elikkäs nyt se tapahtui, vaikka niin ehjältä näyttikin tuossa viimevuoden puolella katseltuna niin hajalle se meni.....JOUSIKUPPI meinaan revennyt....tästä käytiin keskustelua silloin ja itsekin katselin että ihan ehjät ne on...ja vielä mietin että kannattaako näitä alkaa tekemään RST:stä....

kuis ne jotka on itse tuon kolvailleet paikalleen, oletteko tigillä,migillä vai puikolla liimanneet?....itsellä olis puikko ja tigi mutta noihin paskasiin osiin paljon viittis kyllä tigillä mennä kolvaamaan...??? niin ja miten olette irroittaneet ehjän jos ajatuksena olisi vaihtaa molemmat samalla kertaa...nythän kun tämä keularemontti vähän paisuu, koiranluut,vakaimen kumit,raidetangon päät ja iskaritkin ajattelin samalla laittaa/laitattaa....ja molemmille puolille kerralla.
ja ne jotka on teetättäny muualla mitä on maksanu....? meinaan ei viitsi edes alkaa turhaan itse veuhtomaan jos tuo on satasen juttu....viidensadan jutusta alankin jo töpseliä asentamaan seinään....

onneksi huomasin muuten katsella kun parkkiin heitin että onpi tuo kuskin puoli vähän alhaalla....mittasin ja 2cm oli eroa toiseen puoleen....tunkilla ylös ja sieltähän se paljastui tuo sitten.....ja vähän ennen piti vielä turun moottoriteillä päästellä höyryjä.....huhhuh....olisi varmaan hienosti ottanut maatakiertävää rataa kohti jos olisi "leikannut" kiinni tuossa vauhdissa....
