Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3235
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Hage »

Joo elikkä tuossa 3.1 käytiin katsastamassa tuo 300SE ja ei mennyt läpi. :( Syyt oli seuraavat:

''Moottori öljyinen - Korjattava ja pestävä'' <--- Ei ole korjaamista ja miten tuo paskasuus liittyy mihinkään?

Pakoputki röpöttää ja vuotaa

''Tasonsäädön putket oikealla ja takana vuotaa''

HYLÄTTY :evil:

Kannattaako näitä kaikkea korjauttaa edes ja onko kuinka kallistakin? (arvio?)
Pienen perhepalaverin (mersuperhe :D ) jälkeen tuli sellainen ehdotus ilmaan että jos Ässän myis poes ja ostaisi tilalle vaikkapa 320 w140 ässän?
Seuraava kysymyskin kuulu: onkos tuossa w140 mitään tyyppivikoja tai mitään mitä kannattaisi oston aikana tietää tuosta mallista? :shock:
Viimeksi muokannut Hage, Ke 26.01.2011 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Sergey »

öljyinen moottori on tulipalovaara. EIkö ole vähä hölmö kysymys että korjataanko vai ei? Viathan ei ole suuria, mutta autoa myydessä niille lasketaan vehon listahinta, eli menee sitten ok auto pilkkahinnalla.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14255
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Jos auto on muuten kunnossa (kori, laatikko, sisustus) ehdottomasti kannattaa laittaa kuntoon. Moottorin öljyisyys johtuu tod. näk. tiivisteiden vuotamisesta, tuskin huohottaa kuitenkaan niin paljoa :-) . Aika jännä toisaalta että siitä on hylätty, M103:t vuotavat järjestään vanhemmiten jos asiaan ei ole kiinnitetty huomiota. Nokkaketjukotelon tiiviste (tai mikä lieneekään oikea termi) virranjakajan takaa on melko yleinen kohta, siitä leviää tipat hyvin pakosarjan alle ym. ajoviiman mukana. Kampiakselin tiivisteet... onhan noita.

Mistä pakoputki vuotaa? Tarvikeosat eivät ole järin hinnakkaita. Putkitavarakaan ei varmaan kovin kallista liene.

Tsekkaa M104-moottorista moottorin johtosarjat, ovatko eristeet kunnossa. Murenevat vanhemmiten ja voi aiheuttaa kalliita boksivikoja. Varaosat muuanne kuin moottoriin melko tyyriitä. Pidä huoli että kaikki lisävarusteet toimivat. Melko korkeat ylläpitokustannukset (renkaat, kaskot).
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Harri126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2276
Liittynyt: Ke 16.05.2007 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Harri126 »

Eipä ole isoja vikoja.
Tasonsäädön putket voi korjata vaihtamalla hapertuneen putken pois ja käyttämällä helmiliittimiä.
Moottori kannattaa pestä ennen uusintanäyttöä.
Pakoputkea pitäisi tutkia, mikä vuotaa ja miksi?
-82 500 SEC

-92 SL500

-94 SL600

-97 SLK200

- 05 C5 2.0i 16 V Aut.

-63 VW Karmann Ghia

-97 Honda VF 750 C Magna
jarppu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 36
Liittynyt: Su 05.07.2009 19:02
Paikkakunta: Iitti

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja jarppu »

Tainnut olla katsurilla huono päivä tai sitten oli tuore alalla kun moottorin öljyvuotoihin puuttui , aika ja kilometrit aiheuttaa aina pientä hikoilua koneen pintaan . Jos et muuta nyt ehdi/pysty/halua tehdä niin pesaiset vähän moottoria ja eikun näytille. Se palovaarahan siinä perusteena on, mutta jos ei merkkaa reviiriään niin pitäisi kelvata mutta riippuu tosiaan katsastajasta.
Pakoputki ei tosiaan pitäisi olla paha rasti jos vain vuotaa, eikä tasonsäädön putketkaan mikään paha juttu ole.
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Sitten sellainen pikku huomio, että möhkö on ylläpitokustannuksiltaan (ajoneuvo + päästöverot) noin 300 euron luokkaa, kun W126 M103:sella on 170 euron nurkilla.

Mikäli sillä on mitään merkitystä...
Pakoputkiston alku ja keskiosa on ihan siedettävässä hinnoissa, mutta takaputkesta joutui jo jonkinverran maksamaan.

Sitten W140 on juurikin nuo sähköt ja yksi yleistä korjausta on aiheuttanut ohjaustehostimen pumpun tiivisteet. Tahtovat vuotaa.
Alustasta nivelet on kulutustavaraa ja taka-akselin ripustuksissa on (kuulemma) jotain ruosteherkkää paikkaa. Eikä se pakoputkisto siihenkään mikään halpa ole...
M104 vuotaa kanssa etupäästään ja jonkinverran (kuulemma) myös kansipahvista.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Sergey »

ovat saaneet moitteita, ni nyt ollaan tarkkoja.

http://www.trafi.fi/uutiset/uutinen/528" onclick="window.open(this.href);return false;
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Sergey kirjoitti:ovat saaneet moitteita, ni nyt ollaan tarkkoja.

http://www.trafi.fi/uutiset/uutinen/528" onclick="window.open(this.href);return false;
Jees. mullekkin valittivat että samalla akselilla olevien renkaiden nastamäärä ei saa erota toisistaan yli 25%.
Kun kysyin että kuinka monta nastaa tuosta toisesta pitää sitten nyppiä pois, niin antoivat asian olla.

jos nyt sitten sivuaisi itse aihettakin, ettei mene taas kokonaan OT:ksi:

Tasonsäätöön uudet putket, käsittääkseni aika nopee homma. Pakoputkea voi paikata kemppiliimalla jos ei ole aivan hapero. Moottorin pesu ei paljoa maksa, jos ei viitsi itse alkaa pakkasessa taistelemaan.

Ei kai noista yksikään ole hylkäysperuste, vaan nykyään riittää kun on 3 huomautusta niin se on hylätty.
Olkootkin sitten vaikka kuinka pieniä vikoja tahansa.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Avatar
vk00
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2093
Liittynyt: Pe 30.03.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja vk00 »

Oli itelläkin väyrysessä kesällä öljyvuoto ja tosi paskanen konehuone,sanoin että naftaputki vuoti ja korjasin sen..oikeasti siellä joku stefa päästi läpi etupäästä...sen puolesta läpi, tosin hitsattavaa oli sitten =D
Merseedespents
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Kävit sitten toden näköisesti näyttämässä autoasi Suomenojan Hakus konttorilla?

Koneen pesu, uusi pakoputkisto Saksasta ( Ebay ) ja muutama tasonsäädön putki ei kauheasti maksa.
Tietenkin jos 300SE on jo 400tkm ajettu, muutenkin vaivainen ja ylimääräistä rahaa on uudempaankin,
niin herää aina kysymys viitsiikö asiaan ryhtyä :wink:
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
trauha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 310
Liittynyt: La 01.05.2004 21:51
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja trauha »

W140:aa kun osteskelet, niin huolehdi että voit ajaa lujempaa kuin kaupunkiajoa korttelin ympäri. Jotkut etupään täristykset ei paljastu kun vasta 90-100 kmh. Näistä nopeuksista vahva jarrutus myös paljastaa tärinöitä joita ei kaupungissa huomaa. (eikä siis näinollen katsastuksessakaan)
Tapani Rauha
trh202@gmail.com
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3235
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: w126 Katsastus hylätty, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Hage »

Vastauksista kiitos kaikille, taas tuli opittua/ymmärrettyä uutta :!:
Joo, eli putket vuotaa takaa ja kummatkin päät on puoliksi poikki tuost taka- ja keskipöntön väliseltä matkalta . Katsastussedältä kun kysyy että kannattaako hitsata noita niin sano että ei.. Juuri siksi rupesin aattelemaan että kannattaako tuota nyt uskoa että onko se vaan kateellinen herrasmies mersulle.. :lol:
Ja Adenauer auto on juuri viety Suomenojan A-Katsastukseen :D ja autolla on ajettu sellaset 250tkm ja muuten kaikki pelittää miinus em. lista + ilmastointi että ei sen puoleen ole vaivaa. :wink:

Kun kattelen noita w140 Nettiautosta niin melkein kaikki on isokoneisia? :shock: Melkein kaikki 4l koneesta eteenpäin? kun kattelen enemmänkin noita pikkukoneisia 320... :oops:
Mikäs on sitten sellasen 320 automaattilootan kulutus on satasella? :o
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3235
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: korjattu & katsastettu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Hage »

Nonii, auto viety ja tuotu Siuntiosta kaverin pajalta ja kaikki korjattu, uusi pakoputken pala, hydrauliikkapuoli hoidettu, moottori pesty, nesteitä lisätty ja ja takalokasuojasta pientä hitsaustakin. Lisäksi tuli vahaus päälle eli iso käsi Siuntioon.
Seuraavaks olis siis auton vaihtoa mutta vielä on harkinnassa että mihin ja koska.. :roll:
Viimeksi muokannut Hage, To 27.01.2011 01:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Sergey »

nyt etsimään s420 mallista möhköä. minä olen olettanut että se olisi paras kompromissi kaiken puoleen. kutoskoneella möhkö on w126 verrattuna suorastaan surkea liikkumaan ;)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3235
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Hage »

Sergey kirjoitti:nyt etsimään s420 mallista möhköä. minä olen olettanut että se olisi paras kompromissi kaiken puoleen. kutoskoneella möhkö on w126 verrattuna suorastaan surkea liikkumaan ;)
:D Pitäis olla EI bensasyöppö, tilava, bensa, mielellään koukulla, automaatti, ei mielellään väykky tai lankku ku sellaset löytyy jo pihasta ja kaikkein tärkein; MERSU! (mahdoton yhdistelmä? :roll: )
Niin mitäs 420 tai 320 möhkö sitten syö n. satasella? Kenelläkään kokemusta/tietoa? :oops:
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Sergey »

mä en oo pitkiä pätkiä ajellu millää w140 mutta satoja ja tuhansia kilsoja ja en näe 320/420 suuria kulutueroja... en ymmärrä minkä takia 320 on edes ollu valikoimissa, se on typerä (veronkierto?) vaihtoehto.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Hage
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3235
Liittynyt: Ma 21.06.2010 04:10

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Hage »

Sergey kirjoitti:se on typerä (veronkierto?) vaihtoehto.
kuinka niin? :roll: eikös se ole tarkotettu niille jotka vain haluavat S-mersun nimen vuoksi eikä tehon? :D
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."

1/1983 300TD Turbodiesel
6/1990 560SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Hage kirjoitti:
Sergey kirjoitti:se on typerä (veronkierto?) vaihtoehto.
kuinka niin? :roll: eikös se ole tarkotettu niille jotka vain haluavat S-mersun nimen vuoksi eikä tehon? :D
no on sergey kyllä ihan oikeessa....onhan se vähän niinkuin m*****n mies....ja isossa painavassa autossa tuppaa alimittainen kone viemään enemmän kuin iso.

kävin yhden koeajamassa (320) ja pitää sanoa että melkein ajelee mieluummin sitten jollain muulla....ehkä jopa tuo 420 liian pieni w140 koriseen? kallistuisin jo 500 tai 600 malliin ennemmin....ittellä ollu 600 välillä hakusessa....harrasteautoksi tosin.

väyrysessä ei ole kummaa eroa 320 ja 420 välillä käytännön suorituksessa....vievät saman ja kulkevat lähes saman.
Opel, "weird lieben autos"....
S 420 L
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 181
Liittynyt: Su 23.01.2011 17:35
Paikkakunta: Kaakkoissuomi

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja S 420 L »

Kyllä 420 mielestäni ihan riittävän tehokas, makuasia tietysti. Kulutus yleensä 12 - 14 litraa, pitemmässä maantieajossa joskus vähän alle 12...
nyt: B 180 CDI -10. Hyundai Ioniq electric -17.
ennen: 200 D -75, 200 D -82, 240 D -84, 200 D -86, 300 D -89, 190 E -84, 250 TD -89,
220 D -96, C 220 D -96, E 220 D -99, Vito 108 CDI 99, S 420 L -96, ML 230 -99, E 220 CDI -03, S 320 L -99, ML 320 -99, S 600 L -00, E 220 CDI -12. Vito 111 CDI -05. S 320 CDI -07. Vito 113 CDI -11. E 300 Hybrid -13. E 250 CDI 4matic -14. E 200 CDI -10. C 200 CDI -09.
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Niin, tuo 420 perustelen sillä että oletan sen olevan vähän edukaampi ylläpitää kuin 500/600 ja sillä että 320 moottori, jos ei ole jo nyt, niin tulee olemaan iso murheenkryyni. Kaikki tietää mikä M104 on. Siitä ei ole enää käyttöpeliksi ole. Loistava harrastemoottori kylläkin. ja mun mielestä kutosen äänet on jopa kivemmat ku kasin :) bensaa olettaisin myös 320 vievän enemmän, tai alue missä se vie vähemmän on hyvin pieni, joku matala matkavauhti...

mutta kuten sanottua niin mulla ei pidempää kokemusta ole niin tuoohan on vain arvailua... paitsi m104 joka kyllä on tuttu... vikoineen.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Sergey kirjoitti:Niin, tuo 420 perustelen sillä että oletan sen olevan vähän edukaampi ylläpitää kuin 500/600 ja sillä että 320 moottori, jos ei ole jo nyt, niin tulee olemaan iso murheenkryyni. Kaikki tietää mikä M104 on. Siitä ei ole enää käyttöpeliksi ole. Loistava harrastemoottori kylläkin. ja mun mielestä kutosen äänet on jopa kivemmat ku kasin :) bensaa olettaisin myös 320 vievän enemmän, tai alue missä se vie vähemmän on hyvin pieni, joku matala matkavauhti...

mutta kuten sanottua niin mulla ei pidempää kokemusta ole niin tuoohan on vain arvailua... paitsi m104 joka kyllä on tuttu... vikoineen.
Onpas Sergeyllä huono kuva M104:stä :shock: (tainnut osua ne tietyt yksilöt eteen, tai sitten muistiin on jäänyt vain ne ikävät tapahtumat) Itse taas olen aika lailla vastakkaista mieltä. Parhaimpia kutoskoneita mitä minulla on ollut. (en väitä ettei niissä olisi vikoja, mutta suora 6 bensaksi, mielestäni vähävikainen, ja viat "helppoja")
No tuohon teräsvuoren liikuttamiseen se on kieltämättä hieman turhan pieni.
Oman vähäisen kokemukseni perusteella W140:stä. Sanoisin että 320:n ja 420:n ero normaali ajossa pienellä lastilla, on niin pieni ettei sitä oikeastaan huomaa. Mutta heti jos autoon tulee matkustajia tai kärry perään tms. niin 420 vie voiton. Niin ajettavuudessa kuin kulutuksessakin.

jännä muuten että vielä 1998 sai W140:stä M104:lla, mutta M112:sta ei koskaan :shock: (W210:sta se poistui jo 97 alkupuolella, ja tilalle tuli M112)
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Sergey »

siis ei mulla ole ollu mitään isoa ongelmaa niiden kanssa, ei kaasuläppävikoja, ei kaapelimätänemisiä ja öljyn valuttaminenki on aisoissa vielä. ja pystyn elämään asian kanssa, mun mielestä paras moottorihan se on keskikokoiseen koriin.

mutta se o fakta että ne alkaa vuotamaan öljyä ulos ja kaasuläppä, puolat ja kaapelit hajoo jossain vaihees ja niiden korjaaminen maksaa enemmä ku mitä auton arvo on. (etteikö kaseissa olisi sama kaapelijuttu)

mutta että tulee asia esille, monelle se on tälläkin foorumilla aiheuttanut harmaita hiuksia kun ei ole ollut etukäteen "tietoa" hintatasosta. kannentiivisteen vaihtaa, ni sit rapsahtaa kaapelit... ja siin onki jo 4000 euroo laskua tullu ihan huomaamatta.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
teppo21
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 275
Liittynyt: Ma 02.02.2009 12:04

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Tähän voisi huomauttaa vähän OT:nä että ensimmäisissä m104:ssa ei ollut tuota kaapelivikaa, siis 300-24 moottoreissa :!:
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja Sergey »

jota ei ole w140 ollut valikoimissa ;)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
teppo21
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 275
Liittynyt: Ma 02.02.2009 12:04

Re: Katsastettu ja korjattu, mitäs nyt?

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Siksi OT :wink:
Vastaa Viestiin