Oikeista ajokilometreistä ei tietoa koska mittari pysähtynyt lukemaan 280tkm.Kone käy ja kukkuu kuitenkin hyvin ja muutama tuhat kilometri on tullut ajeltua.
Ostokunnossa:

totesin auton olevan kamala maasturi ja hainkin heti seuraavana päivänä FK 40mm madallusjouset,kirkkaat etusivuvilkut ja savun väriset kylkivilkut.



Ruostekohtia tuli korjattua väliaikaisesti lasikuitukitillä ja korjaus maalaukset spraylla.
Pitää vielä laikata vähän jousista pois,ostaa ykkösen jousikumit ja uudet iskarit joka nurkkaan paskana olleiden tilalle.
Projektista olisi tarkoitus tehdä vähän mittavampi ja tälläista olen suunnitellut.
Tekniikka:
-2.0 ruskumallista imusarja
-jostain autosta läppärunko tps anturilla.
-Megasquirt ohjelmoimaan ruiskua ja ehkä myöhemmin myös sytytystä
-tarvittavat anturit ja johdotukset megalle
-laajakaista lampda tiedon keruulla
-Ruiskun rakentelun jälkeen olisi tarkoitus laittaa joku pieni ahdin,ic yms hilppeet kiinni ja tavoitella n.180hv tehoja.
Alusta:
-fk madallusjouset
-17"-18" vanteet tai nuo alla olevat maalauksella ja vähän matalemmilla kumeilla.
-uudet iskarit
Ulkokuori:
-uudet etulokarit vanhojen ruostuneiden tilalle
-tummennetut takavalot
-Takalasin ja sivulasien tummennukset
-avantgarde maski
-Koko auton uudelleenmaalaus mahdollisesti kaksiväriseksi
-uusi tuulilasi haljenneen nykyisen tilalle
Sisusta:
-nahkaiset sport penkit eteen vanhojen löystyneiden ja rikkinäisten tilalle
-"ralliratti" sopivaa keskiötä saa tarjota jos pyörii nurkissa
-kojelaudasta jonkun itse räpeltämien puu look tarrojen irroitus
-uudet lattiamatot
-siistimmässä kunnossa oleva hattuhylly
Hifit:
-tällä hetkellä spl koaksiaalit edessä
-etukaijuttimilla oma 2 kanavainen spl vahvistin
-10" spl subwoofer
-ultimate vahvistin subbarille
-soittimena denver muistikortti ja usb paikalla
-taakse tulossa ehkä 3-tie erillis-sarja
-tulossa ehkä nelikanavainen vahvistin etu ja taka kaijuttimille.
Muuta:
kaukoohjattava sähköinen keskuslukitus