Juben w124 230E -85 jäärataprojekti

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Hämeessäkin on jo 20cm jäätä, mutta rata aurataan vasta vuodenvaihteessa.
Jääräta autosta tuli väärän merkkinen :oops: mutta on siinä ,lukko ,getrakki ,4.4 välitys, karponaatti ikkunat ,ovet kevennetty,kuitunokka pelti,massat raavittu ,napsu iskarit , 16 peltivanteet ja 217hv ja "3" putki ja joulun jälkeen kun sais vielä kaaret tehtyä.sit jäälle :wink:
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

sunbeam kirjoitti:Hämeessäkin on jo 20cm jäätä, mutta rata aurataan vasta vuodenvaihteessa.
Jääräta autosta tuli väärän merkkinen :oops: mutta on siinä ,lukko ,getrakki ,4.4 välitys, karponaatti ikkunat ,ovet kevennetty,kuitunokka pelti,massat raavittu ,napsu iskarit , 16 peltivanteet ja 217hv ja "3" putki ja joulun jälkeen kun sais vielä kaaret tehtyä.sit jäälle :wink:
koittasit tommi hieroo ne kunnon kilpurit vimosenpäälle iskuun eikä mitn tommosia harrastevehkeitä :wink:
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Pitkää luistoo isolla lintalla jäällä :wink: , ei Mopo autoo eikä e36 :sta raaski rikkoo jäällä.
Nopee ohjaus unohtu listalta .
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Ensimmäiset tyypit otettu jäällä tänään! 8)
Lunta oli turhan reippaasti kun ei vielä traktorilla uskalla lingota rataa, mutta kyllä tuossa kun aikansa kiersi niin alkoi jää tulla näkyviin...
Aika hauskaa hommaahan tuo taitaa olla :roll: :oops:

Mitä itse autoon tulee niin sähköflekti täytyy kytkeä pyörimään jatkuvasti koska "nopeita" kierroksia kun pari ajaa niin alkaa lämmöt kipuamaan kohti punaista...
Pitää ottaa välillä jäähdyttelykierros ja sitten taas kestää yhden nopean, ei hyvä :?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1560
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Meillä on vielä jäärata peli vielä vaihesssa :cry:
Mutta eikös oo mukavaa :D
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Mikko K kirjoitti:Mutta eikös oo mukavaa :D
Kieltämättä! :wink:
Äskettäin käytiin pojanki kans ajamassa niin kuulu vaan kokoajan "Ohoh, oohooh...." ku kaveri katteli turvaistuimesta lumipöllyä :D
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
sunbeam
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 486
Liittynyt: Su 31.10.2004 18:21
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Jep tälläkin tuli vähän koitettua kun sain vanteet kavennettua 5 tuumaseksi, voimaa on ja hienosti menee kun on toi nopee ohjaus ,20mm lyhennetyt kääntövarret ,mutta v..tun kullin jatke oksensi vedet
pihalle.
Edellinen omistaja oli vaihtanu keinuvivun ja kansipahvin ja otattanu tason?
Ei naköjään ollu !!!

PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE FOORUMILAISILLE !!!!!!
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Noniin, nyt on rata lingottu auki ja lämpö-ongelmatkin saatu autosta kuntoon.
Vaihdoin uuden 79 asteisen termarin, paisarin korkin ja kytkin sähköflektin pyörimään kokoajan niin nyt pysyy viisari 80 asteen viivalla vaikka miten ajais :wink:

Bensa tosin maistuu ihan sopivasti, ei puolella tankilla kauan vinguta! :lol:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

Mikko K kirjoitti:Meillä on vielä jäärata peli vielä vaihesssa :cry:
Mutta eikös oo mukavaa :D
vissiin muutkin huomannu, että jääradalla ajaminen on hauskaa, kun joku jenson button niminen tyyppi kävi täällä seinäjoella asti ykspäivä vetämässä pari rinkiä jäällä :roll: luulis, että f1 maailmanmestari löytäis hauskempaakin tekemistä, mutta kai tuo jäällä ajelu on sitten vain niin hauskaa :D
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Rataa on kierretty ahkerasti sen mitä on töiden lomassa ehtinyt.
Kait se on myönnettävä että aikuinen mies on täysin myyty tähän hommaan ja ralli kiinnostaa entistä enemmän :oops:
Saa nähä mihin tämä harrastus lopen vie... :?:

Tämä auto on aivan hemmetin hyvä ja jouheva ajaa! Pari kaveriakin tuota on testannu ja ihmetellyt että miten iso ja tehoton auto on silti noinkin "nopea" vietävä?
Alusta toimii kuin ajatus, auto kääntyy minne kuski kääntää ja vetopito on sellainen että vähäinenkin teho välittyy jäähän...
Oliko siihen kisahommaan mitä jääradoilla ajetaan niin jokin sääntökirja olemassa?
Rataa on kierretty ahkerasti sen mitä on töiden lomassa ehtinyt.
Kait se on myönnettävä että aikuinen mies on täysin myyty tähän hommaan ja ralli kiinnostaa entistä enemmän :oops:
Saa nähä mihin tämä harrastus lopen vie... :?:

Tämä auto on aivan hemmetin hyvä ja jouheva ajaa! Pari kaveriakin tuota on testannu ja ihmetellyt että miten iso ja tehoton auto on silti noinkin "nopea" vietävä?
Alusta toimii kuin ajatus, auto kääntyy minne kuski kääntää ja vetopito on sellainen että vähäinenkin teho välittyy jäähän...
Oliko siihen kisahommaan mitä jääradoilla ajetaan niin jokin sääntökirja olemassa?

Nyt ensisijaisesti ajetaan, mutta myöskin suunnitellaan mitä tekniikalle tullaan tekemään ja siitä jonkinlainen visio onkin jo hahmottunut.
Enään ei puutu kuin sponsorirahoja Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

omilla olemattomilla rahoilla muutkin joutuu jäärata autot tekeen :lol:
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
katja74
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 499
Liittynyt: La 16.09.2006 21:47
Paikkakunta: Ivalo/ Levi

Viesti Kirjoittaja katja74 »

Jube kirjoitti:.....Oliko siihen kisahommaan mitä jääradoilla ajetaan niin jokin sääntökirja olemassa?
Kisahommaan löytyy sääntökirja osoitteesta http://www.autourheilu.fi/saannot/
W110 -62, R107 -81, S124 -89, W203 -02,
Maratti
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: La 05.12.2009 23:00

Viesti Kirjoittaja Maratti »

Jube kirjoitti:Laitoin kuitenkin Philipsin 100w polttimot lisävaloihin koska releen virrankesto olisi mennyt aika limiteille 130w polttimoilla. Ja kun testasin kahdella valolla niin eipä voi sanoa, että eroa olisi huomannut johtuen varmaan siitä, että nuo 130w olivat ns. "no name" merkkisiä :roll:
Jokatapauksessa vähintään tuontasoiset valot tarttis olla jokaisessa autossa millä ajetaan talvella täälä porojen ja hirvien seassa :idea:
30A relekkö sulla noissa valoissa on? Omin laskutaidoin 3x100w lamput veis 25A ja 3x130w lamput 32,5A eli silloin menis limiteille 30A releellä. Kysyisin, että mikä on se hieno liitäntä systeemi millä saatte 3 isoa johtoa sopimaan releen perseeseen jos kyseessä on 4 napainen rele?

Korjatkaa nyt jos olen aivan väärässä. :)
MB W201
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Ja taas mennään :arrow:
Saa nähä tuleeko Starppa Mersun kaveriksi lähiaikoina? :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Maratti kirjoitti:Kysyisin, että mikä on se hieno liitäntä systeemi millä saatte 3 isoa johtoa sopimaan releen perseeseen jos kyseessä on 4 napainen rele?
Tinataan ne kiinni yhteen liittimeen tai suoraan releen kantaan!
Ei nyt mitään 10mm2 tankoa tarvi olla ne johdot kun jokaiselle lampulle menee omansa :idea:
Minulla on 4mm2 johdotukset ja ne on yläkanttiin!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Me on jätkien kanssa ajeltu jo useampi vuosi jäällä ja metsäautotiellä tolla 190 turbodieselmesellä. Siinä ei kulutus nouse jäälläkään isoksi, enemmin ukot tai auto hyytyy, kuin löpö loppuu tankista. Mesen alusta sopii hyvin jäälle, varsinkin lukon kanssa. Ohjaus on nopea ja renkaat kääntyy tarpeeksi. Aikaisemmin meillä oli samassa käytössä kaksilitrainen Sierra, jonka alusta on valovuosia jäljessä samanikäisestä mersusta.

Oma ajokki odottaa inspistä. Kone huohottaa rajusti, joten jäälle ei oikein voi enää mennä, kun tulee päästöjä. Litran öljynkeräyspurkki ei riitä kunnolla. Pitäis vaihtaa om604 keulille, kunhan jostain tulisi aikaa...Samoin taka-akselisto on totaalisen väljä, tuhannet "ek"-kilsat pehmentää alustan aika äkkiä, kun aihiossa on jo 550Tkm valmiiksi.

Rakenna Jube Dieseli ensi kaudelle, joku kevyesti ahdettu 250, niin menee hyvin jäällä päivästä toiseen.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Tässäpä jotain kuvia tältä päivältä!
Kuvien laatu taattua pokkaritasoa :?

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Olis tuossa muutama viedeopätkäkin, mutta millä ohjelmalla leikkaan nuo .mov muodossa olevat videot sopivan mittaisiksi ja muunnan vielä johonkin yleisempään muotoon :?:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Noh, tässäpä muutamat videot leikkaamattomana:

Kuva
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut Jube, Ti 19.01.2010 21:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

se ilmainen ohjelma on ihan kätevä tuohon hommaan, olikohan se joku super tai joku sinne päin...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Ari89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 270
Liittynyt: Ti 11.08.2009 22:42
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Ari89 »

Kyllä se vaan näyttää niin lystiltä :) Onko Rovaniemellä sellasta rataa jossain missä saa käydä ajamassa?
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Ari89 kirjoitti:Kyllä se vaan näyttää niin lystiltä :) Onko Rovaniemellä sellasta rataa jossain missä saa käydä ajamassa?
Yleensä on ollu siinä Arktikumin rannassa, on varmaan nytkin :roll:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Ari89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 270
Liittynyt: Ti 11.08.2009 22:42
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Ari89 »

Pitää lähteä vissiin ehtimään.. Toinen talvi vasta täällä niin ei ole iskenyt vielä silmään se rata, vaikka jotain huhuja olen kuullutkin että jossain sellanen on..
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2310
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:cry: ...olisipa meillä etelän pelleilläkin tuollasia ratoja :cry:
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Ei kait tänätalvena radoista ole pulaa. Vehkeet vaan puuttuu.
Avatar
cuuno
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2310
Liittynyt: To 11.08.2005 16:55
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:twisted: ...vehkeitä kyllä löytyy mutta ei täällä etelässä jäälle autolla :shock: ...saa mennä :cry: ...joku saattaa oppia ajamaan :lol:
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Taas käytiin ajamassa reilu tunti (sen mitä 25litraa bensaa riitti) uudella pidennetyllä radalla missä on nyt myös nopeampi osuus.
Racechromolla mittailtiin reilun 2km pitkälle radalle 1,47-1,55 min aikoja, huiput noin 107km/h gepsiin!

Tultiin nyt vain siihen tulokseen että vaikka homma on kuinka hauskaa ja ei malttais niin kyllä se on puslaremppaan alettava, eli puslitetaan etu alatukivarret ja takakelkka uusiksi, sekä samalla kevennetään vauhtis, laitetaan säädettävät camber tangot, sintterilevy kytkimeen, dieselin laatikko, uusi eturätti ja uusi parempikuntoinen pakoputki!

Kestääkö jos sorvataan tiukat puslat sellaisesta valkoisesta "muovi/nylon" tangosta mitä ammattikoulu(i)lla on ja sitten metalliholkit niihin vanhoista puslista?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Wiltteri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 270
Liittynyt: To 15.06.2006 20:29
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Wiltteri »

Jube kirjoitti: Kestääkö jos sorvataan tiukat puslat sellaisesta valkoisesta "muovi/nylon" tangosta mitä ammattikoulu(i)lla on ja sitten metalliholkit niihin vanhoista puslista?
Juu, kyllä nylon pusla kestää ja on jämäkkä (ei juurikaan jousta)
Siitä värkistä kun saa tehtyä just oiken kokoiset niin hyvä tulee. tsekkaa> http://www.merocap.com/valisivut/pa.html
edelliset
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

Tarkoitus olisi nimeomaan tehdä alustasta kova, joustamaton ja samalla sellainen ettei tarvi joka ajon jälkeen vaihtaa repullista osia :oops:

Tämän projektin jälkeen lähtee sisusta :arrow:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

Jube kirjoitti:Tarkoitus olisi nimeomaan tehdä alustasta kova, joustamaton ja samalla sellainen ettei tarvi joka ajon jälkeen vaihtaa repullista osia :oops:

Tämän projektin jälkeen lähtee sisusta :arrow:

tarkoitit toivottavasti tuolla alustan joustamattomuudella sitä, että puslissa ei ole joustoa/väljää :roll:

jos teet jäälle liian jäykän/lyhyet joustovarat, niin menetät pitoa radikaalisti ja koko hommasta menee maku, kun vakio autot pesee sut ihan 6-0...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Viesti Kirjoittaja Jube »

napa kirjoitti: tarkoitit toivottavasti tuolla alustan joustamattomuudella sitä, että puslissa ei ole joustoa/väljää :roll:

jos teet jäälle liian jäykän/lyhyet joustovarat, niin menetät pitoa radikaalisti ja koko hommasta menee maku, kun vakio autot pesee sut ihan 6-0...
Niin, siis nimenomaan puslat jäykäksi.
Takana on vakiojouset ja edessä jotkut pidemmät, laitan eteen kunhan ehdin niin 300E vakiojouset!
Viimeksi muokannut Jube, To 21.01.2010 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Vastaa Viestiin