voi poistaa
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 70
- Liittynyt: To 26.08.2010 08:41
voi poistaa
eli lämpötila-anturin johdon eristeet näyttävät olevan ihan haperoa ja halki sieltä täältä. Pystyyköhän mittaamaan jotenkin ja mistä että lyövätkö läpi? Oireenahan autossa on kylmänä nykiminen ja ajossa hyytyminen kaasua painaessa. Käynnistyy ihan hyvin ja pudottaa kierrokset n. 10 sek. kuluttua 700 ja käy hyvin tyhjäkäyntiä, mutta sammuu esim rattia kääntäessä jos ei paina kaasua. Pitäisikö kierrokset pysyä korkeampina pitempään kylmänä? Lämpimänä kaikki ok. Ei vikakoodeja.
Viimeksi muokannut pekkaliipola, Ti 28.09.2010 19:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Mulla oli samantapaisia oireita C180:n kanssa. Lähti käyntiin, mutta sammui samantien. Ja kun hetken oli ajanut niin tuli hetkellinen puutuminen, mutta sitten taas kone toimi siitä eteenpäin normaalisti.
Syynä oli ilmamassamittari. Muuttui muuten koko koneen käytös ihan toiseksi kun sen vaihtoi. Ei ollut itse edes tajunnut miten tehottomaksi se oli vähitellen mennyt.
Syynä oli ilmamassamittari. Muuttui muuten koko koneen käytös ihan toiseksi kun sen vaihtoi. Ei ollut itse edes tajunnut miten tehottomaksi se oli vähitellen mennyt.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 70
- Liittynyt: To 26.08.2010 08:41
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 70
- Liittynyt: To 26.08.2010 08:41
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 70
- Liittynyt: To 26.08.2010 08:41
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 70
- Liittynyt: To 26.08.2010 08:41
mittasin lämpötila-anturin napojen välistä vastuksen 4800 ohmia anturin ollessa normisti moottorissa kiinni ja lämpötila oli 5 astetta, taitaa olla melko kohdillaan. anturin kahden johtimen välistä tulee lukema 1190 ohmia pistoke irrotettuna ja virrat pois päältä. Mahtaako olla normaali lukema, osaisisiko kukaan kertoa?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 70
- Liittynyt: To 26.08.2010 08:41