...ja jos jollakulla on tuollainen kaupan, niin tiedoksi että minuun iski äkkinäinen omistamisentarve!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-T
Vaikka - kuten aikaisemminsta Forumissa esittämistäni kommenteista voi päätelläkin - en olekaan mikään originaalipuritanisti, minulle tulisi kyllä tippa linssiin jos "Eestinpoika" tulisi minulle autoaan esittelemään... Eihän sitä hennoisi autostaan ylpeää ihmistä aivan maan rakoon nuijia, mutta kun tekisi sydänalassa niin häijyäTimo L. kirjoitti:...Eestinpojalta löytyy tällainen vehje...
Samaa mieltä!Muffler kirjoitti:250C on pystylampuista harvinaisin, valmistusmäärä noin 8900kpl
Kuvan auto on jenkkimalli varustettuna ilmastoinnilla, ohjaustehostimella ja niin edelleen.
(omasta mielestäni euromallit ovat nätimpiä)
No ei se nyt alkuunkaan KAMALA ollut, pahuksen pramea peli. Ei ehkä "miun maun mukkaan" mutta kuitenkin.Timo L. kirjoitti:... Eestinpojalta löytyy tällainen vehje...
Olisiko että alkup. viestissä mainitsemassani autossa ei olekaan vinyylikattoa vaan väritys vain hämää. En ainakaan itse osaa kuvasta katsoen varmaksi sanoa miten on...Henry V. kirjoitti:...alkuperäistä vinyylikattoa ei ole ollut.
Voihan sitä haluta vaikka mitä, mutta kun ei se lottoaminenkaan tunnu olevan kovin varma käteisenhankintamenetelmä...flosse kirjoitti:Jos tuollainen koppa alkaa aiheuttaa omistamishaluja, niin 280 C olisi tyrkyllä...
http://www.mersumies.fi/mb280cvm76.htm
Siis vau!!eerola kirjoitti:Mersu-galleriassa oli kuvattuna todella kaunis kupee ( http://mb.mercedes-galerie.de/Oldtimer/ ... /250C.html ). Onko kyseessä joku Amerikan malli vai onko näitä tuotu Suomeenkin? Kuvan yksilö on varmastikin Amerikassa koska siinä on nuo kylkivalot, mutta kun en ole tuollaisella katollakaan olevaa koskaan täällä pohjoisessa nähnyt.
...ja jos jollakulla on tuollainen kaupan, niin tiedoksi että minuun iski äkkinäinen omistamisentarve!![]()
-T
flosse kirjoitti: Ihan linjakas tuo on verrattuna esim. Camaro Pick-Uppiin
Mielestäni 114 coupet ovat kauniitaJukka N. kirjoitti:Kieltämättä pystylamppu-coupe on harvinainen ja sellaisenaan vaalimisen arvoinen. Vaan jostain syystä se lukeutuu niihin 2-ovisiin Mersuihin, jotka eivät muotoilultaan ole sieltä onnistuneimmasta päästä. Saatan kyllä olla yksinkin tämän kommentin kanssa. Vähän näyttää, että coupe on tehty peruskorista hieman väkisin vääntämällä. Tämä korostuu etenkin suoraan sivusta otetuista kuvista ja luonnossa vielä enemmänkin.
Vaikutelma on kuin katto-osa olisi ollut ensin irrallaan ja sen jälkeen kuski on tehnyt äkkistopin. Näin katto on nitkahtanut sellaiset 15 cm eteenpäin kohdasta, jossa sen olisi pitänyt ollaJotenkin peräpää näyttää suhteettoman pitkältä keulaan ja katto-osaan verrattuna. Tästä seuraa, että takapaksista tulee lievän mattolaiturivaikutelman antava.
Mutta optiikkaako se vain on? Sopiiko sedanin peräluukku heittämällä coupeen - eli tasoittaako sedanin pidempi matkustamo ja neljä ovea tuota perän pituutta
Veikkasin samaa "mutun" perusteella.. Eiköstä C123 ole matalampikin kuin W123/T123??saul kirjoitti:Jotenkin on sellainen kutina (en muista varmaksi), että W114/115 coupet ovat akselinväliltään samoja kuin 4-ovinen, eli se perä on pidempi ja kabiini tietysti lyhempi kuin "normaali" -mallisessa. W123 ja siitä eteenpäin olis coupessa vähän 4-ovista lyhyempi akselinväli. Menikö nyt ihan puihin? Kyllä kai tämäkin nettiä selaamalla selviäis...
Tietoa ei ole, mutta eiköhän ne kaikki coupet ole sedaneita matalampia...JKL kirjoitti:Veikkasin samaa "mutun" perusteella.. Eiköstä C123 ole matalampikin kuin W123/T123??