Joo, lama iskee pieniin taksiyrityksiin kyllä aika rankasti..
Faijalla sattuu olemaan tuo oma taksiyhtiö vielä jäljellä (nykyisin yksi auto

) niin viimeinen Mersu oli siinä 2000-luvun alussa C-mersu. Sen jälkeen on tullut kaikenlaisia härveleitä ostettua ja myytyä; Pökötti, Prius ja ja oli jopa Suomen ensimmäinen diesel Yaris-Verso käytössä

nykyisin Hyundai i30. Syynä halpuus ja muistaakseni 7 vuoden takuu.
Ja kolmen vuoden väleinhän nuo vaihdetaan yleensä uuteen (tai uudempaan) kulkuneuvoon sillä ei nuo autot oikein kestä enempää

Prius oli ehkä huonoin auto ikinä; öljysyöppö, bensasyöppö luvattuun kulutukseen verrattuna ja kaiken maailman sähkövikoja. Noh tulihan sillä ajettua 400 000tkm. Ja jos noita vanhoja taksi-isäntiä kuuntelee niin kuulema nykyinen E-Malli ei olekkaan niin hyvä kuin mitä luullaan?
Toista oli silloin vuosina (kun tämän perheen taksiyritys alkoi jo '81) oli w123 200d ja w123 limusiinia..

"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic