On nimittäin tuo 102 moottori alkanut kolisemaan siihen malliin, että tarttis varmaan tehdä jotain.
Ja ei oikeen mieltä/lompsaa lämmitä kun tankkiin mahtuu yli 50€:n edestä tavaraa, eli väärä käyttövoima?
Onko yleensä mahdollista alunperin 2.0E:n tilalle saada noin raskasta konetta katsastettua ja vielä 6-syl. diesel?
Ja miten paljon menee voimansiirrosta vaihtoon. Vai onko yksinkertaisesti väärä aihio?
Ja tuleeko autosta painojen takia 3-paikkainen ja ajettava takapenkiltä

Dieselöinti olisi kiehtova ajatus, mutta hevosien puolittuminen ei (200D).
Tarkoitus on jättää se turbo pois koska siitä pitäisi sitten rakentaa Superturbo vaikkei alunperin aikoisikaan

Eli 300D olisi sopivan tehoinen kone vaimon ajoon (ja vähän omaankin) ja pääseehan sillä tarvittaessa jo liikkuvasta kohteesta ohi pienellä pumpun säädöllä.
Tiedossa on kyllä Jorman ym. autot, mutta ne ei taida olla 2.0E papereilla?