Lämppäristä katosi nelonen
Lämppäristä katosi nelonen
Rupeaa tuo 124:nen oleen kylmä, eli lämppärin nopeuksista meni 4 pimeeksi. Ja olisi tarpeellinen näillä pakkasilla. Kuinkas nuo mahtaa olla, onko vika moottorissa vai jossakin vastuksessa? Vai onko mitään tyypillistä vikaa?
Viimeksi muokannut Japa61, La 02.01.2010 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puhaltimen moottori saattaa olla jo tiensä päässä. Itselläni nelosnopeus oli samanlainen kolmosen kanssa, mutta korjaantui moottorin vaihdolla. Vanhemmiten alkaa olla vähän jähmeyttä laakereissa. Tosin moottori taisi pitää kitinääkin.
Muistaakseni puhaltimen nopeussäätönupin kanssa saattoi olla jotain ongelmia, juotoksien kanssa muistaakseni. Sen saa sieltä ongittua esille kohtuu helposti ja availtua, putsailtua, tinailtua ja koottua takas ilman ongelmia. Tähän saattais haku auttaa.
Muistaakseni puhaltimen nopeussäätönupin kanssa saattoi olla jotain ongelmia, juotoksien kanssa muistaakseni. Sen saa sieltä ongittua esille kohtuu helposti ja availtua, putsailtua, tinailtua ja koottua takas ilman ongelmia. Tähän saattais haku auttaa.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
Katkaisijan kärjet likaiset tai jostain muusta syystä eivät yhdistä. Kahden 124 mersun kanssa olen ollu tekemisissä ja molemmista olen joutunu tuon katkaisijan kärjet hiomaan, isän mersussa ei toiminu kuin se 4 joskus kun aikansa heilutteli katkaisijaa niin saattoi 3 myös löytyä, omassa sitten oli juuri tuo 4 toimimaton eli pyöri komosella. Kummastakin vesihiomapaperilla hioin kärjet, ja ovat sen jälkeen toimineet moitteettomasti.
Muualla nimimerkillä Turbiini
87 s124 300td ja Toyota
87 s124 300td ja Toyota