Nyt kun on noilla 124:lla päästellyt menemään, tottunut halpoihin korjauksiin ja luotettavuuteen niin.... Sama tilanne oli jo pari vuotta sitten kun olin pohtimassa 210 faceliftiä, en vaan uskaltanut kun jotain kuvitelmia on noista cdi koneista ja väykyn mahtavasta "ruosteettomuudesta" ! ?
Pitäisikö vielä kerran ostaa 124 vaiko jo siirtyä sitten uudempiin, 124 300TDT , semmoinen hyvä maksaa 5000-7000e. Ja eikös 210 E320 cdi:n farkkuna saa 200-300tkm ajettu hyväkuntoisen 10ke ? Sitten jos 211 meinaa niin joutuis tyytymään paljon enempi ajettuuun nelipyttyseen.
Sen takia himottais siirtyä uudempaan koska dieselit vie noin puolet vähemmän mitä vanha 124 om603:lla, ja tehoa uudemmissa tietysti paljon enempi. Tietysti uudemmissa olis enempi kalliita korjauksia ? ite teen kaikki huollot joten tarvitsisi jo 210 koriseen hankkia joku diagnostiikka laite jolla saisi vikakoodit luettua ? mitäs ne sitten maksaa ?
Vaiko ostaa se 124 , ootella vuoden pari jolloin nuot 211 korin alkupään autot on siinä 10ke pintaan... Tulipa sekavaa tekstiä mutta heittäkääpä kommenttia jos joku nyt jotain pystyi ymmärtämään






