mersu C180 vm.1997 monitoimiviiksen vaihto

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
seriffi
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

mersu C180 vm.1997 monitoimiviiksen vaihto

Viesti Kirjoittaja seriffi »

Tervehdys!
Mersuuni pitäisi vaihtaa ns.monitoimiviiksi jossa on vilkut,pissapoika,pyyhkimet ym.Voiko sen tehdä itse irrottamalla ratin ym.tarpeellinen ja vaihtamalla uuden tilalla???
pelkoni ja tietämättömyyteni onkin!
-meneekö auton tietokone sekaisin?
-jos menee sitä ei ilmeisesti voi itse nollata?
-onko vaarana että turvatyyny ``posahtaa`` silmille??
-vai voiko sen vaan yksinkertaisesti vaihtaa koska minulla on jo uusi viiksi odottamassa!
kaikki kommentit ja vastaukset otetaan kiitollisuudella vastaan kunhan vain ovat VARMAA tietoa!!
voi myös pistää suoraan sähköpostia:
karitapanitervanen@gmail.com
jukkis.
Mersumies
Mersumies

Re: mersu C180 vm.1997 monitoimiviiksen vaihto

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

omaani vaihdoin viiksen reilu vuosi sitten. ensiksi vaan akunkenkä irti ja sitten vaikka kahville, ilmeisesti voi myös heti alkaa hommiin mutta ite oon ruukannu ootella hetken. sitten vaan purku hommiin. helppo homma. 8)
Tero.N
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Tero.N »

Ja muistaa sitten että kasaus vaiheessa kaikki kasaan eikä ala testaamaan toimintaa kesken kasauksen, jää mm. airbägistä heti vikavalo palamaan jos käyttää virtoja niin että on piuhoja/osia irti.
sanrai
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja sanrai »

moi tarkista että varaosa viiksesi on autoosi sopiva koska -97:ssa on kahta mallia on uudempaa ja vanhempaa mallia korin numerosta selviää.kumpi on..(ennen kun rupeat purkaa osiksi,niin ei tule ärrä päitä turhaan )
jukkis.
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

sanrai kirjoitti:moi tarkista että varaosa viiksesi on autoosi sopiva koska -97:ssa on kahta mallia on uudempaa ja vanhempaa mallia korin numerosta selviää.kumpi on..(ennen kun rupeat purkaa osiksi,niin ei tule ärrä päitä turhaan )

tais johtojen määrästä erottaa.
Vastaa Viestiin