W202 V6 tiedustelua

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
Hårdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 361
Liittynyt: To 17.12.2009 22:29
Paikkakunta: Tampere

W202 V6 tiedustelua

Viesti Kirjoittaja Hårdi »

Eli on tässä alkanut kuumottaan tommonen kipakampi C-sarjalainen. Eli V6 koneesta, onko kestävä/kallis korjata? Pystyykö ite tekemään vai onko kaikki vehon heiniä?

Kulutukset meneekö paljon kympin yli kaupungissa ( 240 ja 280)

Ja sit jos täällä ihmisillä näitä löytyy niin kiva olis kuulla..

Haulla ei sit löytyny, ainakaan mie en löytäny..

Tänks
R129 300SL vm-92

Ex- C124 230ce vm-89

Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!

**ttu mä oon sekasin...
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Ainakin vielä on kestänyt.
MAF ja nokka-askelin asentotunnistimen anturit olen joutunut vaihtamaan.
Ja nyt tuli pieni öljy vuoto joka on korjauksen alla http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... light=m112

Muuten on hyvin kestänyt.

Öljyt ja tulpat ainakin pystyy itse vaihtamaan. Ja varmaan paljon muutakin jos pysyy työkalut kädessä.

Kulutus kaasujalan mukaan.
N.7,5-14l/100km olen saanut lukemiksi. Keskikulutus on siinä 10l vähän molemmin puolin. Ja autoni siis 2,8 ja automaatti. Kaupungissa taitaa mennä sellaset 11-12 litraa.

Olisko nyt sellaset 30tkm tullut ajeltua noin 1,5 vuodessa. Nyt mittarissa n.205tkm.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Suosittelen kyllä ennemmin kompressoria. Vääntä jo hyvin alhaalta ja
kulkee paljon vähemmällä kuin isommat bensamoottorit.
esim C200K on hyvä vaihtoehto.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
Hårdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 361
Liittynyt: To 17.12.2009 22:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hårdi »

Löytyykö noita C200K mallisia suomesta kuinka.. Kun olen kuullut että nämä oli jotain ihme italianspesiaaliveronkiertomalleja tjms. Ja jos löytyy niin missä hinnoissa noi pyörii..

Vaihtoehto on myös saksan tuonti mutta mitä niihin tulee lisää ostohintaan..
R129 300SL vm-92

Ex- C124 230ce vm-89

Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!

**ttu mä oon sekasin...
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Jos sulla on koeajo mahdollisuus seka kompuraa että kutosee nii ei siinä vaiheessa enää paljoa sitä kutosta kaipaile eli kyllä toi kompura vie kutvosta 5-0 nii käyttömukavuuden ku kulutuksenki puolesta :)
Italian veronkiero-kompurat niin ku tuo oma CLK on vaan paremmalla softalla, ei niissä sen ihmeempää eli 200K:ssa on saman verta potkua ku 230K:ssa normaalisti.
Ja italiantuontia voin suositella lämpimästi muutenki sen perinteisen saksalaisen pilotti-takkisen turkmenistanilaisen tarjonnan sijaan :D
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

sportsman kirjoitti:Suosittelen kyllä ennemmin kompressoria. Vääntä jo hyvin alhaalta ja
kulkee paljon vähemmällä kuin isommat bensamoottorit.
esim C200K on hyvä vaihtoehto.
Varmaan ihan hyvä vaihtoehto, mutta kyllä toi V6 silti ihan mukavasti vääntää ja ääntää 8) .

Tuskin sillä mitään huomattavaa kulutuseroa on. Ei se teho sinne ilmaiseksi tule.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

jupehalm kirjoitti:
sportsman kirjoitti:Suosittelen kyllä ennemmin kompressoria. Vääntä jo hyvin alhaalta ja
kulkee paljon vähemmällä kuin isommat bensamoottorit.
esim C200K on hyvä vaihtoehto.
Varmaan ihan hyvä vaihtoehto, mutta kyllä toi V6 silti ihan mukavasti vääntää ja ääntää 8) .

Tuskin sillä mitään huomattavaa kulutuseroa on. Ei se teho sinne ilmaiseksi tule.
Jaa mikä teho? :D Samat tehot noissa on paitsi että kompurassa on enemmän vääntöä ja huomattavasti laajemmalla alueella plus että siihe saa helposti lisää potkua halutessa :)
Ja tuosta kulutuksesta vielä nii normaali ajossa 2-3L suurempi kulutus on mun mielestä jo aika paljon varsinki ku vastineeksi saat vaan ne pörinät :roll:
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
intruder64
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: La 27.02.2010 00:31
Paikkakunta: Tln

Viesti Kirjoittaja intruder64 »

Mä olen ajellu nyt vuoden verran Italian versio C200 farkku kompuralla (141kw) hyvin on tehot riittänyt ja kyyti on ollut ihan mukavaa, eikä pahemmin ole muiden jalkoihin jäännyt :D Kulutus on keskimäärin noin 8,5l/100km.
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Ei varmaan ole 2-3 litraa kulutuksessa eroa. Sun kompura kulkee maantiellä sitte sinne 5-6 lirtaan vai? ja seka ajossa 7-8 litraan? Ihan hyvin sitte.

Onko muute mitään tarkkoa tietoja väännöstä? Ei mistään löydy tietoa tosta 200 kompurasta missä on toi 192hv. Ei sitä nyt varmaan ihan 230 kompuraankaan voi verrata?
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12841
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

siitä jonkunmoista fatkaa, ainakin paperilla näyttäis kompura vievän 6-0 kutvosta.... huomattava ero tuossa alaväännön määrässä ja kierroksilla millä se tulee !

http://www.mercefreaken.com/modellene/2 ... ressor.htm

http://www.mercefreaken.com/modellene/202/c240.htm
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Taas siinä on 230K tiedot. Toi 2,4 V6 on kyl aika lamamalli. Mielummin sitte se 2,8 tai se pieni kompurakone jos haluu rääkä tehot sellasesta :D

http://www.mercefreaken.com/modellene/202/c280-2.htm
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

W202 ei saa kun 230K:na ja tuolla pääsee sekalaisessa helposti alle 8 kulutukseen 8)

230K
Effekt 193 HK ved 5300 o./min.
Dreiemoment 280 Nm ved 2500-4800 o./min.

280
Effekt 193 HK ved 5500 o./min.
Dreiemoment 270 Nm ved 3750 o./min.

HUOM. vääntöalue.

Italian 200K on tehoiltaa vastaava ku 230K ja infot löytyy esim. autodatasta.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

W202 200K näyttää ainakin olevan saksanmaalla. Onko se 2,0l koneella vai 2,3 litran? Hämääkö mallimerkintä. Onko siinä 200K vääntökin ihan sama?

Ookke.

Kyllä mä kannatan isompaa konetta silti että saadaan tota lunta sulamaan kasvihuone päästöjen kera. :D
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
intruder64
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: La 27.02.2010 00:31
Paikkakunta: Tln

Viesti Kirjoittaja intruder64 »

Toi mun C200 kompura on ainakin 2.0l koneella
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

jupehalm kirjoitti:W202 200K näyttää ainakin olevan saksanmaalla. Onko se 2,0l koneella vai 2,3 litran? Hämääkö mallimerkintä.
Mercefreaken ei tunne 200K w202 mutta olisko tuo alunperin sitte jotaa italianvientimallia tms ku ei tuolla ole noista italianvienti CLK:kaan mitään? Tuossa moottorisarjassa on vielä eri litratilavuudet eli 200 = 2,0L ja 230 = 2,3L. Seuraavan sukupolven kompuroissa peruslohko on aina sama (1,8L) tehoero on otettu ohjelmallisesti.
jupehalm kirjoitti:Kyllä mä kannatan isompaa konetta silti että saadaan tota lunta sulamaan kasvihuone päästöjen kera. :D
No tuo on kyllä miehen puhetta :lol:
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

intruder64 kirjoitti:Toi mun C200 kompura on ainakin 2.0l koneella
Ootko katellu mikä moottori versio tuossa on? M111.944 on tuo tehokkaampi "italian moottori".
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Tollanen löyty
https://www.mercedesclub.cz/engine_detail.php?id=144 192hv
https://www.mercedesclub.cz/engine_detail.php?id=139 163hv

Toisessa näyttäs olevan puristussuhde isompi ja vielä siinä missä vähemmän tehoa :shock:

Muokkaus:
Eli siis tarkottaako tämä sitä että jos tohon pienempitehoiseen laittaa samat ahdot kun tossa 192 hv on niin tehoa olisi sitte vielä enempi :wink:
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Toivottavasti oli Hårdille näistä apua :D
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18279
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Veekuutonen on kestävä moottori, oikeastaan vain ilmamassamittarivikoja on ollut.
Yhteen moottoriin taidettiin vaihtaa yksi puola käyntihäiriöiden takia.
Näin korjaamon näkökulmasta.
Sami201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 225
Liittynyt: Ma 18.07.2005 13:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Sami201 »

Itellä on noita kuutos koneita kahdessa autossa ja pari vuotta omistin slk 230 kompressorin. Oon myös tollasessa C240 ajanut ja kyllä se on melko laiskan olonen. Kyllä se kompurakin kiva moottori on, mutta ei se kuutonen silti ole... Ja mites se nyt meni, Just real power, not turbo shit 8)
W201 2.6, W203 1.8 komp, C203 200cdi. Ex: W215 5.0, C124 3.2, R170 2.3
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

jupehalm kirjoitti:Toisessa näyttäs olevan puristussuhde isompi ja vielä siinä missä vähemmän tehoa :shock:

Muokkaus:
Eli siis tarkottaako tämä sitä että jos tohon pienempitehoiseen laittaa samat ahdot kun tossa 192 hv on niin tehoa olisi sitte vielä enempi :wink:
Ihanan sekavaa :D Varsinki ku yleinen mielipide noista on että ahdot olis samat molemmissa malleissa, tästä ei siis tunnu olevan kellää varmaa 100% tietoa. Tuo puristusten tiputtaminen kyllä puhuis mun mielestä nostettujen ahtojen puolesta :roll:
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
Hårdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 361
Liittynyt: To 17.12.2009 22:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hårdi »

Nää kommentit auttaa ja sekoittaa.. Eli siis kulutusko on nyt sitten kompurassa pikkusen pienempi mutta enemmän tehoa vai? Ja kumpi rivi vai V6 jos noita kutosia kattelee.. Kompura on alkanut kiinnostamaan mutta jos kompura sanoo ittensä irti niin uusko maksaa kolmattatuhatta veholla?

Ja minkä hintasta tuolta pastan luvatusta maasta on tuoda tommonen pikkukompura?

Ja kiitos kaikille on valottanu asioita PALJON.. kävin kokeileen 2.0L ilman kompuraa ja oli ton 230CE:n jälkeen vaikka se vanha onkin niin todella laiska..

P.S: Kauheesti tietysti houkuttelee noi V6 murinat
R129 300SL vm-92

Ex- C124 230ce vm-89

Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!

**ttu mä oon sekasin...
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Hårdi kirjoitti:Ja kumpi rivi vai V6 jos noita kutosia kattelee..
Sanoisin kyllä että V6. Tuntuu että vähempi ongelmia sen kanssa. On myös taloudellisempi. V6:sen kanssa automaatti aina 5-vaihteinen.
Onkos siinä R6 niitä johto-ongelmia? Ja enempi vuotoja?
Tähänkin varmaan montaa mielipidettä :roll:
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
Hårdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 361
Liittynyt: To 17.12.2009 22:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hårdi »

Ja vielä kysyn että onko noi manuaalit mimmosia näissä.. Oon kuullu yhtä ja toista. Mutta manu pitäis saada..
R129 300SL vm-92

Ex- C124 230ce vm-89

Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!

**ttu mä oon sekasin...
Avatar
intruder64
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: La 27.02.2010 00:31
Paikkakunta: Tln

Viesti Kirjoittaja intruder64 »

jarkki kirjoitti:
intruder64 kirjoitti:Toi mun C200 kompura on ainakin 2.0l koneella
Ootko katellu mikä moottori versio tuossa on? M111.944 on tuo tehokkaampi "italian moottori".
Just se auto tuotu noin vuosi sitten Italiasta
sportsman
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2612
Liittynyt: Ke 10.08.2005 12:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja sportsman »

Oman kokemukseni perusteella juuri kompressori on parempi sillä siinä on vääntöä jo hyvin alhaisilla kierroksilla eli juuri niillä mitä normaaliajossa käytetään. Ei sillä ei olekäytännön väliä. väliä onko kompressori 200K vain 230K. Vertaan siis näitä kompressoreja 320 bensamoottoriin. Tuosta kompressorista on saattaa olla Suomessa ihmisillä vähemmän kokemusta joten ehkä turhia ennakkoluuloja on tiedon sijaan.

Hampurissa katselin 2 viikkoa sitten kahta kompressoria .Toinen oli
C200K vm 1999 ja hintapyyntö3700 euroa.Musta ,nahkasisustuksella.
Minua ei oikein enää tuo 202 korimalli nappaa joten se jäi ostamatta enkä
tutkinut sitä lähemmin.
Toinen oli upea clk 230 K /1998 sport. ajettu 180 tkm . Tämän olisin ostanut jos olisin poikamies, sillä piti ostaa yksi neliovinen auto.
Tutkin auton hyvin tarkkaan . On kolaroimaton ja hyvin siisti.
Ostin näet samalla reissulla jo vaimolle synttärilahjaksi CLK cabrion joten kaksiovisen kiintiö on pihalla täynnä.

Tässä tuo C200K
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Viimeksi muokannut sportsman, Ma 01.03.2010 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Hårdi kirjoitti:Nää kommentit auttaa ja sekoittaa.. Eli siis kulutusko on nyt sitten kompurassa pikkusen pienempi mutta enemmän tehoa vai? Ja kumpi rivi vai V6 jos noita kutosia kattelee.. Kompura on alkanut kiinnostamaan mutta jos kompura sanoo ittensä irti niin uusko maksaa kolmattatuhatta veholla?

Ja minkä hintasta tuolta pastan luvatusta maasta on tuoda tommonen pikkukompura?
Harvassa on ahdin viat näissä, ihmisillä on vaan jostain syystä sellainen käsitys että tuo remmiahdin on joku aikapommi mitä saa olla vaihtamassa koko ajan :roll: Ja vaikka nyt jostain syystä tulis ongelmia sen ahtimen kanssa nii eihän sitä nyt tarvi veholta siltikään ostaa :D

Jos yrittää vähäänkään ajatella järkevästi nii kutoskoneissa ei ole muuta vaihtoehtoa ku V6 mut itse kuitenki päätyisin tunnesyistä tuohon rivi6 :D
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

saahan W202 korista myös kompuralla olevalla V6 koneella, niin ei tarvitse tyytyä kompromisseihin :wink:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Sami201
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 225
Liittynyt: Ma 18.07.2005 13:08
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Sami201 »

napa kirjoitti:saahan W202 korista myös kompuralla olevalla V6 koneella, niin ei tarvitse tyytyä kompromisseihin :wink:
Mikäs se sellanen malli on? :roll:

V6 koneet on uudempia ja melko varma toimisia. R6 koneissa on ollu kannentiiviste ja sähköjohtojen murenemis vikaa. Viimesimissä ei ilmeisesti enää? R6 ehdottomasti paremmat äänet! Manuaalina näitä kuutos koneita ei kauheemmin ole.
W201 2.6, W203 1.8 komp, C203 200cdi. Ex: W215 5.0, C124 3.2, R170 2.3
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

Sami201 kirjoitti:
Mikäs se sellanen malli on? :roll:
oliko se nyt joku C32 AMG tai joku sellainen :roll: vai oliko se jo perkele W203 koppainen :oops:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vastaa Viestiin