Moi!
Kysymyksenä arvon foorumilaisille w203 bi-xenon valon toiminnasta.
Elikkä valot pitävät outoa ääntä kun virrat laitetaan päälle.
Autoon asennettu juuri valojenkorkeussäätimen "koiranluu". Valot
käyvät ylhäällä ja alhaalla mutta kun lamppu tulee alas kuuluu rohina.
Olen juuri ostanut auton joten en tiedä käykö ne tarpeeksi ylhäällä ja
onko toiminta normaali. Minkälainen moottori valoja liikuttaa
kun mietiskelin että pitääkö sille opettaa rajat esim. testerillä tuon koiranluun
vaihdon vuoksi. Jos pitää niin missähän Vaasan suunnalla muualla kuin
käyttöautolla kyseinen toiminto pystyttäisiin tekemään.
-Temec
W203 Bi-xenon ongelma.
Re: W203 Bi-xenon ongelma.
Voisin ainakin katella *.rilla josko sen sen saisi normitettua
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: W203 Bi-xenon ongelma.
Pane mulle sähköpostia kun nuo yv:t ei näy lähtevänTemec kirjoitti:Moi!
Kysymyksenä arvon foorumilaisille w203 bi-xenon valon toiminnasta.
Elikkä valot pitävät outoa ääntä kun virrat laitetaan päälle.
Autoon asennettu juuri valojenkorkeussäätimen "koiranluu". Valot
käyvät ylhäällä ja alhaalla mutta kun lamppu tulee alas kuuluu rohina.
Olen juuri ostanut auton joten en tiedä käykö ne tarpeeksi ylhäällä ja
onko toiminta normaali. Minkälainen moottori valoja liikuttaa
kun mietiskelin että pitääkö sille opettaa rajat esim. testerillä tuon koiranluun
vaihdon vuoksi. Jos pitää niin missähän Vaasan suunnalla muualla kuin
käyttöautolla kyseinen toiminto pystyttäisiin tekemään.
-Temec
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: W203 Bi-xenon ongelma.
Kysymys vielä lamppujen normaalista tilasta.
Eli lamputhan käyvät ylä-asennossa kun virrat
laittaa päälle.
Kysymys kuuluukin sellaisella jolla on toimiva
laite että kuinka paljon valokeila liikahtaa esim 1m päässä valaisimesta
normaalitoiminnassa?
Itse koitin nostaa etupäätä tunkilla testatakseni tasauksen, mutta
valokeila nousi tunkkauksen mukana eli säätö ei sen mukaan toimi.
Auto on juuri ostettu että pitää varmaan ottaa myyjäliikkeeseen yhteyttä
mutta ihan mielenkiinnosta tekniikkaa kohtaan voi testata muutaman
jutun.
Toinen kysymys että saako sen testattua tunkllla vai pitääkö hommata porukkaa kyytiin?
-Temec
Eli lamputhan käyvät ylä-asennossa kun virrat
laittaa päälle.
Kysymys kuuluukin sellaisella jolla on toimiva
laite että kuinka paljon valokeila liikahtaa esim 1m päässä valaisimesta
normaalitoiminnassa?
Itse koitin nostaa etupäätä tunkilla testatakseni tasauksen, mutta
valokeila nousi tunkkauksen mukana eli säätö ei sen mukaan toimi.
Auto on juuri ostettu että pitää varmaan ottaa myyjäliikkeeseen yhteyttä
mutta ihan mielenkiinnosta tekniikkaa kohtaan voi testata muutaman
jutun.
Toinen kysymys että saako sen testattua tunkllla vai pitääkö hommata porukkaa kyytiin?
-Temec
Re: W203 Bi-xenon ongelma.
Joo elikkä *:n päässä käytiin. Ongelma vasemmassa umpiossa (alunperin luulin että oikeassa) eli ei liikkunut umpio ja etuakselin säätimen säätöarvo oli 0,5V vaikka olisi pitänyt olla jotain 1.7-2.35V. Otankin yhteyttä myyjäliikkeeseen asian korjaamiseksi. Näköjään löytyi myös "jalkatilan läpän säätömoottori jäykkäliikkeinen tai jumittunut". Elikkä jotain korjaussarjaa siihen vissiin tarvitsee. Kiitokset vielä arska10:lle avusta.
-Temec
-Temec