Onko paha laittaa ite,vai onko korjaamon reissu,sisätilan lämmitin löytyy,eli haaroitus-kappale+piuha+letkulämmitin uupuu

Parempi se on letkulämppärikin,kuin ei mitään,jos nää pakkaset jatkuu...HRRR::
Onkos tuo alavesiletku sitten niin mielenkiintoisessa paikassa että...Katkaise alavesiletku keskeltä ylöspäin nousevaa suoraa
kohtaa. Leikkaa katkaisukohdan molempien letkujen päistä n.
20mm pitkät palat pois. Asenna lämmitin siten että kytkinkotelo
(musta muovikansi) osoittaa etuviistoon, ja pistoke alaspäin. Täytä
jäähdytysjärjestelmä autonvalmistajan suosittelemalla nesteellä ja
ilmaa se hyvin.
tuon ohjeen mukainen 422 lämmitin niin siinä ei ole ulkonevia vastuksia joita voisi väännellä.Lade kirjoitti:Onnea vaan matkaan sen lohko/tai letkulämppäriasian kanssaMulla kävi niin, että eivät saaneet Hämeenlinnan merkkiliikkeessä asennettua edes letkumallista systeemiä, on niin ahdasta ja letkut niin tiukoilla mutkilla ettei onnistu. Kaksi letkumallista vastusta hajottivat(väänsivät niitä vastuksia mutkille) ennenkuin uskoivat. Kyselivät vielä, että laitetaanko kuitenkin haaroitussarja ja sisäpistoke
![]()
No, tulin järkiini ja hommasin talviauton.
Saitkos lohkolämppärin laitettua/laitatettua?Make kirjoitti:Kattelin,ettei taida saada tohon 430:een CLK:hon,kuin letkulämppärin,lohkolämmitintä ei tunne calix,eikä defa.
Onko paha laittaa ite,vai onko korjaamon reissu,sisätilan lämmitin löytyy,eli haaroitus-kappale+piuha+letkulämmitin uupuu![]()
Parempi se on letkulämppärikin,kuin ei mitään,jos nää pakkaset jatkuu...HRRR::
lempmi kirjoitti:Itellä 430 väykky. Asennutin Defan letkulämppärin Turussa. ( mm mersuihin erikoistuneessa pikkupajassa polttolaitoksen kadullla)
Ei mitään ongelmaa. Asennus alakautta, purettuna pohjasuoja. Sisähaaroituksen kanssa asennettuna n. 2 h. CLK:sa samanverran tilaa etupuolella. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa, tosin asennuksessa pitää olla ammattitaitoa.
PS Korjaamolla mesen viimeisin testeri, näkee kilsat ym.
nimimerkki E430 4-matic
Tiedä siiten tarvitsetko tätä tietoa enää, mutta letkulämm. ainakin 430 väykyssä ihan jees vaihtoehto, kunhan antaa roikkua johdossa kiinni pitkääääään. Eli lohko olisi varmaan tehokkaampi, jos sellaisen saisi, mutta tälläkin toimeen tullaan. Lämpömittari nousee heti käynnistyksen jälkeen asteikolle, pukkaa haaleaa, kierrokset putoaa välittömasti tyhjäkäynnille ja bensaa palaa varsinkin lyhyemmillä siirtymillä paljon vähemmän. Min ainakin käytän jo +10 lämpötilassakin, jos mahd.jupehalm kirjoitti:Miten on letkulämppärit toimineet? Lämmittääkö se hyvin? Jos vaikka -20 astetta pakkasta niin tuntuuko siellä lämmintä missään päin moottoria?
Kokemuksia kiitos tulemaan![]()