Joo, lama iskee pieniin taksiyrityksiin kyllä aika rankasti..
Faijalla sattuu olemaan tuo oma taksiyhtiö vielä jäljellä (nykyisin yksi auto

) niin viimeinen Mersu oli siinä 2000-luvun alussa C-mersu. Sen jälkeen on tullut kaikenlaisia härveleitä ostettua ja myytyä; Pökötti, Prius ja ja oli jopa Suomen ensimmäinen diesel Yaris-Verso käytössä

nykyisin Hyundai i30. Syynä halpuus ja muistaakseni 7 vuoden takuu.
Ja kolmen vuoden väleinhän nuo vaihdetaan yleensä uuteen (tai uudempaan) kulkuneuvoon sillä ei nuo autot oikein kestä enempää

Prius oli ehkä huonoin auto ikinä; öljysyöppö, bensasyöppö luvattuun kulutukseen verrattuna ja kaiken maailman sähkövikoja. Noh tulihan sillä ajettua 400 000tkm. Ja jos noita vanhoja taksi-isäntiä kuuntelee niin kuulema nykyinen E-Malli ei olekkaan niin hyvä kuin mitä luullaan?
Toista oli silloin vuosina (kun tämän perheen taksiyritys alkoi jo '81) oli w123 200d ja w123 limusiinia..
