tuolle tehtävissä? Mitä maksaa pumpun säädättinen liikkeessä jos tuota ei nyt kotikostein saa? Joku pumpun hienosäätöruuvi?
Re: om606 + mekaanisen syöttöpumpun säätö
sama kysymysy tuli heti ekana mieleen.Jari Ke kirjoitti:Olikos se tuollainen mynältä tullessaan vai säätelitkö itte lisää jälkikäteen?Garash kirjoitti:Tuli pieniä ongelmia pumpun säätämisen kanssa, nyt jää kaasu kantamaan reilusti eikä laske, ei pysty ajamaan. Pumppu on 7mm elementeillä mynän tekemä. Mitähän lie tuolle tehtävissä? Mitä maksaa pumpun säädättinen liikkeessä jos tuota ei nyt kotikostein saa? Joku pumpun hienosäätöruuvi?
jos se oli jo tollanen, niin tarkista, ettei kaasuvaijeri ainakaan kanna.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: om606 + mekaanisen syöttöpumpun säätö
Mynältä tullu jo vuonna 2004-2005, se siis tuli tuo kaasun kantaminen säätämisen yhteydessä. Se saatiin jo pois.
Juurensa tuo pumpun säätö juurtaa siitä, että automaatti vaihdettu manuaalin tilalle, jonka jälkeen tehot hävinny, ei ahtoja. Joten kokeiltiin pumppua, ei sieltä mitään vaikutusta.
-> Kaasupoljin ei menny pohjaan asti, joku rajotin ollu siinä kaasupolkimen alla, vieläkin olis vara pari sentti tai pari kiristää sitä, jotta kun kaasun painaa pohjaan nii se on myös oikeesti pohjassa. Mutta nyt liikkuu jo paljon paremmin kun sai vähän säädetttyy sitä vaijeria. Vielä loput väljät pois nii saisko sen vetämään taas.
Juurensa tuo pumpun säätö juurtaa siitä, että automaatti vaihdettu manuaalin tilalle, jonka jälkeen tehot hävinny, ei ahtoja. Joten kokeiltiin pumppua, ei sieltä mitään vaikutusta.
-> Kaasupoljin ei menny pohjaan asti, joku rajotin ollu siinä kaasupolkimen alla, vieläkin olis vara pari sentti tai pari kiristää sitä, jotta kun kaasun painaa pohjaan nii se on myös oikeesti pohjassa. Mutta nyt liikkuu jo paljon paremmin kun sai vähän säädetttyy sitä vaijeria. Vielä loput väljät pois nii saisko sen vetämään taas.
w202 220
ex. w124 om606st
ex. w124 om606st