Nelisen kuukautta saatiin olla näemmä "rauhassa", mitä nyt polttimoita saa olla vaihtelemassa tämän tästä.
Nyt sitten alkoi hävittämään jäähdytysnestettä. Asiaa tutkin ja huomasin, että tuulilasinpesunestesäiliössä oleva lämmityskierukka vuotaa, eli glykolit menee sinne. Noh, kastroin lämmityksen ja täytin paisuntasäiliön. Tämä tapahtui siis mennä perjantaina.
Tänään vaimo sitten tuli töistä kotio ja kertoi, että auto huutaa jäähdytysnesteen lisäystä. Eli viiden vuorokauden aikana nestettä hävinnyt se paisarillinen, eikä autolla tuona aikana ole ajettu kuin noin 200km. Jiihaa!
Vesipumppu kuiva, syyläri näennäisesti kuiva, sisällä ei haise glykoli, lattiat pysyy kuivana eikä ikkunat huurru. Öljy normaalin väristä tikun nokassa, venttiilikopassa ei vaahtoa, paisarissa ei kupli. Syyläristä en osaa vielä tuon tarkemmin sanoa, koska yläpuolelta ei oikein näe, eikä oikein alapuoleltakaan ennenkuin pääsee nosturille ja irroittelee pohjamuovit ja coolerin ja muut jonninjoutavuudet.
Melko paljon tuota "jonnekin" kuluu. Minun tuurilla suoraan palotilaan ja kohta on kiertolaiset solmussa, jos eivät jo ole. Kyllä vastustaa tämän kanssa, voi hyvä ihme sentään.

Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.