C126 500SEC särmää kesäksi -> "570SEC"
C126 500SEC särmää kesäksi -> "570SEC"
Tuossa kevättalvella tuli päähänpisto että nyt tälle kesälle pitää saada coupeen vähä särmää...tarkotus oli nokat hiottaa vähä rajummiksi, kannet portata ja peltisarjat sekä uudet putket vääntää sekä korille vähä yleistä fiksausta...
Noo lapasestahan se homma taas vähä lähti, kuitenki aikataulussa koitin pitäytyä...koneen ku aukasin niin paljastui yks nokka kulahtaneen pahasti ja jakoketjun kiristinkiskoja oli rikki, joten lopen nostin koneen kokonaan pois ja käytin osina, et eipä oo sit yllätyksiä. Eikä sieltä enempää löytynytkään, muuta kuin kone paljastui virityksen suhteen paljon potentiaalisemmaksi kuin aluksi osasin aavistaakaan.
Huonokuntoset osat vaihtelin uusiin, alakerta kuitenki selvisi pelkällä putsauksella. Kansista rouhin lopen aika paljoki ainetta vaikka aluksi näytti ettei niitä voi ku vähä hifistellä...uudet venaohjarit ja erilaiset jouset(suuremman noston vuoksi) sekä jäykät venttiilinvälyksentasaajat hydraulisten tilalle. Nokkiin tuli asteita lisää ja nostoa venttiililtä mitattuna noin 3mm lisää. Nokkien asteet on sellaset että toimis blowerin kans, kuten myös muutkin muutokset...
Peltisarjat oli työ ja tuska saada mahdutettua...monta kompromissia sai niiden kans tehdä...pakoputket tein 3" putkesta yksillä pöntöillä ja H-putkella. Virranjakajaan värkkäsin säädettävän alipainekellon ja ruiskun karsin äärimmäisen yksinkertaiseksi(osin viallisten osienki vuoksi).
Öljyille laitoin jäähdyttimet ja keulalle sähköflektin viskon tilalle säädettävällä anturilla. Lootalle en vielä tehny remonttia, turbiinin vaihdoin 380sestä, muttei vaikuttanu mitään vaikka ois pitäny...
Peltityöt lähti sitte kans lapasesta...kylkimuovit päätin korvata pellillä ja hitsailtavaa oli siellä sun täällä, joten ylimaalaus oli edessä. Tyylisuuntana oli äkkimakia, muuten ois tältä kesältä ajot jääny ajamatta...Ja viimeistely on rehellisesti sanoen sitäluokkaa et lähempää tarkastelua ei kestä vaikka kötyksiä ei löydykään. Konekaan ei mikään raketti oo, tosin paljo paremmin kuitenki vetää ku ennen...mutta nykysen konseptin onki tarkotus olla välivaihe...ehkä jos innostun nii ens kesäks värkkään kaasarin ruiskun tilalle ku ei oikein noilla nokilla hyvin toimi näin. Ja kierrosten rajotin pitäs ohittaa jahka koneeseen kunnon öljyt saa...tuntus kuitenki hengittävän nyt. Laatikosa joku tuntuu haukkaavan tehoa, välillä lähtee äkäsesti paikalta, mutta yleensä ei...ja ero tuntuu tehoissa aateltuna yli 100hepalta...vielä pitäs monenlaista tehä, mut suurinpiirtein alkaa kasassa olla, sisustaa lukuunottamatta, nyt kuitenki ajoon et vähä ehtii tälle kesää =).
Kiitokset nimimerkille "unski" monista tiedoista!
Ja kuvia (ei oikein järjestyksessä):
Äänärit
Venakoneisto kasattuna
Pakovena hinkattu siliäks
Kansi valmiina
Valmis kansi ilman venoja
Imuvena hinkattuna
Takakontista peltiä pois
Takakontin reikiä
Kasausta
Portattu pakokanava
Portattu imukanava
Peltiä muovien paikalle
Peltisarjat kiinni
Peltisarjat
Peltisarjan tekoa
Pakkelihommia
Pakarit hollillaan
Nokat hiottuna
Männät putsattuna ja takas paikoillaan
Letkuja ja johtoja
Öljyille jäähdytystä
Peltihommia
Kylki ennen korjausta
Konehuonetta purettuna
Kone valmis
kannet paikallaan
kanavat vakiona
kanavat avarrettuna
kampura takas paikoillaan
Muutaman välyksentasaajan lukitsin hitsinapeilla ku oli kitka lähteny käveleen...
sähköflekti
etusuoja korjattu
enimmät ruosteet pois
Bensapumpulle ja hiluille tein uudet kiinnikkeet
alakerta
Pumppasin chevyn öljypumpulla porakoneen kans koneeseen öljyt joka paikkaan ennen eka starttia
Ulkoasu lähes "valmis", hämäräsä joltain näyttää
http://www.youtube.com/watch?v=7OuEpmQyY1E
vähä saundeja tyhjäkäynnillä
Noo lapasestahan se homma taas vähä lähti, kuitenki aikataulussa koitin pitäytyä...koneen ku aukasin niin paljastui yks nokka kulahtaneen pahasti ja jakoketjun kiristinkiskoja oli rikki, joten lopen nostin koneen kokonaan pois ja käytin osina, et eipä oo sit yllätyksiä. Eikä sieltä enempää löytynytkään, muuta kuin kone paljastui virityksen suhteen paljon potentiaalisemmaksi kuin aluksi osasin aavistaakaan.
Huonokuntoset osat vaihtelin uusiin, alakerta kuitenki selvisi pelkällä putsauksella. Kansista rouhin lopen aika paljoki ainetta vaikka aluksi näytti ettei niitä voi ku vähä hifistellä...uudet venaohjarit ja erilaiset jouset(suuremman noston vuoksi) sekä jäykät venttiilinvälyksentasaajat hydraulisten tilalle. Nokkiin tuli asteita lisää ja nostoa venttiililtä mitattuna noin 3mm lisää. Nokkien asteet on sellaset että toimis blowerin kans, kuten myös muutkin muutokset...
Peltisarjat oli työ ja tuska saada mahdutettua...monta kompromissia sai niiden kans tehdä...pakoputket tein 3" putkesta yksillä pöntöillä ja H-putkella. Virranjakajaan värkkäsin säädettävän alipainekellon ja ruiskun karsin äärimmäisen yksinkertaiseksi(osin viallisten osienki vuoksi).
Öljyille laitoin jäähdyttimet ja keulalle sähköflektin viskon tilalle säädettävällä anturilla. Lootalle en vielä tehny remonttia, turbiinin vaihdoin 380sestä, muttei vaikuttanu mitään vaikka ois pitäny...
Peltityöt lähti sitte kans lapasesta...kylkimuovit päätin korvata pellillä ja hitsailtavaa oli siellä sun täällä, joten ylimaalaus oli edessä. Tyylisuuntana oli äkkimakia, muuten ois tältä kesältä ajot jääny ajamatta...Ja viimeistely on rehellisesti sanoen sitäluokkaa et lähempää tarkastelua ei kestä vaikka kötyksiä ei löydykään. Konekaan ei mikään raketti oo, tosin paljo paremmin kuitenki vetää ku ennen...mutta nykysen konseptin onki tarkotus olla välivaihe...ehkä jos innostun nii ens kesäks värkkään kaasarin ruiskun tilalle ku ei oikein noilla nokilla hyvin toimi näin. Ja kierrosten rajotin pitäs ohittaa jahka koneeseen kunnon öljyt saa...tuntus kuitenki hengittävän nyt. Laatikosa joku tuntuu haukkaavan tehoa, välillä lähtee äkäsesti paikalta, mutta yleensä ei...ja ero tuntuu tehoissa aateltuna yli 100hepalta...vielä pitäs monenlaista tehä, mut suurinpiirtein alkaa kasassa olla, sisustaa lukuunottamatta, nyt kuitenki ajoon et vähä ehtii tälle kesää =).
Kiitokset nimimerkille "unski" monista tiedoista!
Ja kuvia (ei oikein järjestyksessä):
Äänärit
Venakoneisto kasattuna
Pakovena hinkattu siliäks
Kansi valmiina
Valmis kansi ilman venoja
Imuvena hinkattuna
Takakontista peltiä pois
Takakontin reikiä
Kasausta
Portattu pakokanava
Portattu imukanava
Peltiä muovien paikalle
Peltisarjat kiinni
Peltisarjat
Peltisarjan tekoa
Pakkelihommia
Pakarit hollillaan
Nokat hiottuna
Männät putsattuna ja takas paikoillaan
Letkuja ja johtoja
Öljyille jäähdytystä
Peltihommia
Kylki ennen korjausta
Konehuonetta purettuna
Kone valmis
kannet paikallaan
kanavat vakiona
kanavat avarrettuna
kampura takas paikoillaan
Muutaman välyksentasaajan lukitsin hitsinapeilla ku oli kitka lähteny käveleen...
sähköflekti
etusuoja korjattu
enimmät ruosteet pois
Bensapumpulle ja hiluille tein uudet kiinnikkeet
alakerta
Pumppasin chevyn öljypumpulla porakoneen kans koneeseen öljyt joka paikkaan ennen eka starttia
Ulkoasu lähes "valmis", hämäräsä joltain näyttää
http://www.youtube.com/watch?v=7OuEpmQyY1E
vähä saundeja tyhjäkäynnillä
Viimeksi muokannut Antti M., Ti 30.08.2016 15:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Kiitos, komiaa ku kattoo tarpeeks kaukaa ja tarpeeks hämärässä Nuo pakosarjat on kyllä mielenkiintonen, monta kertaa sain muutella ja vieläki vähä meinaa johonki hakata...samanmittaset putket oli pakko unohtaa, kiinnityksestä tuli sellanen ettei saa irti kone paikallallaan, tulpat kuitenki onnistuu vaihtaa, muttei oo kyl helppoa sekään...Juhanit kirjoitti:Jopas on komiaa hommaa. Erityisesti pakosarja on mielenkiintoinen. Omaankin olisi jossain vaiheessa vastaavan teko edessä ja olenkin ihmetellyt miten ne putket sinne ahtauden keskelle viikataan.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5682
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Venttiilejä en vaihtanu, putsasin, kiillotin ja läppäsin vaan alkuperäset. Ohjarit muistaakseni jotai parin euron kieppeillä/kpl...kaiken kaikkiaan koneen remonttiin, virityksiin ym. meni jotai alle 1000E, toki tein kaiken ite, paitsi nokkien hionnan.
Ja seilailee tyhjäkäynti, noilla nokilla huonot alipaineet pikkukierroksilla ja siks ei k-jetin kans oikein alakierroksilla hyvin toimi...kaasarilla tai sähköruutalla varmasti potkis alhaalta paremmin...tosin sillon ku laatikossa kaikki ok nii vetää nytki kyl kiltisti tiehen viivaa ku paikalta lähtee...
Ja seilailee tyhjäkäynti, noilla nokilla huonot alipaineet pikkukierroksilla ja siks ei k-jetin kans oikein alakierroksilla hyvin toimi...kaasarilla tai sähköruutalla varmasti potkis alhaalta paremmin...tosin sillon ku laatikossa kaikki ok nii vetää nytki kyl kiltisti tiehen viivaa ku paikalta lähtee...
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5682
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
vai möisit kylläkai mutta eipä sitä nuin pientä moottoria kehtaa ostookasiässä kirjoitti:Nii kuulosti tekevän. Kyllä nää on vaan jumalattoman laiskoja lähtee paikaltaan, varsinkin lämmänä.
En tiiä miten lie vaikka Cartterin kanssa toimis ?
PS. Mie voin myyvä perkaamolle koko auton joka ei vie öljyä, saat ehjät putketkin.
ja kyllähän sen vois ostookki mutta kun siinä on niin helevetin rumat vanteet
mullon pelkkiä romuja vaan
Eilen tuli reilu 100km ajeltua ja vähä seoksia vielä koitin ruuvata, tänää sit sytkää säätelin. Perusennakko jotai 20-25 riippuen tyhjäkäyntirundeista, urut auki mekaaninen ennakko vähä reipas 40 ja alipaineiden kans parhaas tapaukses varmaa päälle 50 menee, ei tiiä tarkkaa ku asteikko loppuu. Ei tuo kyllä suuremmin muuttunu, vähä parempi kuitenki, tosin mun persdyno ei kovin herkkä oo...muutosten pitää olla aika huomattavia et huomaan.
Pakkovaihteilla ku ajelee nii kulkee varmaa vähä taloudellisemmin ja sillai kevyemmän olosesti pikkukaasulla, paras vetoalue kun alkaa siitä n.3000rpm ylöspäin.
Pakkovaihteilla ku ajelee nii kulkee varmaa vähä taloudellisemmin ja sillai kevyemmän olosesti pikkukaasulla, paras vetoalue kun alkaa siitä n.3000rpm ylöspäin.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Joo, kyllä sähköruuta ihan hyvä ois, en sitä kiistä, mutta periaatteestakaan en taida laittaa...alkaa olla nii tuttu kommentti et "laita megaruuta" , sitäpaitsi aivan hyviä pelejä nuo kaasaritki on ku laittaa vaan sopivan ja helpoimmalla sen kans pääsee. Ehkä polttoainetta vähä säästyis ruutan kans, mutta polttoainetaloudellisuuden voi jo oikeastaan auton nykykokoonpanossaki unohtaa, puhumattakaan siitä jos tehoja rupeaa blowerin kans joskus repimään. Ja samoin uskon että k-jetti vois ahdettuna pelata, mut kaasarit lienee nopein ja helpoin tie onnistuneeseen lopputulokseen ja sähköruutahommiin verrattuna myös halvin.
Ihan ok soundit kyllä tuli, vähä räyhemmät ehkä vois vielä olla, mut nyt aika lailla linjassa moottorin luonteen kans kuitenki. Ei kasia saa ikää kuristaa äänettömäks ja kesyks, sen pitää räyhätä!
Ihan ok soundit kyllä tuli, vähä räyhemmät ehkä vois vielä olla, mut nyt aika lailla linjassa moottorin luonteen kans kuitenki. Ei kasia saa ikää kuristaa äänettömäks ja kesyks, sen pitää räyhätä!
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Noo joku 4-kurkkunen holley, carter tms. vakuumi oisko joku 650-750cfm. Uudet taitaa pyöriä siinä 300E molemmin puolin ja käytettyjäki löytyy vaikka kuin.
SBC-peltisarjat mää palottelin ja niistä väänsin nuo, mut helpompi ois ollu lopen varmaa ihan irtomutkista ja suorasta tehä, sen verran pikkupalasiks nuo joutu laittaa.
SBC-peltisarjat mää palottelin ja niistä väänsin nuo, mut helpompi ois ollu lopen varmaa ihan irtomutkista ja suorasta tehä, sen verran pikkupalasiks nuo joutu laittaa.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Vai kaasarit on museokamaa Ei hitossa. Kyllä se vain tämmöstä "vanhan-kansan" rassarin mieltä lämmittää, kun vanhan auton pellin avaa ja siellä se Hölley/vast. kaasari(t) möllöttää. Ei aina niitä ruutavehkeitä. Tiiselit on sitten aivan oma lukunsa
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Kiitoksia! En mää sitä räyhää secciä lupaa ku ainaki nuo projektien aikataulut tuppaa aina pahasti venyyn(mut aina ne lopen on valmistunu) mut on siinä toki jo nyt särmää paljon enempi ku aiemmin...perse ku kestäis nyt tehä tuon "loppuun" nii vois käydä penkittäänki vaikka, mut voi jäädä tältä kesää =( Epäilisin kuitenki et teholukema alkaa kolmosella, mut tiedä sitte... Parin viikon päästä näillä näkymin vähä testaileen varttimailia muutaman kerhon sisäisiin skaboihin, toivottavasti kukkaro sallis ostaa kunnon öljyt siihen mennessä nii uskaltais ohittaa tuon kierrostenrajottimen ja hakea sitä kautta vielä lisää kulkuja
Aamulla en saanu käyntiin töihin lähtiesä ilman et ruuvasin seosruuvista vähä rikkaammalle ku oli jotai 4 astetta lämmintä, mullahan ei oo tuos ollu ny minkäänlaista rikastushommaa, äsken sit laitoin siihen kylmäkäynnistyssuuttimen ja ruuvasin takas laihemmalle ja äkkiseltään vaikutti positiiviselta, mut täs lähipäivinäpä sen näkee tarkemmin. Lootaanki ruuvasin pari kierrosta lisää paineita, mutten huomannu mainittavaa vaikutusta mihinkään.
Aamulla en saanu käyntiin töihin lähtiesä ilman et ruuvasin seosruuvista vähä rikkaammalle ku oli jotai 4 astetta lämmintä, mullahan ei oo tuos ollu ny minkäänlaista rikastushommaa, äsken sit laitoin siihen kylmäkäynnistyssuuttimen ja ruuvasin takas laihemmalle ja äkkiseltään vaikutti positiiviselta, mut täs lähipäivinäpä sen näkee tarkemmin. Lootaanki ruuvasin pari kierrosta lisää paineita, mutten huomannu mainittavaa vaikutusta mihinkään.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Sisusta enimmäkseen alkaa olla kasassa...vähä rivohan tuosta tuli... Pitää jollonki räpsästä vähä kuvia.
Tänää (tai siis eilen) kovasti koitin vielä ohjauspainesäädintä värkkäillä. Nythän mulla on ollu sieltä pari jousta nakattuna pois ja bimetallijousi korvattu tavallisella pellinpalalla...pelannu jollain lailla, mutta turhan rikkaalla käyny ja kulutus ollu sen mukaista, näppituntumalla siellä 25-30litraa/ 100km vaikka ei paljo revitellykään ja kaasua ku runttas kunnolla nii tankin viisari kyllä reagoi...
Päätin siis vielä kerran yrittää kasata säätimen sisään vakiohilut ja yrittää säädellä niillä...sain kyllä pelaan kohtuullisesti ja kulutuksen rauhottuun, mutta sinne katos särmäki. Armottoman laihalla käy vaikka yhen jousen ottiki pois ja säädelly sit sen yhen jousen painetta vähemmäks. Pikaratkaisuna koitin yhdistää kylmäkäynnistyssuuttimen kickdowniin, mutta taitaa olla aika pikkunen tuo suutin ku en oikeastaa mitää vaikutusta havainnu. Tasakaasulla seosmittari lepää siellä laihuuden ääripäässä kun taas aiemmin se lepäs siellä rikkaan ääripäässä...pelottaa vaan jo koneen kestoki ja vedot pitää saada kaikki takas. Varsinaisen seosruuvin suhteen oon tullu siihen tulokseen että sen merkittävin vaikutus on tyhjäkäynnillä, muuten sillä ei pysty seossuhteita korjata. Ohjauspaineella on haettava varsinainen seos/"käyrä" kohdalleen ja seosruuvista sit tyhjäkäynti kuntoon. Päivällä ois tarkotus käydä vähä kiihdytteleen, vähä kiirettä pitää et täyteen iskuun saa...kierrostenrajottimen ohituksen teko jäänee sinne paikanpäälle ja varmaa osin seoksien säätöki.
Kyllähän tuo välillä meinaa olla kyllästymisen ja pettymyksen sekaisia ajatuksia tämänki auton suhteen...laiska ja ruma paska! Noo on se ny paremman näkönen ja liukkaammin liikkuu ku ennen kuitenki kaikesta huolimatta...
Tänää (tai siis eilen) kovasti koitin vielä ohjauspainesäädintä värkkäillä. Nythän mulla on ollu sieltä pari jousta nakattuna pois ja bimetallijousi korvattu tavallisella pellinpalalla...pelannu jollain lailla, mutta turhan rikkaalla käyny ja kulutus ollu sen mukaista, näppituntumalla siellä 25-30litraa/ 100km vaikka ei paljo revitellykään ja kaasua ku runttas kunnolla nii tankin viisari kyllä reagoi...
Päätin siis vielä kerran yrittää kasata säätimen sisään vakiohilut ja yrittää säädellä niillä...sain kyllä pelaan kohtuullisesti ja kulutuksen rauhottuun, mutta sinne katos särmäki. Armottoman laihalla käy vaikka yhen jousen ottiki pois ja säädelly sit sen yhen jousen painetta vähemmäks. Pikaratkaisuna koitin yhdistää kylmäkäynnistyssuuttimen kickdowniin, mutta taitaa olla aika pikkunen tuo suutin ku en oikeastaa mitää vaikutusta havainnu. Tasakaasulla seosmittari lepää siellä laihuuden ääripäässä kun taas aiemmin se lepäs siellä rikkaan ääripäässä...pelottaa vaan jo koneen kestoki ja vedot pitää saada kaikki takas. Varsinaisen seosruuvin suhteen oon tullu siihen tulokseen että sen merkittävin vaikutus on tyhjäkäynnillä, muuten sillä ei pysty seossuhteita korjata. Ohjauspaineella on haettava varsinainen seos/"käyrä" kohdalleen ja seosruuvista sit tyhjäkäynti kuntoon. Päivällä ois tarkotus käydä vähä kiihdytteleen, vähä kiirettä pitää et täyteen iskuun saa...kierrostenrajottimen ohituksen teko jäänee sinne paikanpäälle ja varmaa osin seoksien säätöki.
Kyllähän tuo välillä meinaa olla kyllästymisen ja pettymyksen sekaisia ajatuksia tämänki auton suhteen...laiska ja ruma paska! Noo on se ny paremman näkönen ja liukkaammin liikkuu ku ennen kuitenki kaikesta huolimatta...
Viimeksi muokannut Antti M., La 28.08.2010 17:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5682
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
http://pics.ww.com/v/Runtula/mersukuvia/paine/
Ja lisää kuvia mitä on kiva kattella ja jotka nostaa lisää murhanhimoa Kjettia kohtaan
Ja lisää kuvia mitä on kiva kattella ja jotka nostaa lisää murhanhimoa Kjettia kohtaan
Joo, vähä piti muokkailla tuota aiempaa viestiä ku oli ajatuskatko ja tuli vähä huttua kirjotettua...
Aika paljo k-jetistä mulla matskua on ennestäänki... Ja tullu kyllä asioita mietittyä moneen kertaan.
Aamulla otin yhen kierrejousen op-säätimestä pois ja nyt rupes oleen aika hyvä seos kuumana, hivenen rikkaalla, muttei pahasti. Kisoissa laitoin sit normireleen bensapumpun releeksi ja näin ollen ohittui kierrostenrajoitin ja kickdown pysyy päällä tappiin asti. Tosin eipä tuo kovin pitkästi tuntunu enää vetävän päälle rajottimenkaan, jonneki 6500 tuntu olevan järkevä laulattaa. Laatikkohan tuosa reistailee edelleen, pitäs rempata ja kattoa mitä sieltä löytyy. Monen vedon jälkeen katos vaihteetki, kuumeni öljyt liikaa vaikka jäähdytin niille onki. Parhaat ajat oli sekkareilla otettuna matalia 15sia.
Aika paljo k-jetistä mulla matskua on ennestäänki... Ja tullu kyllä asioita mietittyä moneen kertaan.
Aamulla otin yhen kierrejousen op-säätimestä pois ja nyt rupes oleen aika hyvä seos kuumana, hivenen rikkaalla, muttei pahasti. Kisoissa laitoin sit normireleen bensapumpun releeksi ja näin ollen ohittui kierrostenrajoitin ja kickdown pysyy päällä tappiin asti. Tosin eipä tuo kovin pitkästi tuntunu enää vetävän päälle rajottimenkaan, jonneki 6500 tuntu olevan järkevä laulattaa. Laatikkohan tuosa reistailee edelleen, pitäs rempata ja kattoa mitä sieltä löytyy. Monen vedon jälkeen katos vaihteetki, kuumeni öljyt liikaa vaikka jäähdytin niille onki. Parhaat ajat oli sekkareilla otettuna matalia 15sia.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Vähä sisustakuvaaki...ei vielä valmis ja sotkunenki on.
Ja vähä burnouttia
http://www.youtube.com/watch?v=2QnnNK6V ... re=channel
Ja mittarinneulaa
http://www.youtube.com/watch?v=kYZWEpkG ... re=channel
Ja vähä burnouttia
http://www.youtube.com/watch?v=2QnnNK6V ... re=channel
Ja mittarinneulaa
http://www.youtube.com/watch?v=kYZWEpkG ... re=channel
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-