Vaihteistojen kestävyys erot. 722.413 ja 717.430
Vaihteistojen kestävyys erot. 722.413 ja 717.430
Moi.
Elikkä nyt pitäis saada selville kumpi laatikko on kestävämpi ja mitä muita eroja on ko.laatikoilla
722.413 on omassa w201 2.5td.ssä ja toi 717.430 on w124 300d.ssä
Olis tuollainen vaihto suunnitteilla jos on kannattava, tai ellei tule hukattua tuota toista lootaa.
Kiitoksia etukäteen.
Elikkä nyt pitäis saada selville kumpi laatikko on kestävämpi ja mitä muita eroja on ko.laatikoilla
722.413 on omassa w201 2.5td.ssä ja toi 717.430 on w124 300d.ssä
Olis tuollainen vaihto suunnitteilla jos on kannattava, tai ellei tule hukattua tuota toista lootaa.
Kiitoksia etukäteen.
Mekaanisesti niillä ei ole mitään eroa. Molemmissa on samat hilut sisällä.
Suurimmat poikkeukset tulevat työ- ja ohjauspaineen arvoista. Vaihtokohdat ovat hitusen eri kierrosluvuilla.
Nyt en pääse katsomaan, että olisiko momentinmuuntimissa eroa, mutta jos ne ovat samankokoiset, niin niissäkään ei ole mitään poikkeavaa.
Suurimmat poikkeukset tulevat työ- ja ohjauspaineen arvoista. Vaihtokohdat ovat hitusen eri kierrosluvuilla.
Nyt en pääse katsomaan, että olisiko momentinmuuntimissa eroa, mutta jos ne ovat samankokoiset, niin niissäkään ei ole mitään poikkeavaa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Moi, elikkäs molemmat laatikot ovat manuaali askeja, ja vin dekooderista se nuo tyypit antoi, eli onko tuo 722.413 automaatti.? eikä ko vaihdelaatikko mikä autossani on.
Ei meinaan vielä niin hirveästi ole tuota tietoa noista numeroista mitä ne meinaa.
Auto on alkuperäinen 2.5td mut onhan se tietty mahdollista että aski on vaihdettu manuaaliin joskus.
Ei meinaan vielä niin hirveästi ole tuota tietoa noista numeroista mitä ne meinaa.
Auto on alkuperäinen 2.5td mut onhan se tietty mahdollista että aski on vaihdettu manuaaliin joskus.
722 alkuinen laatikko on automaatti, näitä löytyy esim. 722.3, 722.4 ja 722.5 tyyppejä w201 j w124 autoista...
717 alkuinen on sitten tosiaan manuaalin tyyppikoodin alku...
717 alkuinen on sitten tosiaan manuaalin tyyppikoodin alku...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
on niin uusia, että ei kosketa meitä w201/w124 koppaisen omistajia... oliko se jotain 600-650 Nm kestoltaanperuna. kirjoitti:No mikähän laatikko tuosa 320 cdi:sä on ja mitäkähän se mahtaa kestää?
Edit: Se taitaa olla tämmönen 722626 01 765386 onkohan tuosta jotain tehon/väännön kesto tietoja?

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."