
missäkohtaa lämpömittarin anturi pitäs olla että se antaa kaikkein realistisemman kuvan ?
tänään oli toinen mittari ylävesiletkussa auton oma mittari ottaa melkein samantien sinne punaselle kun heittää mersun perän sivulle toinen mittari näytti maksimissaan 91 enempää ei oikee uskaltanu muutenki tää keli aikas lämmin..
coolerista rasituksen jälkee kuumapuoli melkee 70 ja kylmä 24 se tuntus toimiva.
sitten oli sellanen kesynmallinen sähkönen siirtopumppu testissä en oikee osaa sanoo oliks siit mitää hyötyy ku pihaan tulin ni ei se enää pyörinykkää vaikka virtaa sai. pitää viikonloppun koittaa kunnon pumpulla.
kyl se jotenki puutuu nii vitusti ku se soppa vaa loppuu kesken ja jos joku tietää ne ohjeet miten ton laatikon saa heittää ykköselle ni auttas aika kummasti ku kakkosel holsetti jää vähä miettii mitä tekis sit vauhtii onki jo nii paljo että puskee vaa...
oi voi ei se auta pitää nyt laittaa toi jäähdytys ensin kuntoo ja sit vast pelleillä ettei toi nyt sula..

pitää jostai purkaamolt käydä laatikolle mahdollisimman iso kenno, öljynlauhari saa pysyy vakiona siihe vois pistää vaa jonku flektin ku vähä tuol puskurin alla.. sit syyläri löytyykö jostai valmiina sopivan isoo vai pitääkö sellanen teettää jossaki ?