noniin tän illan testit ois paketissa eli uudet renkaat on kankailla. saatiin vielä tohon alkuillan lämpöön tehtyy testejä normaali ajon jälkeen annettiin käydä paikallaan ja lämmöt pysyy kokoajan 83 asteessa. ajossa pysyy 83 asteessa ja nousee 90 kun ajaa vähän sporttisemmin eli nyt flektit on kytketty pelkästään napilla hyvin tuntus toimivan.
laatikko pelaa hyvin ainut että vähän näyttäs vuotavan huomen viel montulle ja tiivistellään ja vähän säädetään vaihtaa turhan ylhäällä näin normaali ajossa eli vaijerii löysemmälle
mutta sitten ton driftaamisen kans onki ongelma ku noi kumit kuluu se ei haittaa mut lämmöt nousee melkee samantien sinne 100 pintaa ei tietenkää saa ilmavirtaa nii paljonku normaali ajos mutta ei paljoo korkeemmalle uskaltanu antaa niitten nousta..
kysymys kuuluukin onko mulla silti liian tehottomat flektit vai millä lähen jäähdytystä parantaa ? voiko toi mittari olla rikki ku vanhallaki koneella ne nous melkee samantien tappii ku vähän koitti pelleillä sadekelillä ? eikä auta vaikka hakkaa koelautaa välillä se nykii siinä..
sit vielä muita tietoja jotka kans vaikuttaa: pakuputki 3" 1 vaimentimella isompi ei mahdu pakosarjan ohi, ahtoputket 2.5" imusarja vaihtuu vielä plenium sarjaksi kunhan se on valmis, ahtopaine on hillitysti n.1.3 barii pakopaine piikittää 2 bariin laskee sit hieman. eli nyt on 16 pesä kiinni. herääkyllä ihan sopivan alhaalta mutta sladiin pääsyyn pienemmästä nopeudesta on vähän kehnohkoa tietenki vielä vähän hakemista uudella kokoonpanolla.. saako ton laatikon säädettyy silleen että se heittäs ykköselle ku nyt se ei tunnu ku satunnaisesti liikkeelle lähdös lähtevän ykkösellä ja sitten kyllä saa aika rivakankin lähdön
harmittaa kyl toi pakosarja ajattelin tossajo vääntää uuden josnyt enstalveen asti pärjäis tolla ja sit tehda evo 2

rajapaine säätimen tilasin ni saa viel vähä nopeemmin ahdot nousee, pitää varmaa ottaa jotai videoo ku saadaan kaikki pelaa
