Sergey kirjoitti:Niin, tuo 420 perustelen sillä että oletan sen olevan vähän edukaampi ylläpitää kuin 500/600 ja sillä että 320 moottori, jos ei ole jo nyt, niin tulee olemaan iso murheenkryyni. Kaikki tietää mikä M104 on. Siitä ei ole enää käyttöpeliksi ole. Loistava harrastemoottori kylläkin. ja mun mielestä kutosen äänet on jopa kivemmat ku kasin

bensaa olettaisin myös 320 vievän enemmän, tai alue missä se vie vähemmän on hyvin pieni, joku matala matkavauhti...
mutta kuten sanottua niin mulla ei pidempää kokemusta ole niin tuoohan on vain arvailua... paitsi m104 joka kyllä on tuttu... vikoineen.
Onpas Sergeyllä huono kuva M104:stä

(tainnut osua ne tietyt yksilöt eteen, tai sitten muistiin on jäänyt vain ne ikävät tapahtumat) Itse taas olen aika lailla vastakkaista mieltä. Parhaimpia kutoskoneita mitä minulla on ollut. (en väitä ettei niissä olisi vikoja, mutta suora 6 bensaksi, mielestäni vähävikainen, ja viat "helppoja")
No tuohon teräsvuoren liikuttamiseen se on kieltämättä hieman turhan pieni.
Oman vähäisen kokemukseni perusteella W140:stä. Sanoisin että 320:n ja 420:n ero normaali ajossa pienellä lastilla, on niin pieni ettei sitä oikeastaan huomaa. Mutta heti jos autoon tulee matkustajia tai kärry perään tms. niin 420 vie voiton. Niin ajettavuudessa kuin kulutuksessakin.
jännä muuten että vielä 1998 sai W140:stä M104:lla, mutta M112:sta ei koskaan

(W210:sta se poistui jo 97 alkupuolella, ja tilalle tuli M112)