Turinointia Väyrysestä: S210 300TDT, -98.

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Kyllä nämä nykyajan "sähköautot" on sitten veikeitä pelejä. Kun tuolla aiemmin kirjoittelin siitä W/S napiskuukkelin kenkkuilusta, niin sitten tuon jarrusatulahässäkän yhteydessä tapahtunutta.

Kun sillä irtonaisella satulalla ei oikein hirveesti viitsinyt siirtoajossa korjaamolle mennessä jarrutella, niin ajelinpa siinä sitten pakkovaihteilla ja jarrutukset hoituivat siis moottorilla. Noh, kun auto tuli kuntoon, niin havaitsinpa siinä sitten, että ainakin nyt on laatikko palautunut S -asetuksille. Eli pakkovaihteiden käyttö laittoi kytkimen ainakin väliaikaisesti toimimaan.

Minä siis NIIN vihaan näitä sähkövehkeitä. Tuokaa joku mulle suunnilleen samanverran ajettu, hyvin pidetty ja huollettu, kunnossa oleva E -mallisarjan S124 TDT, niin Väykyn saa viedä mukanaan. Eikä tarvii edes maksaa väliä. Vanteita en anna mukaan. Prkl. :evil:
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Rise
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: Pe 25.04.2003 09:55
Paikkakunta: Oulu

Paavo

Viesti Kirjoittaja Rise »

Täytyy kiitella kirjoittajaa seikkaperäisestä raportoinnista, joka koskee varsinaista korjausrumpaa.
Väliin käy mielessä, onko kyseeessä tosiaan Mese.
Tulee mieleen, että vanhassa vara parempi.
Auto on ollut huonolla pidolla. Korjaukset jäänyt ajoissa tekemättä.
Tai ajokilometrit ei pidä paikkansa.
Auton ostoohje: Osta niin hyvä yksilö kuin vain löydät.
Hinta on lähes sivuseikka. Pitkässä juoksussa se tulee kuitenkin halvimmaksi.
MB E320_ 97
MB C200 _97
Mustang 4,6_ 07
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Paavo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Rise kirjoitti:Väliin käy mielessä, onko kyseeessä tosiaan Mese.
Totta.
Rise kirjoitti:Tulee mieleen, että vanhassa vara parempi.
Totta.
Rise kirjoitti:Auto on ollut huonolla pidolla.
Totta.
Rise kirjoitti:Korjaukset jäänyt ajoissa tekemättä.
Totta.
Rise kirjoitti:Tai ajokilometrit ei pidä paikkansa.
En tiedä, enkä enää edes halua ottaa selvää... :D
Rise kirjoitti:Auton ostoohje: Osta niin hyvä yksilö kuin vain löydät.
Siksipä juuri alun perin etsinkin S124:sta. Ja olisin sellasen hommanutkin, vaan kun vaimon piti saada turvatyynyjä ja luistonestoja ym. Tuli sitten noiden kylkiäisinä ihan suhteellisen paska auto. Eikä kelvannut minun maanittelu, että ei näillä mitään tee ja ruostuuvatkin niin, että kuhina käy. Kyllä sitä moinenmoista joutuu mies tekemään perhesovun säilyttääkseen.

Minä olen niin täynnä näitä uudempia Mersuja ja uudempia autoja yleensäkin. Entinen 124:n oli HUOMATTAVASTI parempi auto kokonaisuutena. Ottasin takasin millon vaan.

Eihän tässäkään noita tasonsäätöiskarien alapäitä lukuunottamatta mitään isompaa ja kallista remonttia ole ollut. Kaikenlaista pientä paskaa vaan koko ajan. Välillä tuntuu, että ei pyhätöntä viikkoa mene, ettei jotain uutta ilmenisi. Poltan kohta koko toosan. :)
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
azamaza
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: La 09.08.2008 20:23
Paikkakunta: hattula

Viesti Kirjoittaja azamaza »

Auton ostoohje: Osta niin hyvä yksilö kuin vain löydät.
oma on 395000km ajettu ja hyvin pelaa...yksilöitä kaikki.
210.025
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

kyllä minäkin olen kuullut, että väyrynen huono olis, mutta että näin huono :shock:

sitten tuohon teoriaan -> "Auton ostoohje: Osta niin hyvä yksilö kuin vain löydät."

minä ostan yleensä juuri päinvastaisella taktiikalla, eli sellainen mikä ei ole muille kelvannut, vaikka olis ollut 1/2 vuotta nettiautossa myynnissä halvimpana luokassaan, on se mun juttu :D ei tule yllätyksiä ja sillä mitä ostohinnassa "voittaa" tekee jo melkoisen remontin w tai s 124 koppaiseen :wink: 2000-3000 € tekniikan/kulutusosien uusimiseen tekee ihmeitä 124 koppaiselle, "ulkonäköpaineita" kun ei mulla ole... ok, ei sovi kaikille, mutta mulle paras vaihtoehto...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tarpeeks hyväs w124 löytys ne airpäkit ja estot sunmuut tingeltangelitki :roll:
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Yksilöitähän nämä(kin) taitavat olla. 3,5 vuoden väykkyilyn jälkeen todettava ettei yksikään 124 ole mennyt näin vähällä korjailulla. Ruosteet tietty alkaa tulemaan esille sen verran että pitäisi maalata koko auto.

Tosin kun muistelee että ekassa 124:sessa oli ruostereikiä jo alle 10vuoden ikäisenä ja se ylimaalattiin 12 vuotiaana...aika yrittää kullata muistoja :D
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

miksi kaikki aina keskittyy johonkin pikku ruostumiseen, nehän saa tarvittaessa korjattua vaikka jesarilla ja röpömassalla... mutta jos tekniikka on jatkuvasti levällään ja jarruosia myöten irtoilee ajossa, niin se ei ole enää tervettä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1805
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Myys vanteet mulle niin saat rahaa väykyn korjaamiseen niin kaikki on tyytyväisiä. :lol:
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Sergey kirjoitti:tarpeeks hyväs w124 löytys ne airpäkit ja estot sunmuut tingeltangelitki :roll:
Uskotko jos kerron, että tätäkin valttia yritin vetää hihasta siinä vaiheessa, kun toisinajattelijaa alkoi hurjia noiden uudempien kanssa...?

Onhan näissä uudemmissakin tietysti sellasia vähävikasia olemassa, mulle ei nyt vaan sattunut sellasta tulemaan. Auto oli ostohetkellä päältä kaunis kuin karkki, eikä suhteellisen perinpohjaisessa tutkiskelussa eikä koeajollakaan ilmennyt mitään sellaista, etteikö autoa olisi voinut ostaa. Edes ne tasonsäädöt ei sillon paukkuneet. Noh, elämä on. Mutta se on varmaa, että seuraavan kerran kun autoa hankin, niin tälläistä sähköautoa EI tule. Jos vaimon on sellanen saatava, niin ostakoon itselleen toisen, minä en enää näitä ota. Minä saan näistä vielä ihottuman ja vähintään keskivaikean mielenhäiriön.

Enkä minä sillä sano, ettäkö tuo olis ihan sysipaska noin automallina. Tilaa on aivan helvetisti ja moottori, se moottori... 8) Yksilö on vaan melko huono.

Ja Eepi
eepi kirjoitti:Myys vanteet mulle niin saat rahaa väykyn korjaamiseen niin kaikki on tyytyväisiä.
EI KÄY :!: :D Viekää vaan auto, mutta vanteet ei lähe!

PS. Kattoluukun tiiviste se vie minut vielä Niuvanniemeen, jos ei muut "viat". Minä olen yliherkkä kaikenlaisille resonanssiäänille. Niin tuo kattoluukun tiiviste eikun vaan saatana narisee, vaikka sinne on hölvätty tiivistesilikonia "reilusti"... Kyllä tämän kanssa on ihmeissään, ei voi muuta sanoa. Alkaa jo itseäkin naurattamaan. Näin. :lol:
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18162
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Auto on ollut huonolla pidolla. Korjaukset jäänyt ajoissa tekemättä.
Luin topikin läpi eikä tässä autossa mitään ihmeellistä mielestäni ole ollut ?

Ihan mukavia autoja ja useimmiten varsin hyvin varusteltuja verrattuna edeltävään malliin mutta vikoja on enemmän.
Tilaahan väykyssä on todella hyvin, minäkin voin säätää kuskinpenkin itselleni sopivaksi ja taakse mahtuu aikuinen istumaan.
Satakaksnelosessa ei toivoakaan.
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

dealer kirjoitti:Luin topikin läpi eikä tässä autossa mitään ihmeellistä mielestäni ole ollut ?
Niin noh, mikä nyt sitten on ihmeellistä, se on niin suhteellista... :?

Minusta on ihmeellistä se, että seitsemän vuotta nuoremmassa ja yli 200tkm vähemmän ajetussa on ilmennyt vuodessa enemmän vikoja, kuin tuossa edeltävässä hopassa yhdeksän vuoden yhteiselon aikana. Noin hivenen karrikoidusti sanoen... :)

Eihän se ongelmaton ollut se 124:kaan. Siinä vaan ne viat olivat jotenkin inhimillisempiä ymmärtää. Ja ne ilmenivät suurinpiirtein vika / vuosi. Jotenkin vaan tuo vanha rauta tuntui paljon luotettavammalta ja laadukkaammalta. Tällä tuoreemmalla kun lähtee, niin koko ajan on takaraivossa pikku pelko siitä, että näinköhän se perille asti vie.

Tuon dealerin kirjoittaman jutun tuosta istuimen säädöstä kyllä allekirjoitan aivan täysin. Lankussa istuin jäi liian korkealle ja ratti liian kauas, minun ruholle siis.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18162
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eihän se ongelmaton ollut se 124:kaan. Siinä vaan ne viat olivat jotenkin inhimillisempiä ymmärtää.
Vanhuksessa ei ole kovin paljoa "sähköjä" ja siinä on paljon paljon vähemmän kaikenlaisia antureita ja ohjainlaitteita jotka voisivat oikutella.
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

dealer kirjoitti:Vanhuksessa ei ole kovin paljoa "sähköjä" ja siinä on paljon paljon vähemmän kaikenlaisia antureita ja ohjainlaitteita jotka voisivat oikutella.
Juuri näin... Tässäpä se nimenomainen syy inhoon näitä nykyautoja kohtaan. Siellä kun tietokoneohjatun boxin ohuessa karvassa bitti päättää mennä poikittain, niin se on Herran haltuun sen jälkeen.

Vanhukset on siitä hyviä, että kun ne vaan saa käyntiin räjäytettyä, niin nehän pyörii just niin pitkään, kun polttoainetta riittää tai kone leviää. Ei tartte tapella sähköjen ja tietokoneiden kanssa. Melko paljon enemmän näkee 2000 -luvulla valmistettuja Mersuja hyytyneen tien poskeen, kun 124:sia tai vanhempia... Jokainen tehköön asiasta omat päätelmänsä... :)
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Ostappa reilummin varusteltu w124 nii johan alkaa sähköongelmia löytymään vaikka muille jaettavaksi puhumattakaan että ostat bensakoneisen lankun KE-Jetillä nii siintä se riemu vasta alkaakin :)
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

sonikki kirjoitti:...puhumattakaan että ostat bensakoneisen lankun KE-Jetillä nii siintä se riemu vasta alkaakin :)
Näinpä :lol: :lol: :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18162
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ostappa reilummin varusteltu w124 nii johan alkaa sähköongelmia löytymään vaikka muille jaettavaksi
Aika vähällä 124:n kanssa pääsee vaikka ois jopa sähkölasitkin :mrgreen:
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

dealer kirjoitti:Aika vähällä 124:n kanssa pääsee vaikka ois jopa sähkölasitkin :mrgreen:
Tuohon vielä lohkolämmitin päälle nii voi nettiautossa mainostaa "öky-malli, lähes kaikki varusteet mitä on saannu" :lol:
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

sonikki kirjoitti:
dealer kirjoitti:Aika vähällä 124:n kanssa pääsee vaikka ois jopa sähkölasitkin :mrgreen:
Tuohon vielä lohkolämmitin päälle nii voi nettiautossa mainostaa "öky-malli, lähes kaikki varusteet mitä on saannu" :lol:
Juuri noin! :lol:

Tänään ajelin autolla tuollaset 50km. Mikään ei hajonnu. 8)

On se ihan mukava kottero ajaa, sillon kun toimii. Tuota moottorin ja vaihteiston "yhteensopivuutta" ei voi kun ihailla. Mukava tunne, kun kaasua painaa, niin nopeusmittarin neula alkaa nousta... Polkimen painalluksesta riippuen jopa ihan rivakastikin.

Mites muuten tuosta lähtee tuolta takapaksista se etummainen "pohjalevy" irke? Siis se, jossa olis lisäistuinten selkänojat.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
jukka-tre
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1025
Liittynyt: To 14.09.2006 19:04
Paikkakunta: Pirkanmaa / Tampere

Viesti Kirjoittaja jukka-tre »

Pakardinen kirjoitti:

Tänään ajelin autolla tuollaset 50km. Mikään ei hajonnu. 8)

On se ihan mukava kottero ajaa, sillon kun toimii. Tuota moottorin ja vaihteiston "yhteensopivuutta" ei voi kun ihailla. Mukava tunne, kun kaasua painaa, niin nopeusmittarin neula alkaa nousta... Polkimen painalluksesta riippuen jopa ihan rivakastikin.

Mites muuten tuosta lähtee tuolta takapaksista se etummainen "pohjalevy" irke? Siis se, jossa olis lisäistuinten selkänojat.
Itellä käämit palo parit kerrat (tänne foorumillekin dokumentoitu jokunen...)

Sitte älysin ottaa "harraste" -asenteen ja jopas talttui. :D

Hyvin tän kanssa sittenkin pärjää. Nyt on esmees menny 20 000 km ilman mainittavaa hämminkiä (paitti rikkinäisiä vanteita)...

On kyllä niin kiva ajella, että sietää sitte remppaaki...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km

- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Avatar
vk00
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2093
Liittynyt: Pe 30.03.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vk00 »

Jep, on sitä itelläkin jo 8kk aikana palanu vajaat kolme tonttua, mutta nyt on pelannut jo pari kk hyvin, paitsi keulassa kolisee joku, nesteitä ja öljyjä saa lisätä kuukauden välein, mistälie vuotaa..ei ole ainakaan sekasi vielä..kuha kulkee..ajan niin kauan kun laukee tai jaksan katsoa mikä siellä on, tai toinen vaihtoehto laukeemisen jälkeen 123 tai 124 :) turha kampe loppupeleistä =P
Merseedespents
Avatar
vk00
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2093
Liittynyt: Pe 30.03.2007 18:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vk00 »

Onkoha mulla nyt hehkut menossa vai mitä, äsken ei syttyny valo ollenkaan eikä starttaa..pari kertaa ku ränkkäs ni sytty ja käyntiin...muutaman kerran tehny samantempun mutta hehkuvalo kyllä syttyny...
Virtalukko vaihettu ainaki talvella ja uus avain
Merseedespents
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Kah pentelettä, nyt joutuu tämä väkkärä luopumaan vanteistaan. Oldtimer -foorumilla aiheesta lisää...

Nyt pitäs jostain vaan saaha tähän joku kiekkosarja, että sais nuo Lortot oikein hyötykäyttöön :!: 8)

PS. Ei oo muuten viime aikoina renannu tämä ensinkään. Lopun ajan merkit vissiin ilmassa...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Tämä auto varmaan tykkää tuosta meillä asuvasta kauniimman sukupuolen edustajasta enemmän, kuin minusta. Kun minä ostin itselleni tuon vanhuksen, niin tällä en ole ajellut piiiitkään aikaan.

Eilen ja tänään olin sitten pakotettu tämän tekemään, kun tuli tuota lunta tänne Savoon ja vanhassa ei ole vielä talvirenkaita.

Eli sinä aikana, kun emäntä on tällä ajellut, niin ei ole Väykkään ilmaantunut mitään uutta vikaa... :shock:
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Pakardinen kirjoitti:Eli sinä aikana, kun emäntä on tällä ajellut, niin ei ole Väykkään ilmaantunut mitään uutta vikaa... :shock:
Ei JUMALAUTA!!! :lol:

Tämä saakelin väkkärä ei kyllä pidä minusta. Se on nyt varmaa. Heti, kun minä aloin tällä taas ajelemaan, niin eikös vaan palanut matkustajan puoleinen ajovalon polttimo.

Eihän tuo nyt iso vika ole, mutta niin oli ihan käsittämättömän lähellä, etten potkaissut tuota perhanaa, kun sitä poltinta tussaroin vaihtaa. Miksi ihmeessä sielläkin pitää olla niin saa**nan vähän tilaa...? Lankussa moisenkin operaation mahtui tekemään ihan vaivatta ja tuosta vielä vanhemmasta nyt ei ole tarvinnut edes polttimoita vielä vaihdella.

Minun pitää varmaan nyt ihan oikeasti pysyä tästä p***aläjästä erossa ja antaa vaan eukon sillä ajella... Tämä menee nimittäin niin surkuhupaisaksi tämä touhu. :D
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
holisti72
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 269
Liittynyt: Ti 24.04.2007 22:00
Paikkakunta: Maaninka / Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja holisti72 »

Eli mitä opimme tästä, vanhassa vara parempi... 8)
Auto tällä hetkellä kilpailevan leirin tuotos. bmw e34 525 tdsa seisonnassa w123 200d
suurii
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: La 22.01.2005 01:28

Viesti Kirjoittaja suurii »

Tulipa tämäkin luettua, kun mieli tekisi kovasti tuollaista 300td:tä mutta aaaahh pysyn vanhassa luottolotjassa kuitenkin :D
Avatar
Ari66
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4696
Liittynyt: Su 26.10.2003 01:37
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Kai se tuo S210 300 TDT pitää myydä pois, jos se noin huono on...
Tai siis huonoksi tulossa, toistaiseksi ei moisia viitteitä ole ollut...

Josko se Mazda 6 sitten seuraavaksi.
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Sillon kun tämä toimii, niin ihan hyvä peli on. Jotenkin vaan ei oikein tuo luottamus tätä yksilöä kohtaan ole kohdillaan. Koskaan ei voi tietää, viekö perille asti. Kesti se nyt kuitenkin Kuusamossa käydä, eikä mitään "hajonnu", mitä nyt vaihteeks yks polttimo taas paloi. Niitä tuntuu kuluvan aika taajaan tahtiin.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
merssu300
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 17.11.2010 11:48

Viesti Kirjoittaja merssu300 »

Itellä on tommonen 300tdt-99 vuoden päivät ollu ilman mitään murhetta.Kilsoja tosin tullu vaan joku 20tkm! Aikanaan saksasta uitettu ja ajettu ainaki 225tkm. Yksilöitä voi tietty olla! Olisko ollu huonolla pidolla aiemmin??? :roll:
Vastaa Viestiin