Eli kyseessä on... ettenkö sanoisi "kehitysmaa" versio.
Klassikko otettu käyttöön 30.4.1992. Meidän perheeseen auto tuli kesäkuussa -95 jolloin autolla oli ajettu 28tkm. Nytten auto sitten ajautui minulle, kun käytiin äitille (jonka palveluksessa klassikko oli) hakemassa uudempi auto. Merkki ei vaihtunut luonnollisestikaan, tilalle tuli W208 eli -99 CLK320.
Klassikossa kilometreja nyt 303tkm. ja auto on melko hyväkuntoinen ikäisekseen. Ainakin parhaimmistoa mitä tällä suunnalla liikkuu.
Ja tehtaalta lähtiessä varusteet.
Paint: 568
Sisusta: 061A
Engine: 102910 10 096757
Trans: 716217 06 093184
SA Code 260, 261, 341, 466, 508, 524, 593, 600, 620, 630, 668, 673, 802, 873, 982, 568, 061A
Eli käytännössä tuossa autossa ei ole muuta olleellisia varusteita kuin ne mitä auton ajamiseen tarvitsee.
Väri punainen, sisusta musta, ovissa keinonahat, 4 vaihteinen aski.
Itse on tässä vuosien varrella tullu rakenneltua "jokunen" auto, noita autojakin on ollu jonkin matkaa toista sataa. Pääasiassa olen keskittyny tuonne tekniikka/ alusta puolelle. Nyt tehdään poikkeus ( voi johtua myös tunnesyistä

Ja muutokset tehdään auton alkuperäisiä linjoja kunnioittaen.
Ensimmäiset muutokset jotka tämä auto kokee, niin lähtee nuo kromikaaret pois... oon katellu niitä jo reilu 15 vuotta, ei ole ikinä sytyttäny

Pitäisi tilata autoon madallussarja, kysymysmerkiksi on jäänyt hieman että -40mm vai -70/-40 versio. tarkoitus kumminkin ajella tällä talvellakin.
Joten taitaa kallistua tuohon -40mm ja 1 kumit versioon. mutta jos jollakulla kokemusta tuosta enemmin madaltavasta niin kertokaa ihmeessä.
Kaikki umpiot vaihtuu, Eteen kristallit, valot sekä vilkut. Avantgarge maski. taakse Kristalli puna/valk. Sitten noi kesärenkaiden 8 reikä vanteet talvirenkaille.
Sitten muutama kysymys... Miten vaihtuu lämmityslaitteen säätimien taustavalot, vaatiiko paljonkin purkamista? säätien alla on jokaisessa tietty (siihen nuoleen) ne on ok. mutta ne puhallussuunnat jne...?
Asd perän vaihto? mitä kilkkeitä vaatii, vetarit, jne... lähes joka laitteessa ollu lukko/lukot mitä ollu täs viime vuosina niin tuntuu hieman orvolta ilman...
Mutta aloitellaan tällä. Eka projekti topic mitä tulee kirjotettua, aiemmista ei ole jaksanu kirjoittaa kun ne on järjestään menny kiertoon kun tulleet valmiiksi. tuota autoa ei ole tarkoitus myydä niin aika sitten näyttää mitä siihen tulee askarreltua.
Pitää kuvia liitellä tuossa jossain kohtaa.