Terve
on ainakin tällä hetkellä joutava, tosin täysin toimiva systeemi, testasin vanhalla Noksulla. Rattinapit toimii ja luettelo rullaa näytössä kuten pitääkin. Äänet myös ok. Ajattelin vielä hetki sitten poistaa koko sarjan, mutta nyt aloin arpomaan.
Ei jumankauta, Elisalla maksaa tuplasim 4e/kk, taidan sittenkin hommata sellaisen vanhaan Nokian 5xxx-läiseen ja nautiskella kunnon hf-laadusta. Eikös sen kakkossimmillä varustetun puhelimen voi jättää kokoaikaisesti siihen telineeseen? Molemmat kai soi yhtaikaa, taskussa ja telineessä?
Vai miten arvon kollegat tekisivät? Vaihtoehtoja, kiitos?
Av
Hf-sarjan poisto W210 (-03) vaiko ei sittenkään?
No mulla on ainakin käytössä. Miksipä ei, kun on aivan valmis systeemi.
Mulla on Nokian 6150 aina paikoillaan kyynärnojan alla, ja siinä on oma numero + soitonsiirto jos ei vastaa (kk-kulut 0,66€).
Jos joku tarvii, niin mullakin on edellisestä autosta jäänyt systeemi kaapissa ylimääräisenä. (pahkamalli kojelaudan kylkeen Nokian 3110 :lle)
Mulla on Nokian 6150 aina paikoillaan kyynärnojan alla, ja siinä on oma numero + soitonsiirto jos ei vastaa (kk-kulut 0,66€).
Jos joku tarvii, niin mullakin on edellisestä autosta jäänyt systeemi kaapissa ylimääräisenä. (pahkamalli kojelaudan kylkeen Nokian 3110 :lle)

Ensin kommentti DBFI:lle, on se farkku 210. Tehtaalta ulos tosin 27.11.2002, mutta tehtiin niitä vanhakoppaisia farkkuja pitkälle 2003 puolelle. Yhden lähteen mukaan 11/03 saakka.
Siinä on sellainen "pahkamalliksi" kai kutsuttu, johon käy ainakin 6130. Siis tosiaan voishan sen toteuttaa kuten Timo J, eli oma numero. Tais muuten ELisan kaveri ehdottaakin niin, kulut oli just alle euron.
Viseoon netissä törmäsinkin, mutta taitaa olla aikamoisen hinnakas?
Av
Siinä on sellainen "pahkamalliksi" kai kutsuttu, johon käy ainakin 6130. Siis tosiaan voishan sen toteuttaa kuten Timo J, eli oma numero. Tais muuten ELisan kaveri ehdottaakin niin, kulut oli just alle euron.
Viseoon netissä törmäsinkin, mutta taitaa olla aikamoisen hinnakas?
Av
c-mallin sedanissa oli vasemman takalokasuojan kupeesa verhoilujen takana parilla ruuvilla kiinni.Timo J kirjoitti:Poistin vain sen pahkan siitä kojelaudan kyljestä. Missä tuo boksi sijaitsee yleensä?melsu kirjoitti:tota.. onkos tolle 3110 sarjan ohjainboksia siula..Elikäs ::
DME-1C osa n:o A210 820 57 26