M103 moottorin lämpötila-anturi
M103 moottorin lämpötila-anturi
Eli onko lämpötila-anturin (4 napainen) pistokkeella merkitystä mihin asentoon sen anturiin nähden laittaa? Se kun näyttäisi menevän joka asentoon paikoilleen.
Re: M103 moottorin lämpötila-anturi
Samat anturit siellä on vaikka laittaisi ristikkäin eli samaa tietoa tulee silti.Toinenhan lähtee eculle ja toinen....ei ainakaan mittaristolle.
jos muuten epäilee anturi vikaa johonkin käynti häiriöön niin sitähän voi kokeilla eri asentoon paikalleen ja jos ei muutosta niin anturit pelaa
jos muuten epäilee anturi vikaa johonkin käynti häiriöön niin sitähän voi kokeilla eri asentoon paikalleen ja jos ei muutosta niin anturit pelaa

-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: M103 moottorin lämpötila-anturi
Nelinapaisen liittimen voi laittaa mihin asentoon tahansa, anturissa on kaksi lämpövastusta ja navat ovat ristikkäin. Vastusten kunnon voi tarkistaa ohmi-mittarilla. Kylmänä vastus on korkeampi ja kuumana alhaisempi, haulla löytyy vastuskäyrä. Käyntilämpöisessä moottorissa vastusarvo on muutaman sadan ohmin luokkaa.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020