
ELi onkos joku moisen puuhastelllut.
- Käykö W124 CE korista etu jarrut omiin napoihin/akseleihin
- kallistuksen vakaaja ilmeisesti ei käy vaan pitänee olla 2,3 16mallista
- takajarrut riittää ilmeisesti nuo 1,8 omat kunhan perä murikka vaihtuu välityksen takia
- 2,6 koneisen moottorin korvakoilla saadaan kone paikoilleen vai ??
- tarviiko p-a linjat vaihtaa entä pumppu
- korissa on ABS:t pitääkö vaihtaa pääsylinteri etujarrujen takia ??.
- minkäs vehkeen jouset moiseen kannattaisi laittaa, eteen kun tulee hieman lisää painoa
- mutta mites nuo sähköt, jos ottaa koneen oman johtosarjan koneen mukaan käykö se 1,8 koriin ristiin vai mikä on helpoin/järkevin tapa
- jos jotakin muuta vielä niin kerroppa ..