Sergey kirjoitti:tarpeeks hyväs w124 löytys ne airpäkit ja estot sunmuut tingeltangelitki

Uskotko jos kerron, että tätäkin valttia yritin vetää hihasta siinä vaiheessa, kun toisinajattelijaa alkoi hurjia noiden uudempien kanssa...?
Onhan näissä uudemmissakin tietysti sellasia vähävikasia olemassa, mulle ei nyt vaan sattunut sellasta tulemaan. Auto oli ostohetkellä päältä kaunis kuin karkki, eikä suhteellisen perinpohjaisessa tutkiskelussa eikä koeajollakaan ilmennyt mitään sellaista, etteikö autoa olisi voinut ostaa. Edes ne tasonsäädöt ei sillon paukkuneet. Noh, elämä on. Mutta se on varmaa, että seuraavan kerran kun autoa hankin, niin tälläistä sähköautoa EI tule. Jos vaimon on sellanen saatava, niin ostakoon itselleen toisen, minä en enää näitä ota. Minä saan näistä vielä ihottuman ja vähintään keskivaikean mielenhäiriön.
Enkä minä sillä sano, ettäkö tuo olis ihan sysipaska noin automallina. Tilaa on aivan helvetisti ja moottori, se moottori...

Yksilö on vaan melko huono.
Ja Eepi
eepi kirjoitti:Myys vanteet mulle niin saat rahaa väykyn korjaamiseen niin kaikki on tyytyväisiä.
EI KÄY

Viekää vaan auto, mutta vanteet ei lähe!
PS. Kattoluukun tiiviste se vie minut vielä Niuvanniemeen, jos ei muut "viat". Minä olen yliherkkä kaikenlaisille resonanssiäänille. Niin tuo kattoluukun tiiviste eikun vaan saatana narisee, vaikka sinne on hölvätty tiivistesilikonia "reilusti"... Kyllä tämän kanssa on ihmeissään, ei voi muuta sanoa. Alkaa jo itseäkin naurattamaan. Näin.

Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.