Noni. Jatkoa taas:
Pitkällisten "neuvotteluiden" jälkeen on mottori autossa. Sen verran on kuitenki korkealla, että justiin mahtuu sormet venttiilinkopan ja nokkapellin väliin. Vaihelaatikon kiinnikkeet tehty, vaihekepin tangot lyhennetty ja perää, kardaania/kannatinilaakeria siirretty n. 1,5cm eteenpäin. -> sopi suoraan 200d:n kardaani.

Kone on nyt niin takana ku vaan voi olla, palopelti nuijittu suoraks ja moottorinjalkojen alle mutterit että se käänty vielä taakseppäin. No, tästä operaatiosta seuras että imusarja ei enää sopinu, eikä downpipe:n aihio. Ja lääke: 200d:n alipainetehostaja, ja akkukotelon muokkaaminen uuteen uskoon. Siinä korin muokkaukset pitkälti.
Nyt on sitte syylärin teline ja samalla coolerin teline valmis. Tuli aika järeä, mutta eipä tässä nyt painoa oo muutenkaan säästetty. Syyläri tuli alumiininen, oikeestaan niin iso ku vaan sai. Ehkä ois voinu korkeempi hivenen olla, mutta pitäs se nyt riittä. Ja ahtoputkiston värkit on hommatu.
Hommaa jälellä:
Downpipe:n hitsaus/kiillotus ja loppu pakoputkisto.
Ahtoputkisto.
Syyläriä vähän pitää muokkailla.
Imusarjan loppu "käsittely", tod. näk. tulee lasikuulapuhallus ja lakkaus...
Pakosarjan viimesin kiillotus ja pintojen oikasu. (Tulee myös downpipe:n laippaan.)
Prikat esikammioitten alle, ja suutinputkien kiillotus ja kasaus.
-> JA SITTEN: On the road!

(toivottavasti)
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.