
W124 mittarin irrotuskoukku?
W124 mittarin irrotuskoukku?
Minkä näköinen se on? Osais tehä sitten samanlaisen. 

ota kiinni kuskinpuoleiseen reunaan kaksin kämmenin ja verä!en o ikinä rautoja tarvinnu!
S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
Riittävän tukevat koukut saa helpoimmin polkupyörän pinnoista. Pinnan koukkupäätä smirkelöi hieman kapeamaksi ja noin 15 sentin päähän koukuista tekee lenkin tai laittaa jotkut kapulat joista saa pidettyä kiinni.
Kannattaa lämmittää sisätila, jolloin mittaristo lähtee vähemmällä voimalla eikä kojelauta niin helposti halkeile. Nopeusmittarinvaijerissa ei ole yhtään ylimääräistä vaikka vaijerin irroittaakin kiinnikkeistään, joten sen joutuu vetämään tiukoille.
T: K.K
Kannattaa lämmittää sisätila, jolloin mittaristo lähtee vähemmällä voimalla eikä kojelauta niin helposti halkeile. Nopeusmittarinvaijerissa ei ole yhtään ylimääräistä vaikka vaijerin irroittaakin kiinnikkeistään, joten sen joutuu vetämään tiukoille.
T: K.K
Tuolta löytyy kuvasaraja mitariston valojen huollosta:
http://helium.wakkanet.fi/~w126/tahtikl ... soli3.html
http://helium.wakkanet.fi/~w126/tahtikl ... soli3.html
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
Väsäsin mittariston irrotustikut 2,5 mm hitsauspuikoista. Päästä n.10mm 90 asteen kulmaan ja toiseen päähän taivutus, että saa kunnolla kiinni. Mulla mittari ei varmaankaan ole ollut irti kertaakaan 10 vuoteen. Oli todella piukassa. Mittarivaijerin saa löysälle kun irrottaa sen jalkatilassa olevasta kiinnitys koukusta. Vedä mittari suoraan ulos olen kuullut että lasin saattaa saada halki jos vääntää jomman kumman pään ensin.
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Ei me oo koskaan tarvittu niitä rautoja..otettu vaan joko sormilla tai sit laitettu esim taltta siihen muovin väliin ja pehmustetta ja sitä vasten sit kammettu sitä tasasesti pois, eikä oo jääny minkäänlaisia jälkiä minnekkään. Se mittarin vaijeri kannattaa tosiaan myös muistaa löysyttää, ku muuten saattaa olla vähän tiukassa joo 

X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Polkupyöränpinnat a 0.20 ekeeEDU kirjoitti:Orginaali irroituskoukut ovat 2mm paksut, koukku käännetty n 95 astetta
väkäsenpituus n. 5mm , varren pituus 160 mm.
Koukkuja saa ostaa KL:stä .
8708 Mittariston irroituskoukut
Hinta: 19,50 EUR
ja jos niitä ei osaa vääntää niin voihan nenä

Ja jos mittaristoa ei ole aiemmin irti otettu on se Todella tiukassa,meinasi itseltäkin usko loppua ja pelko mittariston hajoamisesta kävi mielessä

Kannattaa vetää suoraan itseensä päin,nitkutellen vasenta ja oikeaa vuorotellen.
Kyllä se sieltä pois tulee ja ehjänäkin.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90