250C Coupe
250C Coupe
Mersu-galleriassa oli kuvattuna todella kaunis kupee ( http://mb.mercedes-galerie.de/Oldtimer/ ... /250C.html ). Onko kyseessä joku Amerikan malli vai onko näitä tuotu Suomeenkin? Kuvan yksilö on varmastikin Amerikassa koska siinä on nuo kylkivalot, mutta kun en ole tuollaisella katollakaan olevaa koskaan täällä pohjoisessa nähnyt.
...ja jos jollakulla on tuollainen kaupan, niin tiedoksi että minuun iski äkkinäinen omistamisentarve!
-T
...ja jos jollakulla on tuollainen kaupan, niin tiedoksi että minuun iski äkkinäinen omistamisentarve!
-T
tota
250C on pystylampuista harvinaisin, valmistusmäärä noin 8900kpl
Kuvan auto on jenkkimalli varustettuna ilmastoinnilla, ohjaustehostimella ja niin edelleen.
(omasta mielestäni euromallit ovat nätimpiä)
Kuvan auto on jenkkimalli varustettuna ilmastoinnilla, ohjaustehostimella ja niin edelleen.
(omasta mielestäni euromallit ovat nätimpiä)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Hmm... Heitetään nyt jotakin, vaikka Timo L. tulee kuitenkin teilaamaan kaikki vastaukset.
Enpä kyllä ole tuollaista ennen nähnyt. Eikä ollut tuolla Ollihartin-sivuillakaan moista, kaikissa oli normaalit korinväriset katot. Joko se on maalattu tuohon kuosiin tai sitten se on amerikkalaisten virittelemä vinyylikatto. Joskus olen ihmetellyt että mitä h*lvetin iloa niistä vinyylikatoista oikein on, kun useissa hieman vanhemmissa amerikkalaisissa autoissa semmosia näkee?
Toinen vaihtoehto on että tuo on joku yksitäiskappale, tehty jollekin valtionpäämiehen tyttären miesystävän äidin exälle. Timo L. jatkakoon tästä.
Enpä kyllä ole tuollaista ennen nähnyt. Eikä ollut tuolla Ollihartin-sivuillakaan moista, kaikissa oli normaalit korinväriset katot. Joko se on maalattu tuohon kuosiin tai sitten se on amerikkalaisten virittelemä vinyylikatto. Joskus olen ihmetellyt että mitä h*lvetin iloa niistä vinyylikatoista oikein on, kun useissa hieman vanhemmissa amerikkalaisissa autoissa semmosia näkee?
Toinen vaihtoehto on että tuo on joku yksitäiskappale, tehty jollekin valtionpäämiehen tyttären miesystävän äidin exälle. Timo L. jatkakoon tästä.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Niinpä
Tiedä häntä pystylampuista... mutta ainakin W116:tta on saanut kaksivärimaalauksella, siitä todisteena myyntiesitteen maininta. Äkkiäpä sitä maalaa katon jälkeenkinpäin eriväriseksi.. kuten joku foorumilainenkin oli W124:lleen tehnyt . Eri asia sitten, onko se hyvännäköinen. Eestinpojalta löytyy tällainen vehje, linkki oli sivujeni vieraskirjassa
http://vmh.ee/gallery/amf/pun6
Mutta mutuenhan tuo W114 oli normaali jenkkimalli. Oli nimittäin hyvänvärinen sisustus.
http://vmh.ee/gallery/amf/pun6
Mutta mutuenhan tuo W114 oli normaali jenkkimalli. Oli nimittäin hyvänvärinen sisustus.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Niinpä
Vaikka - kuten aikaisemminsta Forumissa esittämistäni kommenteista voi päätelläkin - en olekaan mikään originaalipuritanisti, minulle tulisi kyllä tippa linssiin jos "Eestinpoika" tulisi minulle autoaan esittelemään... Eihän sitä hennoisi autostaan ylpeää ihmistä aivan maan rakoon nuijia, mutta kun tekisi sydänalassa niin häijyäTimo L. kirjoitti:...Eestinpojalta löytyy tällainen vehje...
Pitäisiköhän lakiin hakea lisättäväksi jotain pykälää joka sopivasti rajoittaisi tyylitajuttomia ihmisiä koskemasta autonsa ulkonäköön...
-T
Juu, ei iske eestinpojan väritys.
Pitääkin ensi kerralla vilkaista, kun käyn sillä jo aiemmin mainitsemallani "aarreaittapihalla". Siellähän makaa yksi W116:n kori, josta en tähän mennessä ole ottanut selvää kuin että auto on ilmeisesti viimeisen 15 vuoden aikana maalattu ja katto on kovasti erisävyinen kuin alaosa. Mutta liekö se hiottu vai mikä siellä on homman nimi, pitääkin ottaa selvää ja oikein kiivetä uudestaan auton luo.
Pitääkin ensi kerralla vilkaista, kun käyn sillä jo aiemmin mainitsemallani "aarreaittapihalla". Siellähän makaa yksi W116:n kori, josta en tähän mennessä ole ottanut selvää kuin että auto on ilmeisesti viimeisen 15 vuoden aikana maalattu ja katto on kovasti erisävyinen kuin alaosa. Mutta liekö se hiottu vai mikä siellä on homman nimi, pitääkin ottaa selvää ja oikein kiivetä uudestaan auton luo.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1222
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Amerikan malleista...
Samaa mieltä!Muffler kirjoitti:250C on pystylampuista harvinaisin, valmistusmäärä noin 8900kpl
Kuvan auto on jenkkimalli varustettuna ilmastoinnilla, ohjaustehostimella ja niin edelleen.
(omasta mielestäni euromallit ovat nätimpiä)
Ei oikein iske amerikan malli (eikä eestipojan mallikaan. )
Amerikan vientimallien varustelussa ei kyllä olisi valittamista Suomenkaan kesässä...
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Re: Niinpä
No ei se nyt alkuunkaan KAMALA ollut, pahuksen pramea peli. Ei ehkä "miun maun mukkaan" mutta kuitenkin.Timo L. kirjoitti:... Eestinpojalta löytyy tällainen vehje...
Henkka
"Näkisit sen siniristilipun värein maalatun e28 bemarin jonka ostin"
"Kyllä on Miranolille tarvetta"
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Eli siis jos ensin kokoan aikaisempaa keskustelua vähän yhteen:
250C Coupe on tosi harvinainen ja lisäksi kuvassa on jenkkimalli. Jostain syystä kuvan autossa on vinyylikatto jota ainakaan euroversioissa ei ole ollut. Eli siis ellen jostain aivan raadosta ota projektia, en saa omistamisviettiäni tyydytetyksi. Ainakaan millään mielekkäällä summalla nykyvaluuttaamme. Enkä välttämättä vaikka projektinkin ottaisin koska ne pukkaavat viemään aika tarkkaan kaiken mitä on ja vielä vähän päälle.
...ja mitä tuohon "Eestinpojan" kyhäelmään tulee, niin kyllä ne muutkin osaavat autojaan pilata. Katso vaikka http://www.paldora.com/bmw/wpf3/pages/DSCN1353_JPG.htm. Nyt joku tietysti voi sanoa että kateellisten panettelua. Ni, kyllä minulle C32 AMG aina kelpaa, mutta sanoisin että jotain rajaa madaltamisellakin!
-T
250C Coupe on tosi harvinainen ja lisäksi kuvassa on jenkkimalli. Jostain syystä kuvan autossa on vinyylikatto jota ainakaan euroversioissa ei ole ollut. Eli siis ellen jostain aivan raadosta ota projektia, en saa omistamisviettiäni tyydytetyksi. Ainakaan millään mielekkäällä summalla nykyvaluuttaamme. Enkä välttämättä vaikka projektinkin ottaisin koska ne pukkaavat viemään aika tarkkaan kaiken mitä on ja vielä vähän päälle.
...ja mitä tuohon "Eestinpojan" kyhäelmään tulee, niin kyllä ne muutkin osaavat autojaan pilata. Katso vaikka http://www.paldora.com/bmw/wpf3/pages/DSCN1353_JPG.htm. Nyt joku tietysti voi sanoa että kateellisten panettelua. Ni, kyllä minulle C32 AMG aina kelpaa, mutta sanoisin että jotain rajaa madaltamisellakin!
-T
Lisää aiheesta...
Mersulla on ollut lisähintaan tarjolla 2-väri maalaukset '70-luvulle
saakka. Värikoodi listoissa on lueteltu mahdolliset tilattavat yhdistelmät.
Nämä ovat olleet vaan suomessa harvinaisia, kun ovat kai olleet enemmän virkakäytössä noihin aikoihin.
Täälläpäin liikkuu w115 jossa on alkuperäinen valkoinen yläosa,
ja keskisininen alaosa. Lisäksi ruskea sisustus, jossa on alkusarjan
niskatuet. Näyttää hyvältä
Mutta sanoisin, että alkuperäistä vinyylikattoa ei ole ollut.
saakka. Värikoodi listoissa on lueteltu mahdolliset tilattavat yhdistelmät.
Nämä ovat olleet vaan suomessa harvinaisia, kun ovat kai olleet enemmän virkakäytössä noihin aikoihin.
Täälläpäin liikkuu w115 jossa on alkuperäinen valkoinen yläosa,
ja keskisininen alaosa. Lisäksi ruskea sisustus, jossa on alkusarjan
niskatuet. Näyttää hyvältä
Mutta sanoisin, että alkuperäistä vinyylikattoa ei ole ollut.
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Re: Lisää aiheesta...
Olisiko että alkup. viestissä mainitsemassani autossa ei olekaan vinyylikattoa vaan väritys vain hämää. En ainakaan itse osaa kuvasta katsoen varmaksi sanoa miten on...Henry V. kirjoitti:...alkuperäistä vinyylikattoa ei ole ollut.
-T
Lisää aiheesta...
Tehtaan alkuperäisen 2-väri maalauksen tunnistaa siitä, että
yläosa on kokonaan omaa väriään ( "eestinpoika" on tehnyt tämän aivan
oikeaoppisesti ). Siis katon lisäksi myös ovenkarmit ja tolpat.
Joten jos olisimme Euroviisuissa voitaisiin todeta, että :
"Estonia ten points - Estonie dix poang "
yläosa on kokonaan omaa väriään ( "eestinpoika" on tehnyt tämän aivan
oikeaoppisesti ). Siis katon lisäksi myös ovenkarmit ja tolpat.
Joten jos olisimme Euroviisuissa voitaisiin todeta, että :
"Estonia ten points - Estonie dix poang "
Viimeksi muokannut Henry V., To 15.05.2003 09:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Jos alkaa himottaa
Tsau!
Jos tuollainen koppa alkaa aiheuttaa omistamishaluja, niin 280 C olisi tyrkyllä...
http://www.mersumies.fi/mb280cvm76.htm
Jos tuollainen koppa alkaa aiheuttaa omistamishaluja, niin 280 C olisi tyrkyllä...
http://www.mersumies.fi/mb280cvm76.htm
Terveisin
Tero
Tero
Re: Jos alkaa himottaa
Voihan sitä haluta vaikka mitä, mutta kun ei se lottoaminenkaan tunnu olevan kovin varma käteisenhankintamenetelmä...flosse kirjoitti:Jos tuollainen koppa alkaa aiheuttaa omistamishaluja, niin 280 C olisi tyrkyllä...
http://www.mersumies.fi/mb280cvm76.htm
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
- Olli Lajunen
- Asiantuntija
- Viestit: 1222
- Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
- Paikkakunta: Yppäri
Mersumiehen kaaroista...
Mitähän ne muuten noista pyytää? Samat autot on ollu myytävänä aika kauan...
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Huutonetistä löytyy 250CE -69
Ei muuta kuin hankkimaan "pientä" näprättävää itselle:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=3836981
-makijt-
1983 W123 200B Automatic
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=3836981
-makijt-
1983 W123 200B Automatic
Re: 250C Coupe
Siis vau!!eerola kirjoitti:Mersu-galleriassa oli kuvattuna todella kaunis kupee ( http://mb.mercedes-galerie.de/Oldtimer/ ... /250C.html ). Onko kyseessä joku Amerikan malli vai onko näitä tuotu Suomeenkin? Kuvan yksilö on varmastikin Amerikassa koska siinä on nuo kylkivalot, mutta kun en ole tuollaisella katollakaan olevaa koskaan täällä pohjoisessa nähnyt.
...ja jos jollakulla on tuollainen kaupan, niin tiedoksi että minuun iski äkkinäinen omistamisentarve!
-T
Tuon kun saisi pihaansa..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
No jaa
Kieltämättä pystylamppu-coupe on harvinainen ja sellaisenaan vaalimisen arvoinen. Vaan jostain syystä se lukeutuu niihin 2-ovisiin Mersuihin, jotka eivät muotoilultaan ole sieltä onnistuneimmasta päästä. Saatan kyllä olla yksinkin tämän kommentin kanssa . Vähän näyttää, että coupe on tehty peruskorista hieman väkisin vääntämällä. Tämä korostuu etenkin suoraan sivusta otetuista kuvista ja luonnossa vielä enemmänkin.
Vaikutelma on kuin katto-osa olisi ollut ensin irrallaan ja sen jälkeen kuski on tehnyt äkkistopin. Näin katto on nitkahtanut sellaiset 15 cm eteenpäin kohdasta, jossa sen olisi pitänyt olla Jotenkin peräpää näyttää suhteettoman pitkältä keulaan ja katto-osaan verrattuna. Tästä seuraa, että takapaksista tulee lievän mattolaiturivaikutelman antava.
Mutta optiikkaako se vain on? Sopiiko sedanin peräluukku heittämällä coupeen - eli tasoittaako sedanin pidempi matkustamo ja neljä ovea tuota perän pituutta
Vaikutelma on kuin katto-osa olisi ollut ensin irrallaan ja sen jälkeen kuski on tehnyt äkkistopin. Näin katto on nitkahtanut sellaiset 15 cm eteenpäin kohdasta, jossa sen olisi pitänyt olla Jotenkin peräpää näyttää suhteettoman pitkältä keulaan ja katto-osaan verrattuna. Tästä seuraa, että takapaksista tulee lievän mattolaiturivaikutelman antava.
Mutta optiikkaako se vain on? Sopiiko sedanin peräluukku heittämällä coupeen - eli tasoittaako sedanin pidempi matkustamo ja neljä ovea tuota perän pituutta
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Ihan linjakas
Terve!
Uskoakseni tuossa on sedanin kanssa yhteinen takaluukku. Kabiini on vain hieman sedania lyhyempi.
Ihan linjakas tuo on verrattuna esim. Camaro Pick-Uppiin
Uskoakseni tuossa on sedanin kanssa yhteinen takaluukku. Kabiini on vain hieman sedania lyhyempi.
Ihan linjakas tuo on verrattuna esim. Camaro Pick-Uppiin
Terveisin
Tero
Tero
Re: Ihan linjakas
No camaron pick-up ny ei kovin nätti ole.. Eli asiaa puhut!flosse kirjoitti: Ihan linjakas tuo on verrattuna esim. Camaro Pick-Uppiin
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: No jaa
Mielestäni 114 coupet ovat kauniita lukuun ottamatta noita jenkkimallejaJukka N. kirjoitti:Kieltämättä pystylamppu-coupe on harvinainen ja sellaisenaan vaalimisen arvoinen. Vaan jostain syystä se lukeutuu niihin 2-ovisiin Mersuihin, jotka eivät muotoilultaan ole sieltä onnistuneimmasta päästä. Saatan kyllä olla yksinkin tämän kommentin kanssa . Vähän näyttää, että coupe on tehty peruskorista hieman väkisin vääntämällä. Tämä korostuu etenkin suoraan sivusta otetuista kuvista ja luonnossa vielä enemmänkin.
Vaikutelma on kuin katto-osa olisi ollut ensin irrallaan ja sen jälkeen kuski on tehnyt äkkistopin. Näin katto on nitkahtanut sellaiset 15 cm eteenpäin kohdasta, jossa sen olisi pitänyt olla Jotenkin peräpää näyttää suhteettoman pitkältä keulaan ja katto-osaan verrattuna. Tästä seuraa, että takapaksista tulee lievän mattolaiturivaikutelman antava.
Mutta optiikkaako se vain on? Sopiiko sedanin peräluukku heittämällä coupeen - eli tasoittaako sedanin pidempi matkustamo ja neljä ovea tuota perän pituutta
Niissä On eri takaluukut, näkeehän sen jo paljaalla silmällä.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Coupen akselinvälistä...
Jotenkin on sellainen kutina (en muista varmaksi), että W114/115 coupet ovat akselinväliltään samoja kuin 4-ovinen, eli se perä olis pidempi ja kabiini tietysti lyhempi kuin "normaali" -mallisessa. W123 ja siitä eteenpäin olis coupessa vähän 4-ovista lyhyempi akselinväli. Menikö nyt ihan puihin? Kyllä kai tämäkin nettiä selaamalla selviäis...
Viimeksi muokannut Saul, Pe 16.05.2003 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Lisää aiheesta...
Tämä optinen ilmiö ( siis w114 C ) johtuu siitä, että akseliväli on
sama kuin sedanissa. Takaluukunkansi on siis todellakin pidempi !
( aah.... mikä tavaratila ).
Sittemmin w123-mallissa Coupe on lyhyemmällä akselivälillä.
sama kuin sedanissa. Takaluukunkansi on siis todellakin pidempi !
( aah.... mikä tavaratila ).
Sittemmin w123-mallissa Coupe on lyhyemmällä akselivälillä.
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
Re: Coupen akselinvälistä...
Veikkasin samaa "mutun" perusteella.. Eiköstä C123 ole matalampikin kuin W123/T123??saul kirjoitti:Jotenkin on sellainen kutina (en muista varmaksi), että W114/115 coupet ovat akselinväliltään samoja kuin 4-ovinen, eli se perä on pidempi ja kabiini tietysti lyhempi kuin "normaali" -mallisessa. W123 ja siitä eteenpäin olis coupessa vähän 4-ovista lyhyempi akselinväli. Menikö nyt ihan puihin? Kyllä kai tämäkin nettiä selaamalla selviäis...
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Re: Coupen akselinvälistä...
Tietoa ei ole, mutta eiköhän ne kaikki coupet ole sedaneita matalampia...JKL kirjoitti:Veikkasin samaa "mutun" perusteella.. Eiköstä C123 ole matalampikin kuin W123/T123??
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial