Vastaanpa minäkin: 2 barin kohdalla tyhjäkäynnillä, pomppaa tappiin kaasua painettaessa. 10w40 Mobilia öljynä.Mr300 kirjoitti:Anteeks tungen tähän topic mutta paljon teillä on tyhjäkäynillä oljynpaineet (lämpimänä?)
W124 300 CE vm. 89
ei tuo oma 300E ainakaan mun silmään liian korkealta näytä
toki siellä perällä on se agregaatti painona ja jotain muuta tarpeellista rekvisiittaa talvikäytön varalle...
sivu profiilia
eilen tuolla päästelin n. 200 km testilenkin, kun on vihdoinkin oikeat kilvet, joilla voi ajella missä haluaa, eikä tartte siirtokilpien varassa olla... maantietä tuli ajeltua joku 100 km ja pikkuteitä/metsäautoteitä toiset 100 km, alusta pelaa kyllä hienosti, ei kolise, eikä narise pahoissakaan "kiharoissa" ja alusta nielee tien epätasaisuudet tosi hienosti... sporttisemmalla alustalla olis voinut päästä jopa ärräpäitä tuolla lenkillä
jopa se ohjauksen pieni klappi tuntuu puuttuvan tuosta yksilöstä, mikä kyllä voi auton ulkoista olemusta katsellessa tuntua uskomattomalta
vielä kun jaksaa tehdä 4 pyörä suuntauksen, niin tuosta alkaa olla vaikea löytää moittimista ajettavuudesta...
kulutuskin tuntui jäävän alle 10 ltr/100 km, vaikka mitään tippakisaa en todellakaan ajanut

sivu profiilia
eilen tuolla päästelin n. 200 km testilenkin, kun on vihdoinkin oikeat kilvet, joilla voi ajella missä haluaa, eikä tartte siirtokilpien varassa olla... maantietä tuli ajeltua joku 100 km ja pikkuteitä/metsäautoteitä toiset 100 km, alusta pelaa kyllä hienosti, ei kolise, eikä narise pahoissakaan "kiharoissa" ja alusta nielee tien epätasaisuudet tosi hienosti... sporttisemmalla alustalla olis voinut päästä jopa ärräpäitä tuolla lenkillä


kulutuskin tuntui jäävän alle 10 ltr/100 km, vaikka mitään tippakisaa en todellakaan ajanut

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
niin no, ei 500E:kään mikään tonttiin vedetty ole tehtaan jäljiltä
olen vain istunut liian monessa "tontitetussa" ja sillä tavalla pilatussa lavetissa, että ei jaksa enää edes huvittaa nämä alustan laskemisella haetut ajo-ominaisuuksien parantelut...
jos ja kun se työ tehdään kunnolla, niin siitä on hyötyä, mutta se ei tapahdu pelkästään jousia katkomalla tai lyhempää/jäykempää jousta asentamalla
kyllä siellä tehdään silloin myös muutoksia tukivarsiin ja niiden kiinnityspisteisiin korissa...
joku ulkonäöllisiin arvoihin perustuva alustan ominaisuuksien pilaaminen on kyllä sellaista "tuunaamista", jota en hyväksy...
muistakaa, että se mitä gti magasinessa tai muissa tunig lehdissä lukee/on kuvia, ei tarkoita että se olisi järkevää
teidän pitäis aina muistaa käydä kellottamassa radalla ajat ennen ja jälkeen muutoksien, niin vois moni poika yllättyä, että mitäs hyötyä siitä lasketusta alustasta olikaan

jos ja kun se työ tehdään kunnolla, niin siitä on hyötyä, mutta se ei tapahdu pelkästään jousia katkomalla tai lyhempää/jäykempää jousta asentamalla

joku ulkonäöllisiin arvoihin perustuva alustan ominaisuuksien pilaaminen on kyllä sellaista "tuunaamista", jota en hyväksy...
muistakaa, että se mitä gti magasinessa tai muissa tunig lehdissä lukee/on kuvia, ei tarkoita että se olisi järkevää

teidän pitäis aina muistaa käydä kellottamassa radalla ajat ennen ja jälkeen muutoksien, niin vois moni poika yllättyä, että mitäs hyötyä siitä lasketusta alustasta olikaan

Viimeksi muokannut napa, To 21.01.2010 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
No mersu nyt on silti niin köyhä paskafirma, että se asentaa sportline- jouset ihan ilman tukivarsimuutoksia. Taitaa olla iskaritkin samat.
EDIT: Ja kyllä se 500E on huomattavasti peruslankkua matalempi. Tässä nopealla googletuksella se korkein 500E, eli olisko alkuperäinen.
http://i99.photobucket.com/albums/l314/ ... 7Large.jpg
EDIT: Ja kyllä se 500E on huomattavasti peruslankkua matalempi. Tässä nopealla googletuksella se korkein 500E, eli olisko alkuperäinen.
http://i99.photobucket.com/albums/l314/ ... 7Large.jpg
Viimeksi muokannut Whaeva, To 21.01.2010 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sportline varmaan onkin vielä ihan toimiva, mutta tarkoitin näitä itse muokattuja... 30 mm ei vielä pilaa mitään, ellei sitä aivan väärin toteuta... nämä itse madalletut -75 mm ja siitä yli menenevät on niitä mitä kritisoin... siellä alkaa olemaan pyöränkulmat siinä mallissa mihin ne on suunniteltu olemaan joustoliikkeen ääripäässä, ei normaali tilaan...
selvennykseski vielä, että omaa kilpuria olis tarkoitus pudottaa n. 300-400 mm lähemmäs maanpintaa, siinä joutuu sitten jo tekemään hieman muutoksia korin pohjaankin, eikä selviä muutenkaan ihan jousia katkomalla
selvennykseski vielä, että omaa kilpuria olis tarkoitus pudottaa n. 300-400 mm lähemmäs maanpintaa, siinä joutuu sitten jo tekemään hieman muutoksia korin pohjaankin, eikä selviä muutenkaan ihan jousia katkomalla

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
tuossa sun pistämässä kuvassa tuo 500E on käytännössä samalla korkeudella, kuin tuo mun 300E
mitäs ihmeellistä tuossa nyt oli 


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Olet nyt hiukan väärin ymmärtänyt. Topicin aloittajan mielestään hänen autonsa on liian matala ja tahtoo tätä korkeammaksi, muttei vakiokorkeuteen kuitenkaan.
Myös sen olet ymmärtänyt väärin, että kukaan edes hakisi mitään ajo-ominaisuuksia rajulla madalluksella. En itse ainakaan hakenut. Vaan ihan hyvä ajettava sattui tulemaan. Jostain ihmeen syystä, minkä sille voin.
Madallusta siis varmaan vähintään tuo -75mm.
Jos auton omistaja tahtoo jäykän alustan, niin sehän paranee silloin alustasarjalla. Jos omistaja tahtoo löysän alustan ja ostaa sen alustasarjan, niin voidaan tietty puhua, että ajettavuus huononi, kun tulikin kova.
Myös sen olet ymmärtänyt väärin, että kukaan edes hakisi mitään ajo-ominaisuuksia rajulla madalluksella. En itse ainakaan hakenut. Vaan ihan hyvä ajettava sattui tulemaan. Jostain ihmeen syystä, minkä sille voin.
Madallusta siis varmaan vähintään tuo -75mm.
Jos auton omistaja tahtoo jäykän alustan, niin sehän paranee silloin alustasarjalla. Jos omistaja tahtoo löysän alustan ja ostaa sen alustasarjan, niin voidaan tietty puhua, että ajettavuus huononi, kun tulikin kova.

Tä.napa kirjoitti:tuossa sun pistämässä kuvassa tuo 500E on käytännössä samalla korkeudella, kuin tuo mun 300Emitäs ihmeellistä tuossa nyt oli

Tuon näkönen lankusta tulee, kun laskee edestä vajaa 60mm ja takaa 40mm... kuinvaan.
EDIT: Niin ja tosiaan itse en ainakaan minnekkään metsäpoluille ole autollani lähdössä. Eihän sillä siellä mitään tekisi. Sitä varten on sitten ne landcruiserit sunmuut. Topicin aloittajalla vieläpä coupe, jolla kahta harvemmin tahtoo mihinkään kallion päälle kiivetä.
niin, kun yleensä kaikki haluaa nykyään laskea alustan niin alas, että osa vanteen yläreunasta jää jo kaaren taakse piiloon...
mä pidän tuota 500E kuvassa olevaa alustaa kuitenkin vakio lankun, vakio alustan korkeutena... ehkä tässä on se syy, miksi kavahdan näitä alustan laskijoita aina niin kovaa...
mä pidän tuota 500E kuvassa olevaa alustaa kuitenkin vakio lankun, vakio alustan korkeutena... ehkä tässä on se syy, miksi kavahdan näitä alustan laskijoita aina niin kovaa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Se on sitten ihan vanteen koosta kiinni. 15" vanteella taitaa olla pohja fyysisesti maassa kiinni ennen kaaren kohtaamista vanteella. Ja 500E:ssä on muutenkin korkeammat&leveämmät kaaret.
Ja normi lankussakin siinä kohtaa, kun esim. 17" vanne on kaaren sisällä, on sitä madallusta jo rankasti yli 60mm. Edessä sekään ei taida onnistua ollenkaan.
Eli -60/40mm laskettu auto on kuitenkin nyt ok? Äsken se oli se sportline.
EDIT: Nää nyt vaan on ihan makuasioita. Kenenkään turha sanoa, että onko korkea vai matala alusta parempi. Se on juurikin niin, mitä omistaja itse pitää parempana. Alusta tarpeen/maun mukaan.
Ja normi lankussakin siinä kohtaa, kun esim. 17" vanne on kaaren sisällä, on sitä madallusta jo rankasti yli 60mm. Edessä sekään ei taida onnistua ollenkaan.
Eli -60/40mm laskettu auto on kuitenkin nyt ok? Äsken se oli se sportline.
EDIT: Nää nyt vaan on ihan makuasioita. Kenenkään turha sanoa, että onko korkea vai matala alusta parempi. Se on juurikin niin, mitä omistaja itse pitää parempana. Alusta tarpeen/maun mukaan.
tuossa 500E:ssä hämää tosiaan se, kun kaaret ei ole samat, mitä normaali lankussa, jos niiden mittasuhteista siis päättelee alustan "korkeutta"
ja eikös tuo 500E:n alusta ole muutenkin aika kaukana normaali lankun alustasta, ei tainnut olla tukivarretkaan samoja...
ja eikös tuo 500E:n alusta ole muutenkin aika kaukana normaali lankun alustasta, ei tainnut olla tukivarretkaan samoja...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Onhan se. Eipä siinä paljoa samaa ole.napa kirjoitti:tuossa 500E:ssä hämää tosiaan se, kun kaaret ei ole samat, mitä normaali lankussa, jos niiden mittasuhteista siis päättelee alustan "korkeutta"
ja eikös tuo 500E:n alusta ole muutenkin aika kaukana normaali lankun alustasta, ei tainnut olla tukivarretkaan samoja...
usein vain käy niin, että kun lasketaan alustaa painopisteen madaltumisen näkökulmasta (tietysti on hyvä, että painopiste on mahdollisimman alhaalla), niin samalla kuitenkin muutetaan kallistuskeskiön paikkaa huonompaan suuntaan enemmän, mitä painopisteen madaltuminen tuo etua... ja auto on oikeasti hitaampi ajaa radalla, kuin vakio alustalla... usein nuo muutokset tehdään tiedostamatta, kun ei olla edes kuultu sellaisesta asiasta, kuin kallistuskeskiö...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
siis mullahan ei ole mikään tonttimese, ainoostaan -40mm jouset sielä! ja halajan siis perää hieman ylemmäs ettei nyt roikkuis nykyseen tapaan..
ja keulan laskeminen ei ole mahdoton ajatus, mutta se ei nosta perää!
nimenomaan halajaisin perää hieman ylemmäs, ei paljoa - syystä, että kesäkiekot istuis kivemmin eikä katoais sinne osittain sinne jonnekkin kaaren uumeniin!
ja tosiaan, coupe ei ole nätti korkeana !

ja keulan laskeminen ei ole mahdoton ajatus, mutta se ei nosta perää!
nimenomaan halajaisin perää hieman ylemmäs, ei paljoa - syystä, että kesäkiekot istuis kivemmin eikä katoais sinne osittain sinne jonnekkin kaaren uumeniin!
ja tosiaan, coupe ei ole nätti korkeana !
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
niin ja minä laitoin tuon kuvan omastani vertailukohdaksi, mltä lankku näyttää taksi jousilla ja kolmosen kumeilla
kun tyrmäsit sen ajatuksen heti "traktorina"... olihan tuo omakin aivan kauhea roikkuperä, kun sen ostin, oli nimittäin molemmat takajouset poikki ja vielä molemmista päistä...

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
no entäs pikkuisen kuoleentuneet vakiojouset 1 kumeilla... onhan näitä vaihtoehtoja...
no, onhan se aika arpapeliä lähteä noita jousia sinne vaihtelemaan, jos ei ole sitä kunnon puristinta ja sarjaa jousia/kumeja omasta takaa eri kokeiluihin...
no, onhan se aika arpapeliä lähteä noita jousia sinne vaihtelemaan, jos ei ole sitä kunnon puristinta ja sarjaa jousia/kumeja omasta takaa eri kokeiluihin...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
kuvia kun pyysitte, tästä linkin takaa löytyy pari tosta syksyltä:
http://minunauto.com/auto/20786
nyt muutoksena perä on ylempänä, maanantaina vaihdettiin taakse sportline-jouset niin on auto ryhdissä.
http://minunauto.com/auto/20786
nyt muutoksena perä on ylempänä, maanantaina vaihdettiin taakse sportline-jouset niin on auto ryhdissä.
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Kesä tulossa ja kesäkiekot alla.
Parin viikon päästä olis tarkoitus teettää kansiremontti, koneistettu kansi tuli haettua tohon varaston perälle pari kk sitten.
Ja kun kansi hoidettu, olisi aika uusia putkistoa..remusta oon taakke miettiny, onko kellään kokemuksia remuksen takaosasta ja muuten suorasta 2,5" putkesta ilman muita vaimentimia?
ja vähän kuvaa...

Parin viikon päästä olis tarkoitus teettää kansiremontti, koneistettu kansi tuli haettua tohon varaston perälle pari kk sitten.
Ja kun kansi hoidettu, olisi aika uusia putkistoa..remusta oon taakke miettiny, onko kellään kokemuksia remuksen takaosasta ja muuten suorasta 2,5" putkesta ilman muita vaimentimia?
ja vähän kuvaa...
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
tulipaha näin ohi mennen mieleen, että pitäskö tässä w124 coupessa oven avattaessa ikkunan laskea sentillä ja sulkiessa nousta takaisin ylös? Kuten mm. bemarin koupeissa ja joissain mersun coupeissaki? 

w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
nyt tarveis apua.
elieli millasta alustaa vois harkita? tällä hetkellä vakioiskarit, edessä jokku weitec -40 ja takana mersun sportlinejouset joist rälläköity yksi kierros ja näillä on jokseenkin korkea - sentinpari vois puottaa vielä. Kattelin tollasta H&R cup kittiä 60/40 pudotuksilla, tuleeko ok? onko kokemusta? vai pitääkö harkita 40/40 sarjaa? kaverilla kyseinen setti 40/40:nä w202:ssa ja on pehmeän mukava ainakin!

w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89