Kestävyys erot 270cdi-320cdi onko faktaa?
No enpä usko että noi taksikuskitkaan tahallaan, ei nekään ajanut kuivaksi, kohtuullinen remontti kuitenkin...jukka-tre kirjoitti:
No mulla ei ole tarkoituksena, eikä tottapuhuen ees etäisenä ajatuksena ajaa öljypohjaa kiveen ja sen jälkeen sitte edetä öljyttömällä koneella kovin pitkiä taipaleita.
Että tuolta osin mulla tuskin tulee tuo kahdessä noissa alkuperäisesti viallisessa "yksilössä" esiintynyt ongelma kyseeseen. Tämä siitäkään huolimatta, että on kone sitten miten painava hyvänsä, tai jouset miten löysät hyvänsä.
Mitäs muita vikoja sitten on ollut? Mainittet kansi? Siis halki, vai muu mikä?
Sitte mainittet 220:stä vaihdetun melkolaillakin osia. Onko noita mahdollisesti vaihdeltu noihin 320:siin, vaiko eikö mahdollisesti ole. Mulla on suutintiivisteet vaihdettu kaikki varuiksi (kun hinta muutamia euroja) sekä noita "antureita" (hinta joitain kymppejä). Mutta miten helvatassa on rikkunu korkeapainepumppu (maksaa tuhansia kait), vesipumppu (halpa?), laturi (tuhat)? Onko noissa 220-koneissa jotenkin heikompaa laatua tuo ns. härpäke-osasto (siis kaikki muu kun lohko ja loota)? Mites imusarja, onko sille jotain tehty, savuttaako?
Vedet ja öljyt sekaisin syystä tai toisesta tavallinen vika 320:sessa, se pitkä kansi.
Menee tollaisilla kilometreillä pikkuhiluja kaikista.
Korkepainepumppu alkoi vuotamaan kuin seula, olisi varmaan selvinnyt tiivisteiden vaihdolla jos olisi ollut aikaa säätää, Veholla n. 1500€
Imusarjalle ei tehty mitään, oli rimpuilua savutuksen kanssa kun ajoin Shell diesellillä, nyt nesteen tavaralla viime katsastuksessa 0.9 ilman rimpuilua, kulku OK ei savuta.
MB 220 CDI T A S211 Elegance 2009
Vanhat
MB 220 CDI T -02
MB 230 TE -90
Vanhat
MB 220 CDI T -02
MB 230 TE -90