Kun tässä nyt kytee mielessä idea, että tulisko ne kaaret nyt sitte samalla vaivalla sellaiset että ne kelpais jos "sattuu" että innostuu sprinttiä kokeilemaan joskus


Hommaa jostain sellaiset penki, ainakin kuljettajalle, joka mahdollistaa nuot "pallinraiskaajat". On vaan mahdottomasti mukavampi kiirutilanteessa, kun ei tarvii pitää itseään penkissä jaloillaan.Jube kirjoitti:Vanhan leiman punaiset 3" 6-piste Sabeltit lähti tilaukseen.
Pystyy kuulemma käyttämään ilman "munavöitä" niin passaa noiden penkkien kanssa missä ei ole kuin 4-piste läpiviennit
no, ajelet tämän lopputalven sitten vakiosytkällä/rajoittajalla ja kun konetta päivittelet kerran kesällä muutenkin, niin rakennat sitten kunnon sytkän siihen, jota voi jopa säätää...Jube kirjoitti:Eipä nouse rajotin bensapumpun relettä vaihtamalla.
Rajoitin on ainakin näissä ekoissa K-jeteissä sytkä-yksikössä![]()
Kierrosluku lukee sytkä-yksikön päällä!
jubella on ongelmia välitysten kanssa, niin sitä sitten yrittää kompensoida ylikierroksillajapex kirjoitti:Onko tuosta rajoittimen nostamisesta edes mitään hyötyä? Ainakaan 2.0e:ssä ei ole todellakaan enää tehoja yli 6000rpm. En taida olla kertaakaan ajanut edes rajoittimelle samamoisessa touhussa. Vai onko muka tuossa paljonkin korkeammalla tehoalue?
Juu välityksethän pitenee mukavasti jo tuhannella lisäkierroksellanapa kirjoitti:Jubella on ongelmia välitysten kanssa, niin sitä sitten yrittää kompensoida ylikierroksilla
Meinaatko että kaikkiin vanhoihin jokkis autoihin vaihdetaan kaaret 2012 ?MatKa kirjoitti:Ei kai saa ajaa jokkistakaan??sunbeam kirjoitti:Kannattaa tehdä tai tilata saumattomat kaaret, muistaakseni 2012 saumallisilla kaarilla ei saa ajaa kun jokkista.
eiköhän siinä vedetä taas jostain hatusta niitä uuden ja vanhan säännön mukaisia juttujasunbeam kirjoitti:Meinaatko että kaikkiin vanhoihin jokkis autoihin vaihdetaan kaaret 2012 ?MatKa kirjoitti:Ei kai saa ajaa jokkistakaan??sunbeam kirjoitti:Kannattaa tehdä tai tilata saumattomat kaaret, muistaakseni 2012 saumallisilla kaarilla ei saa ajaa kun jokkista.
Mulla on asennuksessa luuppalan kaaret saumattomasta putkesta. Ja hintaa putkikasalle kertyi 485€, kyseessä on C280 -96, mutta lienee saman hintaset muihinkin. Kehikko sisältää minimi sääntöjenmukaiset tuet, eli vain yhden diagonaalin. En kyllä kysynyt tuleeko lisähintaa ylimääräisistä putkista. Kannattaa soittaa ja kysyä.napa kirjoitti:ne luuppalan jokkis kaaret on jokkis säännön mukaiset, yllättäen, mutta niistä saa kyllä jatkojalostettua ihan sprinttiinkin asti kelpaavat, käsittääkseni, ellei materiaali jää esteeksi (saumallinen putki käytössä jokkis kaarissa) tai sitten tilaa luuppalalta ihan sprintti säännöt täyttävät kaaret pieneen lisähintaan...olikohan ne 350 vai 400 € sitten ne paremmat
Ei tässä lämpöjen kans ole ongelmia vaan paineentdt leka kirjoitti:tee termostaattiin joku 5-8mm reikä tai sitte se termostaatin sydän pois kokonaan et kehykset vaan jää.
varsinaista ekoautoilua, kun jäähdytysnesteetkin kierrätetäänJube kirjoitti:Keräys säiliö systeemi toteutettu!![]()
Nyt vetasen vielä akulta suoraan johdon pumpulle ja katkaisija väliin niin saa konehuoneesta käyttää pumppua...
kyllä niissä jotain 9:1 paikkeilla pitäis ruttuja olla vakionajapex kirjoitti:Vaihat kannentiivisteen ja sipaset samalla parimilliä kantta matalemmaks, johan taas mennään. Tuskin siellä mitään muuta vikaa ole koneessa.
Eikös noi mesen padat ollut todella pienillä puristuksilla vakiona?