laikka-avon jos tekis....
laikka-avon jos tekis....
heips.
eli mieltä askarruttannu jo pitkän aikaa toi laikka avon tekemine.
kun on tommone jo parhaat päivät nähny w124 200d ni siitä himottas ottaa katto pois...
että miteköhän on kelpaako ton mallisarjan avo vertailuajoneuvoks siihe ku se on käsiittääkseni mitoiltaa pienempi ku tää taksimalli?
onko sillä merkitystä et toi mun ajokki on vm-87 ja avoohan alettii leipoo vast-91(?) et pitäsko sitä avoo olla tehty jo 87 et sais muuttaa?
entä onko kellää tietoo et mite ne muute pohjaltaa eroo toisistaa?
jarrut,runkoaisat jne.
tiedän et on järetön projekti mut on toi talvi vähä turha pitkä ja tysä jos ei mitään tee......
eli mieltä askarruttannu jo pitkän aikaa toi laikka avon tekemine.
kun on tommone jo parhaat päivät nähny w124 200d ni siitä himottas ottaa katto pois...
että miteköhän on kelpaako ton mallisarjan avo vertailuajoneuvoks siihe ku se on käsiittääkseni mitoiltaa pienempi ku tää taksimalli?
onko sillä merkitystä et toi mun ajokki on vm-87 ja avoohan alettii leipoo vast-91(?) et pitäsko sitä avoo olla tehty jo 87 et sais muuttaa?
entä onko kellää tietoo et mite ne muute pohjaltaa eroo toisistaa?
jarrut,runkoaisat jne.
tiedän et on järetön projekti mut on toi talvi vähä turha pitkä ja tysä jos ei mitään tee......
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5743
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
mites ton pikapin teko, tartteeko siihen olla jotakin lupia vai miten se sitten onnistuu leimaamaan, jos heleppo homma niin voisin ostaa yhen ässän ja tehä siitä lava kärrynnapa kirjoitti:tee laikka lavanäitä W124 koppaisia ei varmaan ole lava-autoina liikaa markkinoilla
omaa projektia

mullon pelkkiä romuja vaan
en mä oikeasti tuosta pikappia ole tekemässä, kunhan vain leikkasin katon irti, että on helpompi asennella keskimoottoria...touhottaja kirjoitti:mites ton pikapin teko, tartteeko siihen olla jotakin lupia vai miten se sitten onnistuu leimaamaan, jos heleppo homma niin voisin ostaa yhen ässän ja tehä siitä lava kärrynnapa kirjoitti:tee laikka lavanäitä W124 koppaisia ei varmaan ole lava-autoina liikaa markkinoilla
omaa projektia
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5743
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
jaha
aattelin jo että pääsis vähän kapottelemaan talliin, mutta ei
kun ei oikein tiijä miten sellasen homman kanssa pitäs toimia tarkotan lupa ja paperi hommia
edellisestä ässästä meinasin tehä perä kärryn mutten sitten viittinykkään vaan laitoin sen osiksi ja kopan kuusankoskelle



edellisestä ässästä meinasin tehä perä kärryn mutten sitten viittinykkään vaan laitoin sen osiksi ja kopan kuusankoskelle

mullon pelkkiä romuja vaan
muutoslupia ei tarvii hakee jos mallisarjas on ko, malli esim pikuppi avo jne jne.
tietyst enneku rupee veistelee ni kantsii käyä jututtaa katastusmiehii et mitä mieltä ne on... käytännöt on vähä asemakohtasii.. vaik laki on kaikille sama !?!?!?
se tossa mullakii o onkelma et ku ei tiiä et onks avo kuitekaa rinnastettavis toho normi w124 ku se onpi lyhyvempi. ja avoo ei oo tehty mun auton kans saman vuonna.
vaik mallimerkintä on molemmis w124...
konttyyril ne itte sanoo et ota selvää et onko ko, mallit rinnastettavis keskenää. mut kukaha se heppu ois kuka sen osais kertoo???
se sit mite se todennetaa on toine juttu. joskus o riittäny kyseisen automerkin huoltomekaanikon lausunto et ajokki on muutettu vastaamaa pikuppii tai avoo tms.
eli jos ois tuttui merkkiliikkees.....
tietyst enneku rupee veistelee ni kantsii käyä jututtaa katastusmiehii et mitä mieltä ne on... käytännöt on vähä asemakohtasii.. vaik laki on kaikille sama !?!?!?
se tossa mullakii o onkelma et ku ei tiiä et onks avo kuitekaa rinnastettavis toho normi w124 ku se onpi lyhyvempi. ja avoo ei oo tehty mun auton kans saman vuonna.
vaik mallimerkintä on molemmis w124...
konttyyril ne itte sanoo et ota selvää et onko ko, mallit rinnastettavis keskenää. mut kukaha se heppu ois kuka sen osais kertoo???
se sit mite se todennetaa on toine juttu. joskus o riittäny kyseisen automerkin huoltomekaanikon lausunto et ajokki on muutettu vastaamaa pikuppii tai avoo tms.
eli jos ois tuttui merkkiliikkees.....

voipi olla, että sedan 124 ei saa avoa tehdä, mutta coupe 124 taas sais tehdä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Jos yhtään mahdollista niin älä raiskaa mersua , please.
En tietenkään epäile yhtään kykyjäsi tehdä hienoa autoa,mutta osta mieluummin avo mieluummin valmiina . Alla kaksi linkkiä t
ehjä ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
tai sitten korjaa tästä:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
En tietenkään epäile yhtään kykyjäsi tehdä hienoa autoa,mutta osta mieluummin avo mieluummin valmiina . Alla kaksi linkkiä t
ehjä ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
tai sitten korjaa tästä:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Viimeksi muokannut sportsman, Su 06.12.2009 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Kattokaapa tuolta
http://s117.photobucket.com/albums/o53/ ... ?start=140
Tämä ainakin onnistui kilvittää suomessa....
http://s117.photobucket.com/albums/o53/ ... ?start=140
Tämä ainakin onnistui kilvittää suomessa....
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900