Oon kattonu aiemmin jo tämän vanhuksen videoita ja ollu äimän käkenä että mahtavaa tekoa joltakin.
Nyt vasta tajusin tänne tulle lueskelemaan. tässähän tää työpäivä menee kivasti haaveillessa ja katellessa.-
En näistä kisavehkeistä juuri mitään tiiä, joten kysynkin että mitä renkaita noissa käytetään, onko ne ihan normaaleja, vai driftiin erityisesti. ja onko ne halvempia? ainakin niitä luulis menevän jonnin verran
livenä haluan tulla kattomaan joskus! missä ajetaan seuraavaksi, vai onko kausi ohi jo?
ite kans pohtinu monasti, että minkälaisilla kumeilla tota triftaamista oikein harrastetaan. luulis, että kumia kuluu rieppaasti, kun sutii ja savuaa jatkuvasti.
onko ne muuten liukkaampia, vai pitävämpiä, kun perus normi renkaat? ja onko kulutuspintaa normaalia enemmän?
pera8x kirjoitti:ite kans pohtinu monasti, että minkälaisilla kumeilla tota triftaamista oikein harrastetaan. luulis, että kumia kuluu rieppaasti, kun sutii ja savuaa jatkuvasti.
onko ne muuten liukkaampia, vai pitävämpiä, kun perus normi renkaat? ja onko kulutuspintaa normaalia enemmän?
Mitä itte oon seurannu niin ihan normi kumit ja tietysti pitoa pitää olla että saadaan vauhtia. eli ei mitään halpa nakkeja kannata käyttää jos mainaa parjäillä ja monet käyttää etunakkeina jotain katu kummeja niin piisaa sinnekki se pito.
jeemu kirjoitti:Äkkiseltää tuntus ettei millää iha haista pska rattailla tuola kovin pitkälle ejetä
Rintanenkin ajaa ässä renkaalla,ja vetää sentään hyvin.
Nonih. Woima puhuu nii pääsee lujjaa pskoillaki rattailla
kun juha kävi ulkomailla eli usassa ajamassa,sano että joutu ajaan hyvillä leveillä renkailla kun siellä radat nopeita ja erilainen ajotyyli. piti olla kyytiä niin maan perkeleesti.
Täytys tehdä ovista muotit ja alkaa tekemään lasikuidusta ovia, niin vois vaihtaa uutta aina kun tulee osumaa! Lähtis painoa samalla pois.... On se surullisen näköisessä kunnossa Uutta peltiä ja maalia niin alkaa taas näyttään hyvältä!
No eiköhän tuo auto ole niin erikoinen muutenkin ja huomiota herättävä tekniikkansa ja korinsa takia, että pienet lajiin kuuluvat rutut ei haittaa.
Mutta luulen että Teemu noille rutuillekin mahtaa jotain tehdä, ehkä talven aikana tai tai?
Nonnii.. Ois sitte SM-kisat ajettu, lajitteluissa 4.sija ja kilpailussa 4.sija, täysin yli odotusten meni. mutta nyt saa mese lähtee paaliin ja uutta mesee tilalle ja tietty dieselillä, mutta mikä koppa, mikä moottori???? w124 sedan ja 400cdi?
linttaracing kirjoitti:Nonnii.. Ois sitte SM-kisat ajettu, lajitteluissa 4.sija ja kilpailussa 4.sija, täysin yli odotusten meni. mutta nyt saa mese lähtee paaliin ja uutta mesee tilalle ja tietty dieselillä, mutta mikä koppa, mikä moottori???? w124 sedan ja 400cdi?
linttaracing kirjoitti:Nonnii.. Ois sitte SM-kisat ajettu, lajitteluissa 4.sija ja kilpailussa 4.sija, täysin yli odotusten meni. mutta nyt saa mese lähtee paaliin ja uutta mesee tilalle ja tietty dieselillä, mutta mikä koppa, mikä moottori???? w124 sedan ja 400cdi?
Kuulostais aika härskiltä!
pitäis vaan saada tietoa enemmän tuosta nelisatasesta, mahtaako se kestää? onko joku semmosta oikeen virittäny, muullako lastulla...?
JiiTee_ kirjoitti:Jotenkin tuntuisi että näyttäs härskimmältä 124 farkkuna.
Onko nyt kumminkin askel eteenpäin tulossa, eli jokatapauksessa om606 väistyy?
ei farkkua, liian painava. Kävin mesellä vaakassa ja näytti 1600 kiloo kuskin kansi, eli LIIKAA. Sedani huomattavasti keveempi. 606 väistyy, jos vaan saadaan tuosta nelisatasesta tarpeeks tietoo kestävyydestä jne. Toivomus ois että ette kirjottelis tuonne facebookin puolelle suunnitelmista.. Ihan vaan sen takia että saa pidettyä yllä ulkomaalaisten fanejen kiinnostuksen.. Kiitos.
linttaracing kirjoitti:Nonnii.. Ois sitte SM-kisat ajettu, lajitteluissa 4.sija ja kilpailussa 4.sija, täysin yli odotusten meni. mutta nyt saa mese lähtee paaliin ja uutta mesee tilalle ja tietty dieselillä, mutta mikä koppa, mikä moottori???? w124 sedan ja 400cdi?
Kuulostais aika härskiltä!
pitäis vaan saada tietoa enemmän tuosta nelisatasesta, mahtaako se kestää? onko joku semmosta oikeen virittäny, muullako lastulla...?
Tällä hetkellä vain Tuikun ohjelma. Jakoketju suurin murhe, venyy arkikäytössä 150tkm kohdilla vaihtokuntoon. Syöttöjen mukaan tehoja ohjelmalla joku 340hp/800Nm. Kuulemma potentiaalia koneessa on, mutta en tiedä miten kestää. Luulis kestävän jonkin verrankin. Jos miettii vaikka 200CDI:tä mitä niistä otetaan. Ja 400:n on perjaatteessa (ei käytännössä) 2x200CDI. Suuttimilla, turboilla ja jäähdyttimillä reilu 500hp helposti, kuulemma.
C124 400cdi kuulostais ihan jees drifting peliltä... Mutta onko tuollasella "ei niin hirveesti" kiertävällä cdi:llä sitten helppo ajaa driftinggiä verraten esikammioon?
Vai tehdäänkö se mekaanisella pumpulla yms sitte?
hmm, R129?
Viimeksi muokannut Vensku_, Ma 22.08.2011 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.