No niin nyt olis vihdoin ja viimein tehostin asennettua. Sopiva löytyi mk3 vw golffista ja ei paljon edes tarvinnut soveltaa että sai sopimaan paikoilleen. Tuli ilmastoinnin kompuran paikalle moottorin kylkeen.
No tulihan sitä vähän ongelmaakin.
Eli tyhjäkäynnillä tehostus on normaali, mutta kun moottorin kierrokset nousee niin nopeat ratin liikkeet saa tehostuksen loppumaan hetkeksi ja taas kohta alkaa tehostaan. Mikähän tuon voi aiheuttaa? Jos pumpusta loppuis tuotto niin sehän ilmenis tyhjäkäynnillä rattia käänneltäessä ja kierrosten noustessa pumppu pyörii lujempaa ja tuotto lisääntyy ja täytyis tehostaa paremmin, mutta nyt tekee päinvastoin!
Öljyä on säiliö täynnä, eli öljyn vähyys ei pitäis vaivata? Voiko öljyn laatu tehdä tuo jos on väärää öljyä. Nyt on perus Atf: ää
Tuossa Golffin pumpussa on hieman pienempi siiva eli pumppu pyörii lujempaa kun alkuperäinen mersun pumppu, mutta voiko liian suuri paine simpukassa hävittää tehostuksen? En kyllä edes tiedä kehittääkö nyt niin paljon painetta kun mersun pumppu..
Olisko kellään ajatuska mikä vaivaa tehostusta?