aika "käsi" pitää olla, jos ei automaatilla osaa ajaa/pärjää talvella

kuorma-autot ja työkoneet erikseen, niissä se ei vain "toimi"...
yhden talven ajelin tuolla omalla 300E:llä jossa tomaatti ja kerran vain jäin kiinni, manuaalilaatikoisella en olisi tod.näk. päässyt edes niinkään pitkälle, mitä tuolla tomaatilla... 30 cm nuoskalunta oli vain yksínkertaisesti liikaa +10 vuotta vanhoille talvirenkaille, joissa pintaa ehkä 3 mm

heijaus ei ollut ongelma, vaan se, että auton pyörät lakkasivat lopulta ottamasta maahan...
niin no, olihan siinä kyllä se ASD perä ja painoa perässä n. 100 kg...
ja olen ollut kiinni autolla talvella varmaan yli 300 kertaa, kesälläkin useasti

ja aina ennen manuaalivaihteisella, että ei se manuaali mikään tae etenemisestä ole... huom. kuljen/joudun kulkemaan usein sellaisissa paikoissa, mihin muut ei edes yritä tai tiedä sellaisia paikkoja olevan olemassakaan... edellisellä työautolla, eli mitsu L300 pakulla onnistuin kerran jäämään kiinni seinäjoen keskustaankin

siitä hirtti kyllä etujarru kiinni silloin ja taisin siitä paikasta käydä ostamassa tuon ducaton
